Przetargi.pl
dostawa klawesynu; nr postępowania: 7/ZP/2014

Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-743 Gdańsk, ul. Łąkowa 1-2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3009201 , fax. 058 3009210
  • Data zamieszczenia: 2014-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki
    ul. Łąkowa 1-2 1-2
    80-743 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3009201, fax. 058 3009210
    REGON: 00027575400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa klawesynu; nr postępowania: 7/ZP/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego (Zamawiający nie dopuszcza instrumentów odnawianych), wykonanego nie później niż w 2014r. instrumentu muzycznego - klawesyn (1 szt.) z pokrowcem, dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego i możliwością świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego. Instrument ma być kompletny, sprawny i gotowy do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV (kody CPV): 37313100-6 klawesyn, 37321000-4 akcesoria do instrumentów muzycznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia; wymagania stawiane przez Zamawiającego), który stanowi integralną część SIWZ. 4. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie przedmiotu zamówienia w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego (Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki: ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), transport i dostawa do siedziby Zamawiającego oraz strojenie instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia (klawesyn z pokrowcem) na okres (liczony od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia przedmiotu zamówienia): minimum 3 lata (klawesyn), minimum 1 rok (pokrowiec), zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu do 48 godzin w dni robocze (serwis dostępny co najmniej 5 dni roboczych w tygodniu) od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny oraz możliwość świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego. Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego lub w innym terminie (jeżeli naprawa instrumentu wymaga dłuższego terminu) uzgodnionym z Zmawiającym, np. w przypadku długiego terminu oczekiwania na części zamienne. 7. W okresie gwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odbiera przedmiot zamówienia i dostarcza do serwisu lub Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, samodzielnie dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę) na koszt Wykonawcy. W okresie pogwarancyjnym Zamawiający na własny koszt dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę). 8. W okresie gwarancyjnym, po naprawie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. 9. Koszty transportu (związane z naprawą gwarancyjną przedmiotu zamówienia) oraz związane z tym ryzyko utraty lub zniszczenia przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ instrumentu i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem artystycznym, wykonawczym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 11. Za równoważny, w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego, Zamawiający uzna taki, oferowany przez Wykonawcę instrument, który pod względem artystycznym, wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważny pod względem: a) artystycznym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych i dźwiękowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, takich jak przy użyciu klawesynu o parametrach referencyjnych, b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument, o podanych parametrach referencyjnych. 12. W ramach prowadzonego postępowania Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium jakość instrumentu muzycznego na podstawie testu - procesu badawczego instrumentu muzycznego. Zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli dokonanie określonych czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wymaga wiadomości specjalnych, kierownik zamawiającego, powołuje biegłych. Ocena jakości oferowanego instrumentu będzie dokonywana przez dwóch biegłych (powołanych w celu oceny jakości). 13. Zamawiający wymaga aby Wykonawca umożliwił przeprowadzenie testu na oferowanym instrumencie (zgodnym ze specyfikacją i z ofertą Wykonawcy), w celu oceny instrumentu w kryterium jakość (zgodnie z kryteriami jakości wskazanymi w punkcie XX.2.2.1 SIWZ). Ilość punktów uzyskana przez ten instrument będzie podlegała dalszej analizie porównawczej z instrumentem oferowanym przez innego Wykonawcę, w celu wyboru instrumentu najbardziej odpowiadającego Zamawiającemu. 14. Wykonawca ma obowiązek nastroić instrument, które będzie przedmiotem testu. 15. Test będzie przeprowadzony w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, tj. u Wykonawcy lub u Zamawiającego jeżeli Wykonawca będzie chciał dostarczyć instrument do Zamawiającego w celu oceny jakości. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem testu przez biegłych ponosi Wykonawca, są to między innymi następujące koszty: koszty podróży (do miejsca wskazanego przez Wykonawcę oraz powrót), koszty zakwaterowania (jeżeli odległość od siedziby Zamawiającego wynosi ponad 200 km), wraz z kosztami wyżywienia lub koszty dostarczenia instrumentu do Zamawiającego w celu oceny jakości. 16. Zamawiający ustali z poszczególnymi Wykonawcami termin przeprowadzenia testu. Test zostanie przeprowadzony w terminie uzgodnionym między Zamawiającym a Wykonawcą nie później jednak niż 7 dni od dnia otwarcia ofert. Zamawiający jednocześnie wskaże oferty, które nie będą brały udziału w teście (z uwagi na fakt podlegania odrzuceniu lub podlegania wykluczeniu Wykonawców, którzy te oferty złożyli). Informacja, o której mowa powyżej nie może być interpretowana jako informacja o wykonawcach wykluczonych ani jako informacja o ofertach odrzuconych w rozumieniu art.92 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja, ma jedynie na celu ochronę Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu i których oferty podlegają odrzuceniu, przed niepotrzebnymi kosztami związanymi z koniecznością pokrycia kosztów dojazdu biegłych do Wykonawcy w celu przeprowadzenia testu lub dostarczenia instrumentu do Zamawiającego, w celu przeprowadzenia testu. 17. Jeżeli Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu i którego oferta nie podlega odrzuceniu nie umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie testu, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. 18. Pozostałe informacje o sposobie przeprowadzenia testu wskazano w punkcie XX SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną