Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2015-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 00028864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisowa aparatury medycznej dla UCK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowania aparatury medycznej dla Zamawiającego, realizowanej na podstawie 2 niezależnych zadań, w asortymencie i ilościach szczegółowo wymienionych w załącznikach nr 4a i 4b oraz 5 do SIWZ. 2.Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania (części): 1)Zadanie nr 1 - serwis aparatów USG firmy BK Medical W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługi przeglądów okresowych aparatów USG firmy BK Medical. Zamawiający dla wszystkich aparatów wymaga wykonanie 1 przeglądu w ciągu roku. Wykaz aparatów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2)Zadanie nr 2 - serwis sprzętu endoskopowego firmy Pentax W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie świadczył usługi serwisowania sprzętu endoskopowego firmy Pentax w zakresie: przeglądów okresowych, sprawdzania bezpieczeństwa elektrycznego, nielimitowanych diagnostyk, napraw, dostaw części zamiennych oraz zapewnienia sprzętu zastępczego na czas naprawy/przeglądu przy naprawach i przeglądach trwających dłużej niż 3 dni. Zamawiający dla wszystkich urządzeń wymaga wykonanie 1 przeglądu w ciągu roku. Wykaz sprzętu endoskopowego objętego przedmiotem niniejszego zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do (dotyczy wszystkich części zamówienia): a)Przeprowadzenia przeglądów, dokonywania kontroli stanu technicznego i kontroli bezpieczeństwa aparatury zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi aparatu oraz instrukcją serwisową, stosownie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi normami, w szczególności z normą PN-EN 60601-1 lub PN-EN 62353, b)Potwierdzenia wykonania przeglądu wpisem w paszporcie technicznym urządzenia. Wpis ma zawierać następujące informacje: datę wykonania przeglądu, informacje o stanie technicznym aparatu (aparat jest sprawny i nadaje się do dalszej eksploatacji, aparat niesprawny, aparat dopuszczony warunkowo do użytkowania), datę następnego przeglądu. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy (raporcie serwisowym), gdzie należy umieścić następujące informacje: datę wykonania, imię i nazwisko osoby wykonującej, nazwę aparatu, model, nr seryjny, lokalizacje (nazwa oddziału/zakładu), szczegółowy opis wykonywanych czynności, wykaz wymienionych podczas przeglądu materiałów zużywalnych zalecanych przez producenta przewidzianych w dokumentacji technicznej aparatu, informacje o stanie technicznym aparatu (aparat, aparat niesprawny, dopuszczony warunkowo do dalszej eksploatacji). Kartę Pracy (raport serwisowy) Wykonawca przekazuje do Działu Aparatury medycznej. c)Zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu wymiany podczas przeglądów okresowych materiałów/części (uszczelki, kable, przewody, filtry, zestawy serwisowe itp.), wykonania niezbędnych regulacji, korekt, kalibracji, przewidzianych w dokumentacji technicznej aparatu. Koszty robocizny i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów pokrywa Wykonawca. d)Natychmiastowego pisemnego przekazania zamawiającemu, do Działu Aparatury Medycznej, informacji na temat stwierdzonych usterek lub wad koniecznych do usunięcia. Ponadto: 4. Podejmowane przez Wykonawcę czynności serwisowe nie mogą być przyczyną utraty certyfikatów, świadectw technicznych i innych dokumentów danego aparatu, dopuszczających go do użytkowania. 5.W przypadku wykonania testu bezpieczeństwa elektrycznego Wykonawca ma ten fakt potwierdzić wystawieniem protokołu, zgodnie z obowiązującymi normami PN-EN, zawierającym nazwę badanego sprzętu, numer seryjny, listę badanych parametrów, nazwę i numer seryjny przyrządu pomiarowego używanego przy testowaniu, numer świadectwa wzorcowania i czas jego ważności. 6.Jeżeli w ramach przeglądu obowiązuje legalizacja aparatu, bądź jego części, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tejże legalizacji i przedstawienia odpowiednich świadectw. 7.Koszty transportu są wliczone w koszt przeglądu. 8.Wykonawca przystąpi do wykonania przeglądów technicznych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i zakończy przed terminem upływu ważności aktualnego przeglądu 9.Czynności obsługowe Wykonawca będzie wykonywał za pomocą narzędzi i środków będących w posiadaniu Wykonawcy. 10.Wykonawca będzie wykonywał przeglądy w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania w/w czynności w siedzibie serwisu, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie. Koszty transportu aparatu Zamawiający - Wykonawca i Wykonawca - Zamawiający ponosi Wykonawca. 11.Czynności i materiały wymienione w trakcie przeglądu zostaną wpisane w karcie pracy, która musi być potwierdzona bezpośrednio przez użytkownika lub pracownika Działu Aparatury Medycznej Zamawiającego i przekazana do Działu Aparatury Medycznej Zamawiającego. 12.Jeżeli w trakcie dokonywania przeglądu zostanie stwierdzona konieczność wykonania naprawy, potrzebnej dla uzyskania sprawności techniczno - eksploatacyjnej lub bezpieczeństwa użytkowania aparatu, a wykraczającej poza zakres umowy, to naprawa ta będzie przedmiotem odrębnego niezależnego zlecenia. 13.Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od wykonywania przeglądu, w przypadku nieprzewidzianej awarii aparatu wymienionego w załącznikach 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 5 540,00 zł, a dla ofert częściowych: Zadanie 1 - 140,00 zł Zadanie 2 - 5 400,00 zł 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/ Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 6 i 7. 7.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10.Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin naprawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa polegająca na obsłudze serwisowej (utrzymania w ruchu) aparatury (urządzeń) Centralnej Sterylizatorni w Copernicus PL Sp. z o. o. w Gdańsku
Dodano: 2016-07-18 - Usługa naprawy i wymiany uszkodzonych optyk oraz wymiana naprawcza drobnego sprzętu urologicznego 60/PN/2016
Dodano: 2016-06-29 - usługa polegająca na obsłudze serwisowej (utrzymania w ruchu) aparatury medycznej w Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o. o. w Gdańsku
Dodano: 2016-06-17 - D25M/252/9-20rj/16 Przetarg nieograniczony na usługę serwisową obejmującą wykonanie przeglądów technicznych urządzeń medycznych produkcji Zakładu Aparatury Jądrowej
Dodano: 2016-05-18 - usługa polegającą na obsłudze serwisowej (utrzymania w ruchu) aparatury medycznej w Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o. o. w Gdańsku
Dodano: 2016-05-16 - Naprawy, konserwacje i przeglądy aparatury i sprzętu medycznego.
Dodano: 2016-05-13 - usługa polegająca na obsłudze serwisowej (utrzymania w ruchu) aparatury medycznej w Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o. o. w Gdańsku
Dodano: 2016-05-02 - ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA WYKONYWANIU PRZEGLĄDÓW APARATURY MEDYCZNEJ
Dodano: 2016-04-21 - Usługi w zakresie okresowych przeglądów serwisowych i naprawy sprzętu medycznego ZP10/2016/II
Dodano: 2016-04-15 - Usługi w zakresie okresowych przeglądów serwisowych i naprawy sprzętu medycznego ZP11/2016
Dodano: 2016-04-01