Przetargi.pl
Usługa serwisu urządzeń drukujących OCE

Polski Komitet Normalizacyjny - WIF ogłasza przetarg

  • Adres: 00-050 Warszawa, ul. Świętokrzyska 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 556 75 18 , fax. 22 556 78 61
  • Data zamieszczenia: 2013-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polski Komitet Normalizacyjny - WIF
    ul. Świętokrzyska 14 14
    00-050 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 556 75 18, fax. 22 556 78 61
    REGON: 01041540800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizowanie i prowadzenie normalizacji krajowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisu urządzeń drukujących OCE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi serwisu urządzeń drukujących OCE: 1) OCE VP2090 nr 2213, Rodzaj wydruku - czarno-biały, Stan licznika na dzień 05.02.2013 - 3.732.840, Miejsce instalacji -Warszawa, Świętokrzyska 14, Średni miesięczny wydruk (stron) w 2012r. - 26 400 2) OCE VP2110 nr 762, Rodzaj wydruku - czarno-biały, Stan licznika na dzień 05.02.2013 - 4.840.145, Miejsce instalacji - Warszawa, Świętokrzyska 14, Średni miesięczny wydruk (stron) w 2012r. -44 750 3) OCE VP2070 nr 6261, Rodzaj wydruku - czarno-biały, Stan licznika na dzień 05.02.2013 - 3.154.687, Miejsce instalacji Łódź, Narutowicza 75, Średni miesięczny wydruk (stron) w 2012r. - 18 000 4) OCE VP2070 nr 6313, Rodzaj wydruku - czarno-biały, Stan licznika na dzień 05.02.2013 - 2.918.049, Katowice, Dąbrowskiego 22, Średni miesięczny wydruk (stron)w 2012r. - 17 500 5) OCE VL6522c nr 132, Rodzaj wydruku - Kolorowy, Stan licznika na dzień 05.02.2013 - 0.555.927, Miejsce instalacji - Warszawa, Świętokrzyska 14, Średni miesięczny wydruk (stron)w 2012r. -12 800 6) OCE CS240 nr 706, Rodzaj wydruku - Kolorowy, Stan licznika na dzień 05.02.2013 - 0.389.487, Miejsce instalacji - Warszawa, Świętokrzyska 14, Średni miesięczny wydruk (stron)w 2012r. - 4600 1.2. Miejscem świadczenia usługi serwisu przez Wykonawcę jest miejsce zainstalowania urządzeń. 1.3. Zamawiający zakłada wielkość miesięcznego wydruku na poziomie 2012 r. 2. Wymagania szczegółowe. 2.1. Usługi świadczone w ramach serwisu będą obejmowały, w szczególności: 2.1.1. regulacje i naprawy niezbędne do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń, 2.1.2. dostarczanie niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (w tym: tonerów, nośników, fotoreceptorów i innych z wyłączeniem papieru i zszywek), 2.1.3. dostarczanie niezbędnych części zamiennych oraz dojazd serwisantów do miejsca zainstalowania urządzeń, 2.1.4. wymianę uszkodzonych części, które powodują nieprawidłowe funkcjonowanie urządzeń, 2.1.5. utrzymywania stałej jakości wydruku, 2.1.6. pomoc telefoniczną z zakresu obsługi urządzeń 2.1.7. dostawę materiałów eksploatacyjnych w ciągu 48 godzin w dni robocze od chwili złożenia zapotrzebowania. 2.2. Zamiast części zamiennych i zużywających się wyprodukowanych przez producenta urządzenia, Zamawiający dopuszcza dostarczenie przez Wykonawcę części równoważnych, przez które Zamawiający rozumie części, które w zakresie parametrów techniczno - użytkowo - jakościowych, odpowiadają jakością częściom wyprodukowanym przez producenta urządzenia i posiadają atest/certyfikat co do potwierdzenia powyższych parametrów i w żaden sposób nie wpływają na pogorszenie jakości pracy urządzenia i jakości wydruku. Udowodnienie równoważności oferowanych części spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zastosowania innej części niż jest dopuszczana przez Zamawiającego (oryginalnej lub równoważnej) Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich szkód, które poniesie Zamawiający w wyniku niepoprawnego funkcjonowania takich części. 2.3. Wykonawca przystąpi do naprawy urządzenia maksymalnie w terminie jednego dnia roboczego, maksymalny czas naprawy wynosi trzy dni robocze od zgłoszenia awarii. 2.4. W przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia awarii i dostarczenia w tym terminie naprawionego urządzenia do miejsca instalacji. Urządzenie zastępcze musi posiadać parametry nie gorsze od naprawianego. 2.5. Z tytułu realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, którego wysokość jest niezależna od liczby wizyt serwisowych i stopnia zaczernienia dokumentów 2.6. Wynagrodzenie miesięczne obliczane będzie jako iloczyn ilości wydruków A4 wykonanych na urządzeniach oraz 1/100 ceny ofertowej netto za 100 szt. wydruków odpowiednio dla każdego urządzenia wymienionego w pkt. 1.1. 2.7. Ilość wydruków ustalana będzie na podstawie odczytu licznika dokonywanego ostatniego dnia roboczego miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustalono w kwocie 5 000 zł. 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 67 1010 1010 0050 6313 9120 0000 przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej dołącza się w postaci oryginalnych dokumentów do ofert i składa w jednej kopercie z ofertą. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej powinien zawierać informację o udzieleniu gwarancji lub poręczenia, na kwotę wymienioną w pkt. 1. stanowiącą/stanowiącego zabezpieczenie wadium na rzecz Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, w przetargu nieograniczonym na świadczenie usługi serwisu urządzeń drukujących OCE, ważną/ważnego przez okres co najmniej równy związania ofertą określony w specyfikacji oraz zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wskazane jest dołączenie do oferty kopii przelewu wadium. 5. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 6. Wadium wnosi się na czas co najmniej równy okresowi związania ofertą. 7. Okoliczności utraty wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą traci wadium wraz z odsetkami na podstawie przepisu art. 46 ust. 5 ustawy, jeśli: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zasady zwrotu wadium: Zamawiający na podstawie przepisu art. 46 ustawy zwraca wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem sytuacji nie złożenia, na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie określonej w pkt. 8. lit. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach