Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 85-862 Bydgoszcz, Ernsta Petersona
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5222058, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o.
Ernsta Petersona 22
85-862 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5222058, , fax. -
REGON: 34037857700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pronatura.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przyjęcia i unieszkodliwienia ścieków z terenu Zakładu Gospodarki Odpadami Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy przy ul. Prądocińskiej 28 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przyjęcia i unieszkodliwienia ścieków z terenu Zakładu Gospodarki Odpadami Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy przy ul. Prądocińskiej 28, w zakresie i na warunkach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Ścieki stanowią mieszaninę wód odciekowych z kwater składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne „BALAST”, wód odciekowych z kopca bioenergetycznego „BIO-EN-ER”, Kompostowni kontenerowej odpadów ulegających biodegradacji oraz ścieków z myjni płytowej, ścieków z mycia posadzek w Stacji Segregacji Odpadów, ścieków bytowych pochodzących z budynku socjalno-administracyjnego, w zakresie i na warunkach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedłoży: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP; b) aktualne decyzje wymagane przepisami prawa na prowadzenie działalności w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków; Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych - sprawa nr 89/2023
Dodano: 2023-10-04 - Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych na rok 2023 - sprawa nr 5/2023
Dodano: 2023-02-23 - Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych na rok 2023 - kabiny toaletowe i umywalki polowe - sprawa nr 102/2022
Dodano: 2022-10-19 - Usługi najmu i serwisu urządzeń sanitarnych - sprawa numer 102/2020
Dodano: 2020-12-01 - USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH (2020) - SPRAWA NR 89/2019
Dodano: 2019-10-10 - Usługi wynajmu i serwisu urządzeń sanitarnych w roku 2018 i 2019 - sprawa nr 109/2018
Dodano: 2018-10-16 - USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH - SPRAWA NR 39/2018
Dodano: 2018-05-09 - USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH - SPRAWA NR 2/2018
Dodano: 2018-01-25 - USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH W ROKU 2018 - SPRAWA NR 149/2017
Dodano: 2017-12-05 - USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH - SPRAWA NR 123/2017
Dodano: 2017-10-12