Przetargi.pl
Serwis instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wentylacji mechanicznej w Oddziale ZUS w Bydgoszczy i w podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-224 Bydgoszcz, ul. Świętej Trójcy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 418 308
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
    ul. Świętej Trójcy 33
    85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 418 308
    REGON: 17756000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wentylacji mechanicznej w Oddziale ZUS w Bydgoszczy i w podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część I zamówienia - Serwis instalacji klimatyzacyjnej i klimatyzatorów stacjonarnych oraz wentylacji mechanicznej w Oddziale ZUS w Bydgoszczy i w podległych terenowych jednostkach organizacyjnych Przedmiotem zamówienia jest serwis instalacji klimatyzacyjnej i klimatyzatorów stacjonarnych oraz wentylacji mechanicznej w Oddziale ZUS w Bydgoszczy i w podległych terenowych jednostkach organizacyjnych obejmującego wykonywanie: 1) konserwacji, przeglądu i stałego nadzoru eksploatacyjnego instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wentylacji mechanicznej. 2) napraw, 3) utylizacji zużytych materiałów i wymienionych części, 4) wycofanie z eksploatacji niesprawnego urządzenia ( w przypadku stwierdzenia, że urządzenie nie nadaje się do naprawy i dalszej eksploatacji, przedstawienie pisemnej opinii potwierdzającej ten stan lub ekspertyzy technicznej stwierdzającej, że urządzenie nie nadaje się do naprawy i dalszej eksploatacji), 5) innych czynności określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia-część I zamówienia ”. Część II zamówienia - Serwis klimatyzatorów przenośnych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy i w podległych terenowych jednostkach organizacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest serwis klimatyzatorów przenośnych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy oraz w podległych terenowych jednostkach organizacyjnych, obejmujący wykonywanie: a) konserwacji, przeglądu i stałego nadzoru eksploatacyjnego, b) napraw, c) utylizacji zużytych materiałów i wymienionych części, d) wycofanie z eksploatacji niesprawnego urządzenia ( w przypadku stwierdzenia, że urządzenie nie nadaje się do naprawy i dalszej eksploatacji, przedstawienie pisemnej opinii potwierdzającej ten stan lub ekspertyzy technicznej stwierdzającej, że urządzenie nie nadaje się do naprawy i dalszej eksploatacji), e) innych czynności określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia-część II zamówienia ”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące: a) nie podlegania wykluczeniu z postępowania - w zakresie wskazanym w SIWZ wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) spełniania warunków udziału w postępowaniu - w zakresie wskazanym w SIWZ wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2) Jeśli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów zobowiązany jest przedłożyć dowód, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dowód musi precyzować w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 1.3) pełnomocnictwo – należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy, 1.4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 1.5) formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 1.6) formularz cenowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio do części zamówienia), 1.7) oświadczenie Wykonawcy dotyczące okresu udzielonej gwarancji - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 1.8) oświadczenie Wykonawcy dotyczące doświadczenia serwisantów - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 1.9) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wg wzoru nr 8 do SIWZ). 2. Po otwarciu ofert 2.1)Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółki cywilnej, dokument musi być złożony przez każdego z tych Wykonawców Dokument powinien być złożony w oryginale, podpisanym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z tych Wykonawców). Przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę –art.4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2017r. 229 j.t).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach