Przetargi.pl
Usługi w zakresie okresowych przeglądów serwisowych i naprawy sprzętu medycznego ZP11/2016

Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Lęborska 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8228500 , fax. 59 822 39 90
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.
    ul. Lęborska 13 13
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 59 8228500, fax. 59 822 39 90
    REGON: 22079963600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.bytow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie okresowych przeglądów serwisowych i naprawy sprzętu medycznego ZP11/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych i naprawa sprzętu medycznego (urządzeń) Zamawiającego. Wykaz urządzeń i sprzętu medycznego funkcjonującego w Szpitalu Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. CPV 50420000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego 2.Serwisowanie i naprawa sprzętu medycznego będą następowały zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876, 1918). 3.Przedmiotowa usługa obejmuje: - wykonywanie corocznych przeglądów i czynności konserwacyjnych z uwzględnieniem kontroli zużycia części mechanicznych sprzętu, wymiany części zamiennych wymaganych przez producenta do wykonania przeglądu, - sprawowanie bieżącego nadzoru technicznego nad sprzętem medycznym Zamawiającego, - sporządzenie raportu serwisowego i dokonanie wpisu do dokumentacji eksploatacji sprzętu (tzw. paszportu technicznego) wykonanych czynności oraz dokonanie oznaczenia na sprzęcie daty kolejnego przeglądu technicznego, - kalibrację w zależności od zaleceń producenta - sprawdzenie instalacji (bezpieczeństwa mechanicznego, sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego z uwzględnieniem skuteczności zerowania lub uziemienia), jeśli dotyczy danej aparatury, - ustawienie (regulację) wymaganych przez producenta parametrów urządzeń, - bezpłatne sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa. Podczas pierwszego przeglądu pracownik serwisu sprawdza kompletność dokumentacji urządzenia, w szczególności instrukcji użytkownika (atestu). W miarę możliwości dokumentacja uzupełniana jest przez Wykonawcę. W przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT czynności Wykonawcy obejmują także przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT, W miarę potrzeby w ramach przeglądów będą prowadzone bezpłatne instruktaże dla użytkownika sprzętu. Ponadto przeglądy techniczne obejmują sprawdzenie prawidłowości działania poszczególnych podzespołów danego sprzętu lub urządzenia medycznego i stwierdzenie jego sprawności, co warunkuje dopuszczenie do dalszego użytkowania. 4.W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd lub koszt transportu (koszt przesyłki) urządzenia. 5.Przeglądy winny być wykonywane w terminie maksymalnie 10 dni roboczych od momentu otrzymania zlecenia. 6.Czas reakcji serwisu na zgłoszenie potrzeby naprawy lub przeglądu sprzętu medycznego wynosić będzie maksymalnie 24 godziny od otrzymania zgłoszenia. Pod pojęciem reakcja serwisu rozumiany jest kontakt telefoniczny Wykonawcy z Zamawiającym w celu ustalenia zakresu działań lub przyczyn awarii oraz termin przyjazdu do Zamawiającego. 7.Czas naprawy nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych od momentu podjęcia czynności naprawczych, przy czym do czasu naprawy nie wlicza się czasu oczekiwania na zatwierdzenie wstępnego kosztorysu przez Zamawiającego. 8.W przypadku konieczności wykonania naprawy Wykonawca zobowiązany jest przed jej rozpoczęciem do przedstawienia Zamawiającemu wstępnego kosztorysu w terminie maksymalnie 2 dni roboczych, którego zatwierdzenie stanowi podstawę do rozpoczęcia naprawy. 9. Warunkiem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie raportu serwisowego- karty pracy przez obie strony. 10. Usługi serwisowe powinny być wykonywane w czasie ustalonym w porozumieniu z Sekcją aparatury medycznej Zamawiającego, tak aby nie spowodowały zakłóceń w pracy przedsiębiorstwa Zamawiającego. 11.Wykonawca odpowiada za ewentualne skutki wynikłe z nieprzestrzegania w toku realizacji zamówienia przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. 12.Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane naprawy i wymienione części zamienne min.3 miesięcy. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby urządzeń podlegających przeglądom technicznym i naprawom na podstawie udzielenia niniejszego zamówienia, w szczególności w razie przeprowadzonej kasacji na podstawie wewnętrznie obowiązującej procedury kasacyjnej. Zmniejszenie liczby urządzeń podlegających serwisowi i naprawom nie przekroczy jednak 20%. 14.Wykonawca zapewnia stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy. Postanowienie nie uchybia art. 142 ust. 5 ustawy. 15.Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 16.Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 17.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 18. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. 1 USG 2 Aparat RTG 3 Aparatura anestezjologiczna 4 Urządzenia laboratoryjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena za roboczogodzinę naprawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach