Przetargi.pl
Usługa sprawowania zastępczego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego dot. przebudowy budynku koszarowego przy ul. Kościuszki 1a na terenie Szkoły Policji w Słupsku.

Szkoła Policji w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kilińskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 417 558 , fax. 598 417 559
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policji w Słupsku
    ul. Kilińskiego 42
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 417 558, fax. 598 417 559
    REGON: 77070295800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła Policji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprawowania zastępczego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego dot. przebudowy budynku koszarowego przy ul. Kościuszki 1a na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania w imieniu i na rzecz zamawiającego zastępczego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego dot. przebudowy budynku koszarowego przy ul. Kościuszki 1a na terenie Szkoły Policji w Słupsku. 2. Wielobranżowy zastępczy nadzór inwestorski będzie wykonywany w okresie od podpisania umowy i złożenia oświadczenia o podjęciu obowiązków inspektora nadzoru do zakończenia zadania, przez co należy rozumieć łączne spełnienie następujących warunków: dokonanie odbioru końcowego i całkowite rozliczenie przedsięwzięcia. 3. W ramach pełnienia funkcji zastępczego nadzoru inwestorskiego wykonawca zobowiązany jest do wykonywania pełnego zakresu czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1332 ze zm.) i przepisach wykonawczych, w tym w szczególności do: 1) Udziału w opracowywaniu założeń projektowych i bieżącej współpracy z wykonawcą projektu budowlanego i dokumentacji technicznej tj. firmą „Modern Eko” Wojciech Świerczyński, z siedzibą: ul. Pietrusińskiego 12 lok. 9, 42-207 Częstochowa, 2) Przeprowadzenia przy udziale zamawiającego procedury odbioru dokumentacji projektowo-technicznej robót budowlanych, w tym: a) Sprawdzenia i zaopiniowania dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Dokonania weryfikacji dokumentacji w celu sprawdzenia zgodności i kompletności składających się na dokumentację opracowań i dokumentów (w szczególności ich zgodności z kosztorysami) oraz weryfikacji ewentualnych błędów lub wyjaśnienia niezgodności; c) Weryfikacji kompletności dokumentów pozwoleń i rysunków, z punktu widzenia realizacji całości robót. 3) Uczestnictwa w procesie przetargowym dot. wyłonienia wykonawcy robót budowlanych poprzez udział w pracach związanych z udzielaniem odpowiedzi na zapytania wykonawców; 4) Stałego, bieżącego reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; 5) Udziału w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót placu budowy; 6) Kierowania i koordynacji realizacji wykonania inwestycji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 7) Opiniowania Harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonawcy robót stanowiącego podstawę rozliczeń między wykonawcą a zamawiającym; 8) Zgłaszania projektantowi/wykonawcy robót uwag zamawiającego i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; 9) Opiniowania i rekomendowania każdej propozycji aneksu do umowy z wykonawcą robót; 10) Rozwiązywanie razem z zamawiającym wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji projektowej dla inwestycji, rozliczaniem zrealizowanych robót budowlanych; 11) W okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady, inspektor nadzoru inwestorskiego będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych i rozwiązywaniu sporów; 12) Sprawdzania przekazanych przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń; 13) Uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad; 14) Sprawdzenia poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi; 15) Przygotowania, w przypadku przerwania robót budowlanych przez wykonawcę robót, inwentaryzacji wykonanych robót; 16) W przypadku przerwania umowy z wykonawcą robót wykonywanie wszelkich czynności związanych z tym przerwaniem, w tym udział w przejęciu placu budowy, nadzór nad robotami zabezpieczającymi, itp. 17) Zweryfikowania i pisemnego zatwierdzenia przez branżowych inspektorów nadzoru, obmiarów robót wykonanych przez wykonawcę robót, o ile są niezbędne; 18) Sprawdzenie faktur częściowych wystawionych przez wykonawcę oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót; 19) Bieżącego rozliczania materiałów z demontażu; 20) Informowania zamawiającego o zagrożeniach w realizacji zadania, występujących odstępstwach jakościowych, odstępstwach co do sposobu wykonywania zadania; 21) Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowywanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych niezgodnych z dokumentacją projektową, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 22) Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, oraz uczestniczenia w próbach, pomiarach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych; 23) Kontroli prawidłowości prowadzenia dokumentacji budowy i dokonywanie w niej wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 24) Weryfikacji zakresu wykonanych etapów robót pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową, wartością określoną w harmonogramie rzeczowo - finansowym i stanem faktycznym; 25) Organizowania i prowadzenia narad technicznych, problemowych i innych spotkań oraz ich dokumentowania; 26) Przeprowadzenia przy współudziale zamawiającego procedury odbiorowej obiektu i uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 27) Podejmowania wszelkich działań zmierzających do oszczędnej realizacji inwestycji i zapobiegania stratom, marnotrawstwu i niegospodarności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach