Przetargi.pl
Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych na rok 2023 - kabiny toaletowe i umywalki polowe - sprawa nr 102/2022

13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261483290 , fax. 261483222
  • Data zamieszczenia: 2022-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261483290, fax. 261483222
    REGON: 340907277
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych na rok 2023 - kabiny toaletowe i umywalki polowe - sprawa nr 102/2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu oraz serwisu urządzeń sanitarnych – kabin toaletowych i umywalek polowych dwustanowiskowych w roku 2023. Miejsce realizacji zamówienia: kompleksy wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie, Brodnicy.Zakres przedmiotu zamówienia:►zakres podstawowy: serwis kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 99 szt.; ilość serwisów: 768, serwis kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 3 szt.; ilość serwisów: 78, wynajem kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 99 szt; wynajem kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 3 szt.; serwis umywalek polowych: ilość umywalek 20; ilość serwisów: 25, wynajem umywalek polowych : ilość umywalek 20; ►zakres opcji: serwis kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 80 szt.; ilość serwisów: 320, serwis kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 12 szt.; ilość serwisów: 48, wynajem kabin toaletowych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 80 szt.; wynajem kabin toaletowych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 12 szt.; serwis umywalek polowych: ilość umywalek 40; ilość serwisów: 80, wynajem umywalek polowych : ilość umywalek 40.►Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w terminie do dwóch dni roboczych od dnia podpisania umowy: aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych (o kodzie 20 03 04), zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. 2020 r. poz. 1439 j.t.), potwierdzonego na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem; obowiązującej umowy z oczyszczalnią ścieków, zawartej w związku z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439 j.t.) potwierdzonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem, wykazu pojazdów z numerami rejestracyjnymi, które będą uczestniczyły w wykonywaniu usługi.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujące czynności związane z obsługą serwisową urządzeń sanitarnych – wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach