Przetargi.pl
Usługa rewitalizacji terenów zielonych w kompleksach 6015, 5444 w Jednostce Wojskowej w Powidzu

Jednostka Wojskowa 3293 ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 277 44 71 , fax. 63 277 41 00, 2774111
  • Data zamieszczenia: 2015-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3293
    ul. Witkowska 8 8
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 63 277 44 71, fax. 63 277 41 00, 2774111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa rewitalizacji terenów zielonych w kompleksach 6015, 5444 w Jednostce Wojskowej w Powidzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenów zielonych w kompleksach 6015 oraz 5444. Zadanie obejmuje mechaniczne usunięcie warstwy ziemi, a w jej miejsce nawiezienie oraz rozścielenie czarnoziemu. Usługa będzie polegała także na rewitalizacji starej zieleni oraz na dostarczeniu, sadzeniu różnych form krzewów iglastych i liściastych w ww. kompleksach. Również w zakres prac wchodzić będzie przełożenie starych i spękanych płyt chodnikowych oraz wymiana krawężników - zastąpienie ich kostką betonową (brukową i nowym krawężnikiem). Dodatkowo niezbędne będzie wykonanie zabezpieczenia usuwającej się skarpy w (Przybrodzin). Lokalizacja: Kompleks 6015 JW 3293 Powidz, Kompleks 5444 Przybrodzin. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna nr ST-01 - załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA: Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia. 3.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity ze zmianami), ustawie z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 ) oraz ustawie z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2014, poz. 1232). II. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Realizację umowy należy rozpocząć w kompleksie 5444 - Przybrodzin. 2. Na wykonaną usługę Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 1 rok, liczone od odbioru końcowego. Wykonawca może przedłużyć gwarancję o dodatkowy rok na wykonaną usługę, co będzie podlegało punktacji w kryterium pozacenowym. 3. Gwarancja podstawowa w pierwszym roku będzie polegała na jednorazowym przeglądzie terenów zielonych objętych usługą po upływie 3 miesięcy, liczonych od odbioru końcowego. Przegląd polegał będzie na: zweryfikowaniu kondycji nasadzonych krzewów liściastych i iglastych oraz trawy. W przypadku zaistnienia konieczności, Wykonawca zobowiązuje się do ponownego nasadzenia krzewów i wysiania trawy, które nie przyjęły się oraz do wykonania pierwszego pokosu. W pierwszym roku obowiązywania gwarancji podstawowej Wykonawca zobowiązuje się do podlewania krzewów i trawy w okresach niedoboru wody. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania sprzętu niezbędnego do nawadniania, natomiast Zamawiający zapewni nieodpłatnie źródło poboru wody. Natomiast dodatkowa gwarancja będzie obejmowała jednorazowo w okresie wiosenno-letnim prowadzenie prac pielęgnacyjnych nasadzonych krzewów (w tym m.in. odchwaszczanie, okoszenie, wymiana krzewów, które nie przyjęły się). Z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, tj. zniszczenia nasadzonych krzewów oraz trawy przez zwierzęta i warunki atmosferyczne, Zamawiający zapewni materiał do wykonania usługi w ramach gwarancji, a Wykonawca przywróci teren do stanu pierwotnego. 4. Uwaga! Zamawiający, dla rzetelnego przygotowania oferty przez Wykonawcę, dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu robót w obecności przedstawiciela Zamawiającego przed złożeniem oferty. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości. Wizja lokalna odbędzie się na pisemne zgłoszenie Wykonawcy na nr faks: 261 544 332.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużona gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach