Przetargi.pl
D25M/252/9-20rj/16 Przetarg nieograniczony na usługę serwisową obejmującą wykonanie przeglądów technicznych urządzeń medycznych produkcji Zakładu Aparatury Jądrowej

Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalegdynia.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spólka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    D25M/252/9-20rj/16 Przetarg nieograniczony na usługę serwisową obejmującą wykonanie przeglądów technicznych urządzeń medycznych produkcji Zakładu Aparatury Jądrowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa obejmująca wykonanie przeglądów technicznych aparatury Zakładu Aparatury Jądrowej pracującej w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni. Wykaz aparatury objętej umową: 1 Stół terapeutyczny ZdAJ Polkam M 2005/02 1999 2 Stół terapeutyczny ZdAJ Polkam TBI nr 01 5521/10 2010 3 Drzwi osłonowe przesuwne ZdAJ 280/125/210/Pb2/Parafina20,5 38/10 nr 02 2010 4 Drzwi osłonowe przesuwne ZdAJ 321/130/205/Pb0,35 56/2005 nr 3 2005 5 Drzwi osłonowe obrotowe ZdAJ 300/130/205/Pb2/parafina18 56/2005 nr 1 2005 6 Drzwi osłonowe obrotowe ZdAJ 300/130/205/Pb2/parafina18 56/2005 nr 2 2005 2. Zakres wymaganych czynności w ramach obsługi serwisowej: I. dla stołów POLKAM obejmuje: Inspekcję wizualną w ramach której należy: zweryfikować system osłon ich całość oraz kompletność elementów mocowania w celu potwierdzenia spełnienia wymogów bezpieczeństwa zweryfikować stan wszystkich zabezpieczeń elektrycznych: a. zabezpieczeń nadprądowych co do wartości i ich charakterystyki b. zabezpieczeń różnicowo-prądowych co do wartości i funkcjonalności, c. wyłączników awaryjnych co do ich funkcjonalności zweryfiować integralność wszystkich podzespołów, części mechanicznych i elektrycznych zweryfikować ogólny stan techniczny urządzenia, jego ewentualne uszkodzenia możliwe do wykrycia w ramach inspekcji wizualnej a w szczególności: a. stan połączeń elektrycznych, b. stan okablowania wewnętrznego a ze szczególną uwagą stan okablowania realizującego uziemienie podzespołów i elementów w zakresie spełniania wymogów normy oraz mocowania realizowanego przez połączenia śrubowe, Przeprowadzenie testów bezpieczeństwa w zakresie: Możliwości zdjęcia ze stołu pacjenta w każdych warunkach, w tym w szczególności w przypadku zaniku napięcia sieci zasilającej, Mocowania podzespołów i elementów stołu, które mogłyby doprowadzić do mechanicznego uszkodzenia ciała; Wykonanie testów funkcjonalnych w zakresie i z użyciem zasad zawartych w Testach Akceptujących a w szczególności: Sprawdzenie działania przycisków realizujących ruchy stołu oraz ich zatrzymanie, Określenie stanu technicznego elementów wymiennych, Sprawdzenie zakresów ruchów Sprawdzenie poprawności działania oraz regulacja systemu odczytu położenia informującego o położeniu blatu i kolumny stołu; Wykonanie w przypadku przeglądów okresowych prac regulacyjnych i konserwacyjnych a w szczególności: Sprawdzenie poprawności działania wraz z kontrolą występujących luzów wszystkich układów napędowych, Sprawdzenie mocowania wszystkich podzespołów, kontrola stanu elementów mocujących podzespoły, Sprawdzenie elementów przenoszenia napędów (w szczególności obciążenia silnika realizującego ruch góra dół), prowadnic, łożysk, Kontrola płynności ruchów oraz głośności działania napędów i przemieszczania się podzespołów stołu względem siebie, Sprawdzenie zgodności odczytów elektronicznych ze skalą mechaniczną, Sprawdzenie i w razie potrzeby regulacja wyłączników ograniczający ruchy, Konserwacja podzespołów rozdzielni zasilającej, Przegląd paneli i płytek elektronicznych, Smarowanie mechanizmów stołu będących w ruchu a w szczególności: a. łożysk, b. prowadnic, c. śrub napędowych. Dla drzwi osłonowych obejmuje: inspekcję wizualną w ramach której należy: zweryfikować system osłon ich całość oraz kompletność elementów mocowania w celu potwierdzenia spełnienia wymogów bezpieczeństwa zweryfikować stan wszystkich zabezpieczeń elektrycznych: zabezpieczeń nadprądowych co do wartości i ich charakterystyki zabezpieczeń różnicowo prądowych co do wartości i funkcjonalności, wyłączników awaryjnych co do ich funkcjonalności zweryfikować integralność wszystkich podzespołów, części mechanicznych i elektrycznych zweryfikować ogólny stan techniczny urządzenia, jego ewentualne uszkodzenia możliwe do wykrycia w ramach inspekcji wizualnej a w szczególności: a. stan połączeń elektrycznych, b. stan okablowania wewnętrznego a ze szczególną uwagą stan okablowania realizującego uziemienie podzespołów i elementów w zakresie spełniania wymogów normy oraz mocowania realizowanego przez połączenia śrubowe, Przeprowadzenie testów bezpieczeństwa w zakresie: Działania elementów zabezpieczenia przed wystąpieniem kolizji, Możliwość ręcznego otwarcia drzwi w każdych warunkach, w tym w szczególności w przypadku zaniku napięcia sieci zasilającej, Mocowania podzespołów i elementów drzwi, które mogłyby doprowadzić do mechanicznego uszkodzenia ciała; Wykonanie testów funkcjonalnych w zakresie i z użyciem zasad zawartych w Testach Akceptujących a w szczególności: Sprawdzenie działania przycisków realizujących otwieranie, zatrzymanie oraz zamykanie drzwi z uwzględnieniem przy zamykaniu: zapewnionego konstrukcyjnie opóźnienia, działania procedury zamykania związanej z potwierdzeniem przez operatora braku postronnych osób w bunkrze przed zamknięciem drzwi, Sprawdzenie poprawności działania systemu informującego o położeniu płata drzwi (drzwi zamknięte otwarte); Wykonanie, w przypadku przeglądów okresowych prac regulacyjnych i konserwacyjnych a w szczególności: Sprawdzenie poprawności działania wraz z kontrolą występujących luzów całego układu napędowego, Sprawdzenie mocowania wszystkich podzespołów drzwi (siłowników, napędu, kontrola stanu elementów mocujących podzespoły), Sprawdzenie stanu bieżni, rolki odciążającej lub/i jezdnej, elementów przenoszenia napędu (łańcuch, zębatka, pasek), Sprawdzenie uszczelnień (motoreduktora, siłowników, pompy hydraulicznej i przewodów zasilających siłowniki), Kontrola płynności ruchu płata drzwi oraz głośności działania napędu i przemieszczania się płata drzwi, Sprawdzenie i w razie potrzeby regulacja wyłączników ograniczających ruch drzwi, Konserwacja podzespołów rozdzielni zasilającej, Smarowanie mechanizmów drzwi będących w ruchu a w szczególności: a. łożysk, b. łańcuchów, c. elementów zawieszeni, sprawdzenie i ewentualna regulacja naciągu elementu napędzającego (łańcucha, paska). III. Czas pracy serwisu - od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Użytkownikiem za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas w którym zostanie przesłana oferta cenowa na naprawę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalegdynia.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach