Przetargi.pl
Usługa sporządzenia inwentaryzacji schematycznej i inwentaryzacji budowlanej wraz z opinią techniczną (ekspertyzą) istniejących budynków – 8 szt. w kompleksie K-8712 Książenice, administrowanym

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    Sadków 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, , fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sporządzenia inwentaryzacji schematycznej i inwentaryzacji budowlanej wraz z opinią techniczną (ekspertyzą) istniejących budynków – 8 szt. w kompleksie K-8712 Książenice, administrowanym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres robót budowlanych Przedmiotem niniejszej STWiOR są wymagania dotyczące wykonania i odbioru opracowań związanych ze sporządzeniem inwentaryzacji schematycznej, inwentaryzacji budowlanej wraz z ekspertyzą techniczną - 8 szt. budynków, zlokalizowanych na terenie na terenie nieruchomości oznaczonej nr ewid. 17, obręb Książenice, gm. Grodzisk Mazowiecki, znajdującej się w kompleksie wojskowym k-8712 Książenice, administrowanym przez 42. Bazę Lotnictwa Szkolnego. 2. Zakres szczegółowy opracowania 1) Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji budowlanej wraz z oceną stanu technicznego (ekspertyzą techniczną) zawierającej: a) Opis przedmiotu opracowania i celu, jakiemu ma służyć, b) Opis badanych elementów i rozwiązań konstrukcyjnych budynków, ich wymiary i materiały z jakich są wykonane, c) Opis sposobu posadowienia fundamentów, konstrukcji ścian i stropu i dachu, d) Opis ewentualnych odkrywek i badań, e) Dokumentację rysunkową i fotograficzną badanych elementów, f) Obliczenia dopuszczalnych obciążeń elementów konstrukcyjnych, a w szczególności fundamentów, ścian, stropów, nadproży, belek, g) Wnioski z oględzin i badań obejmujące: ocenę stanu budynku i jego przydatności do dalszego użytkowania, ocenę stanu instalacji, opis uszkodzeń powstałych w badanych elementach (rysy, pęknięcia, zawilgocenia i zagrzybienia, ocenę przyczyn powstawania uszkodzeń, zalecenia dotyczące koniecznych napraw, wzmocnień, osuszenia i ocieplenia oraz zalecenia co do sposobu wykonania tych napraw. 2) Wykonanie inwentaryzacji schematycznej – rzutów budynków, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ ,,Instrukcji o gospodarce nieruchomościami w wojsku” – Sygn. Kwat. Bud. 93/86, a) Opracowanie w wersji drukowanej oraz w wersji elektronicznej, zapisane w dwóch formatach, tj. w plikach graficznych pdf oraz w edytowalnej wersji zapisanej w oparciu o program CAD lub kompatybilnym z nimi dla części rysunkowej, a dla części tekstowej w edytorze Microsoft Word. b) Opracowania w wersji elektronicznej winny być wykonane w technice komputerowej, zapisane w foldery mniejsze niż 50 MB. Nazwy folderów powinny być krótkie i bez polskich znaków, oraz znaków typu …_-„”/<\, dostarczone Zamawiającemu c) Rzuty budynków wraz z zestawieniem powierzchni w wersji drukowanej w 2 egz. dla każdego budynku – zgodne z załącznikiem nr 5a, d) Rzuty budynków wraz z zestawieniem powierzchni w wersji elektronicznej w formacie pdf w 1 egz. na płycie CD/DVD – zgodne z załącznikiem nr 5a, e) Rzuty budynków wraz z zestawieniem powierzchni w wersji elektronicznej w programie CAD w 1 egz. na płycie CD/DVD – zgodne z załącznikiem nr 5a, f) Opis budynku wraz z zestawieniem powierzchni i kubatury budynku w wersji drukowanej w 2 egz. dla każdego budynku – zgodne z załącznikiem nr 5b, g) Opis budynku wraz z zestawieniem powierzchni i kubatury budynku w wersji elektronicznej w formacie pdf w 1 egz. na płycie CD/DVD – zgodne z załącznikiem nr 5b, h) Opis budynku wraz z zestawieniem powierzchni i kubatury budynku w wersji elektronicznej w programie CAD w 1 egz. na płycie CD/DVD – zgodne z załącznikiem nr 5b, i) Uaktualniony wykaz budynków stanowiący załącznik nr 6 z wyliczeniem kubatury zewnętrznej, powierzchni ogólnej, powierzchni użytkowej oraz powierzchni użytkowej do podatków zgodny z Ustawą z dnia 12 styczna 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych – Dz. U. z 2018 r. poz. 1445.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: a) cz. I – 5 528,46 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset dwadzieścia osiem zł 46/100); b) cz. II – 1 186,43 zł (słownie: jeden tysiąc sto osiemdziesiąt sześć zł. 43/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium. 6. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 8 do SIWZ – gdy dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach