Przetargi.pl
Usługa serwisowania trzech zespołów prądotwórczych elektrowni biogazowej wraz z dostawami materiałów do ich wykonania w EKO DOLINA Sp. z o.o. w Łężycach

"EKO DOLINA" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-207 Koleczkowo, Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6725000 , fax. 058 6727474
  • Data zamieszczenia: 2014-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
    Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
    84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6725000, fax. 058 6727474
    REGON: 19168071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisowania trzech zespołów prądotwórczych elektrowni biogazowej wraz z dostawami materiałów do ich wykonania w EKO DOLINA Sp. z o.o. w Łężycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Wykonanie 5 (pięciu) cyklicznych przeglądów serwisowych (zwanych dalej Serwisami Wykonawcy) wraz z dostawami materiałów i części eksploatacyjnych dla tych serwisów - każdego z trzech zespołów prądotwórczych KLASIK TBG 700 o mocy 663 kW każdy, napędzanych silnikami Waukesha VGF P48GLD (zwanych dalej Agregatami), oznaczonych w specyfikacji prac wymaganych do przeprowadzenia okresowych przeglądów serwisowych na ich potrzeby symbolami PS1, PS3, PSP5, PS7 i PS9 - zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ. b) Wykonanie przeglądów poszerzonych (półrocznych) oznaczonego symbolem PS5, które będą wykonywane jako półroczne dla każdego zespołu prądotwórczego. c) Dostawę, oznaczonych w wykazie materiałów i części dostarczanych przez Wykonawcę - zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ, materiałów oraz części eksploatacyjnych dla przeglądów serwisowych wykonywanych przez Zamawiającego (zwanych dalej Serwisami Zamawiającego) dla każdego z trzech Agregatów - na podstawie zamówień jednostkowych Zamawiającego opisanych w zał. nr 7 do SIWZ. d) Prowadzenie ciągłego monitoringu parametrów pracy Agregatów i kontroli ilości przepracowanych motogodzin, realizowany poprzez zdalny interfejs, umożliwiający podgląd parametrów pracy Agregatów. W celu realizacji tego zadania Zamawiający udostępni Wykonawcy łącze internetowe pozwalające na zdalne łączenie się z interfejsem siłowni. Bieżący podgląd parametrów pracy agregatów pozwoli Wykonawcy na bieżące kontrolowanie stanu i czasu pracy zespołów prądotwórczych oraz terminowe planowanie i wykonywanie przeglądów serwisowych. Dokonywanie czynności monitoringowych przez Wykonawcę powinno odbywać się nie rzadziej niż 1 raz na dobę. W sytuacjach jak np. brak pracy generatorów lub innych odbiegających od normy Wykonawca zobligowany jest powiadomić, telefonicznie lub w inny ustalony przez Strony skuteczny sposób, przedstawiciela Zamawiającego w celu skonsultowania i wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Prowadzenie przez Wykonawcę zdalnego monitoringu nie będzie tytułem do otrzymywania dodatkowego wynagrodzenia. e) Przeprowadzanie bieżącej, kontroli sprawności technicznej Agregatów w trakcie przeprowadzania Serwisów Wykonawcy. W przypadku wykrycia w trakcie przeprowadzania Serwisu Wykonawcy nieprawidłowości, Wykonawca zobowiązuje się poinformować o tym Przedstawiciela Zmawiającego i podjąć czynności naprawcze po uzyskaniu pisemnej (forma pod rygorem nieważności) akceptacji Zamawiającego. Wszystkie nieprawidłowości powinny być zapisane w protokole - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, w rubryce wnioski i zalecenia po wykonanym przeglądzie, akceptacja Zamawiającego zostanie potwierdzona wpisem w protokole w rubryce Wnioski uwagi Zamawiającego f) Udzielanie przez cały okres obowiązywania umowy całodobowej konsultacji dotyczącej zagadnień związanych z pracą Agregatów opisanych w nn. umowie, ich obsługą, serwisowaniem itp.: - w formie konsultacji telefonicznej; - w formie pisemnej - drogą mailową. Zespoły prądotwórcze są zainstalowane w elektrowni biogazowej zakładu Eko Dolina Sp. z o. o. Łężyce. 1.1 Podstawowe dane techniczne zespołów prądotwórczych Zespół nr 1 Producent: Motorgas Rok produkcji: 2004r. Moc znamionowa: 663 kW Napięcie znamionowe: 400 V Podzespoły agregatu Producent Typ Nr fabryczny Silnik Waukesha VGF P48GLD 1S N C-80997 01 Generator Leroy Somer LSAC 50.1 S2 162261 2 Zespół nr 2 Producent: Motorgas Rok produkcji: 2004r. Moc znamionowa: 663 kW Napięcie znamionowe: 400 V Podzespoły agregatu Producent Typ Nr fabryczny Silnik Waukesha VGF P48GLD 1S N C-81017 01 Generator Leroy Somer LSAC 50.1 S2 162261 3 Zespół nr 3 Producent: Motorgas Rok produkcji: 2004r. Moc znamionowa: 663 kW Napięcie znamionowe: 400 V Podzespoły agregatu Producent Typ Nr fabryczny Silnik Waukesha VGF P48GLD 1S N C-80998 01 Generator Leroy Somer LSAC 50.1 S2 162261 1 2. Warunki realizacji zamówienia. 2.1. W zakresie Serwisów Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) Wykonywania Serwisów Wykonawcy dla poszczególnych Agregatów oddzielnie, co oznacza, że jednocześnie wyłączony z eksploatacji może być tylko jeden Agregat, a jego wyłączenie z powodu prowadzonych prac serwisowych powinno być możliwie jak najkrótsze - jeżeli nie wybiega zakresem poza czynności określonych w specyfikacji prac (załącznik nr 7 do SIWZ), to nie może przekroczyć terminów wskazanych w §2 ust. 3 lit. b). b) Wykonania przedmiotu umowy za cenę ryczałtową określoną, zgodnie z ofertą Wykonawcy; c) Właściwego zaplanowania, przygotowania oraz wykonywania Serwisów. d) Wykonywania przy każdym Serwisie pomiaru parametrów eksploatacyjnych każdego Agregatu. e) Wykonania Serwisów z użyciem własnych narzędzi, materiałów i części. f) Wykorzystania w trakcie wykonywania Serwisu Wykonawcy wyłącznie nowych materiałów i części, które są dopuszczone przez producenta urządzeń opisanych w §1 ust.1 wzoru umowy (załącznik nr 6) g) Stosowania tylko certyfikowanych przyrządów pomiarowych z aktualnymi świadectwami kalibracji okresowej - kopie świadectw Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do protokołu z czynności serwisowych wykonywanych w ramach Serwisu Wykonawcy. h) Przeprowadzania bieżącej, kontroli sprawności technicznej Agregatów w trakcie przeprowadzania Serwisów Wykonawcy. W przypadku wykrycia w trakcie przeprowadzania Serwisu Wykonawcy nieprawidłowości, Wykonawca zobowiązuje się poinformować o tym Przedstawiciela Zamawiającego i podjąć czynności naprawcze po uzyskaniu pisemnej (forma pod rygorem nieważności) akceptacji Zamawiającego. Wszystkie nieprawidłowości powinny być zapisane w protokole - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, w rubryce wnioski i zalecenia po wykonanym przeglądzie, akceptacja Zamawiającego zostanie potwierdzona wpisem w protokole w rubryce Wnioski uwagi Zamawiającego i) Przekazania Zamawiającemu bezpośrednio po wykonanym Serwisie Wykonawcy wszystkich zużytych materiałów i części, które zostały wymienione przez Wykonawcę. j) Uruchomienia i regulacji każdego Agregatu po wykonanym Serwisie Wykonawcy. k) Doręczenia Zamawiającemu w terminie odbioru każdego Serwisu Wykonawcy: - Protokołu z przeprowadzonych pomiarów wstępnych czynności serwisowych wykonywanych w ramach Serwisu Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, zawierającego dane z wykonanych pomiarów i diagnostyki - w tym wydruki pomiarów ciśnienia sprężania i analizy spalin wraz z aktualnymi świadectwami kalibracji przyrządów, dane z wykonanych czynności, zestawienia użytych części i materiałów jak np. świec, filtrów, olejów, smarów i części, z podaniem ich nazw handlowych i numerów katalogowych, - kopii świadectw kalibracji okresowej, o których mowa w lit. h) powyżej, - pisemnego oświadczenia, że: i. poddane Serwisowi urządzenia składające się na zespół prądotwórczy są kompletne i sprawne; ii. zastosowano w trakcie Serwisu wyłącznie części i materiały nowe oraz dopuszczone do stosowania przez producenta urządzeń w jego katalogach; l) Podczas przeglądów PS1, PS9 oraz PSP5 do przeprowadzenia kontroli (np. boroskopowej) ilości nagaru osadzającego się wewnątrz przestrzeni roboczej cylindrów. Wyniki oceny stanu zanieczyszczenia komory spalania i zaworów posłużą do oceny zdatności badanych elementów do dalszej eksploatacji (Wykonawca oceni konieczność wykonania czyszczenia komory spalania) oraz do wykonania ew. korekt nastaw parametrów pracy silników. Jeżeli obserwacja wykaże ślady odcisków zaworów na nagarze zebranym na denkach tłoków (tzw. pieczątki), to Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić czyszczenie komór spalania. 2.2. W zakresie dostaw materiałów i części eksploatacyjnych do Serwisów Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: a) dostarczenia wyłącznie materiałów i części eksploatacyjnych nowych i nieużywanych, b) dostarczenia ich do miejsca wskazanego w §6 ust. 1, ich załadunku, opakowania, transportu, rozładunku, c) ubezpieczenia transportu i przedmiotu dostaw do czasu odbioru, d) wykonywania zobowiązań z tytułu gwarancji dostarczania materiałów i części eksploatacyjnych do miejsca spełnienia świadczenia, ich załadunku, opakowania, transportu, rozładunku. 2.3. W zakresie ciągłego monitoringu parametrów pracy Agregatów Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego kontrolowania stanu i czasu pracy Agregatów, oraz terminowego planowania i wykonywania przeglądów serwisowych. W celu realizacji tego zadania Zamawiający udostępni Wykonawcy łącze internetowe pozwalające na zdalne łączenie się z interfejsem siłowni. Bieżący podgląd parametrów pracy agregatów pozwoli Wykonawcy na bieżące kontrolowanie stanu i czasu pracy zespołów prądotwórczych, oraz terminowe planowanie i wykonywanie przeglądów serwisowych. Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku zaobserwowania nieprawidłowości, wnioskować o naprawę lub wymianę uszkodzonych elementów. Nadto, Wykonawca zobowiązany jest proponować, na podstawie obserwacji pracy Agregatów, wprowadzanie zmian w konstrukcji Agregatów bądź w systemie sterowania, mających na celu poprawę efektywności lub niezawodności pracy Agregatów. Dokonywanie czynności monitoringu przez Wykonawcę powinno odbywać się nie rzadziej niż 1 raz na dobę (w tym w soboty, niedziele, święta), a w sytuacjach jak np. brak pracy generatorów lub innych odbiegających od normy, Wykonawca zobligowany jest powiadomić natychmiast telefonicznie lub w inny ustalony przez strony skuteczny sposób, Przedstawiciela Zamawiającego w celu skonsultowania i wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. 2.4. Niezależnie od powyższych postanowień, do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z: a) obowiązującymi przepisami prawa, należytą starannością wymaganą od profesjonalisty, zasadami wiedzy technicznej; b) postanowieniami niniejszej umowy oraz w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w SIWZ. 2.5. Wykonawca odpowiada za: a) przestrzeganie przepisów BHP i ppoż., jak i regulaminów obowiązujących na terenie zakładu prowadzonego w Łężycach przez Zamawiającego oraz do przestrzegania w trakcie pobytu na terenie Eko Doliny Sp. z o. o. wymagań normy PN-EN ISO 14001:2005, które są dostępne w biurze Zamawiającego. b) naprawienie szkód na osobach i lub i mieniu powstałe w trakcie lub w związku z realizacją umowy, na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego; c) zwrot jak i stan wszystkich części i elementów urządzeń, które znalazły się poza zakładem prowadzonym przez Zamawiającego w Łężycach, Al. Arku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo. 2.6 Wykonawca, w czasie przeglądu PS 1, jest zobowiązany do wykonania dodatkowych czynności obejmujących pełną rewizję i ocenę obiegu olejowego silników. 2.7 Serwisy PSP (tzw. poszerzone lub półroczne) będą stosowane zamiennie za serwis PS5 dla każdego z zespołów, lub po poważnych awariach silnika. 2.8 Wykonawca podpisując umowę udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości: a) na każdy wykonany Serwis Wykonawcy oraz na materiały i części eksploatacyjne wymienione w ramach tego serwisu - przez okres 1 250 godzin pracy dla każdego z serwisowanych zespołów prądotwórczych (to jest nie krócej niż do wykonania kolejnego Serwisu Wykonawcy oraz 1250 godzin dla ostatniego Serwisu Wykonawcy). Fakt wykonywania przez Zamawiającego, pomiędzy Serwisami Wykonawcy, Serwisów Zamawiającego, zgodnie z DTR Agregatów, nie ma wpływu na zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji. b) Na wszystkie elementy składowe Agregatów podlegające czynnościom serwisowym Wykonawcy oraz usługę demontażu i montażu elementów nie będących bezpośrednio przedmiotem prac serwisowych, ale których demontaż był spowodowany technologią prowadzenia tych prac, z wyłączeniem części i materiałów szybko zużywających się, których okres żywotności jest krótszy niż 24 m-ce lub 7500 godzin pracy, w wymiarze wynikającym z wykazu przewidywanego czasu zdatności technicznej przedstawionym przez Wykonawcę wraz z elementami - 7500 mth, przy czym, dla części i materiałów szybko zużywających się, których okres żywotności jest krótszy niż 7500 mth okres ten nie może być krótszy niż odstęp czasowy pomiędzy kolejnymi Serwisami Wykonawcy. c) Na materiały i części eksploatacyjne dostarczone Zamawiającemu dla Serwisów Zamawiającego - 24 miesiące przy czym w przypadku gdy dostarczony przez Wykonawcę element, po jego wmontowaniu przez Zamawiającego zgodnie Dokumentacją Techniczno-Ruchową Agregatu, spowoduje usterki wady awarie Agregatu lub innych urządzeń instalacji Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia na własny koszt, na zasadach opisanych we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 2.9 Przed rozpoczęciem realizacji umowy Wykonawca będzie posiadał umowę ubezpieczenia OC, którą będzie utrzymywał przez okres 18 miesięcy od daty rozpoczęcia wykonywania umowy - na kwotę nie mniejszą niż 400.000 (słownie: czterysta tysięcy zł), dla następujących wypadków stanowiącymi ryzyko Wykonawcy: a) szkody w czynnościach związanych z wykonywaniem usługi w urządzeniach i materiałach; b) szkody w sprzęcie i mieniu stanowiącym własność Zamawiającego; c) szkody osób trzecich; d) nieszczęśliwe wypadki. 2.10. Ponadto Wykonawca zawrze umowę na okoliczność wystąpienia nieszczęśliwych wypadków NW obejmujące osoby, które będą w jego imieniu wykonywały umowę w terminie wskazanym w ust. 2.9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505323006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu , sposób przekazania: wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej: Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2. 2. gwarancjach bankowych, 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a ustawy). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013.907 z późniejszymi zmianami), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust.5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania danego Serwisu Wykonawcy oznaczonego symbolami PS1, PS3, PS7 i PS9
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach