Przetargi.pl
Usługa przygotowania i realizacji kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL).

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    Kościuszki 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61, , fax. -
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=196633
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przygotowania i realizacji kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kampania spotowa PO WER Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 (PO WER 2014 - 2020) obejmującej 600-krotną emisję 2 spotów o długości max. 30 sek. każdy. I. Cel zamówienia: Promocja możliwości i/lub efektów wsparcia w ramach PO WER 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS. II. Zasięg kampanii: województwo śląskie. III. Grupa docelowa kampanii: mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 18-29 lat. IV. Zakres usługi: 1. Opracowanie mediaplanu. 2. 600-krotna emisja spotów w maksymalnie 6 stacjach radiowych. Zakłada się równomierną emisję każdego z 2 rodzajów spotów, tj. po 300 emisji. 3. Wydanie przez Wykonawcę oświadczenia o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanego przez osobę/osoby upoważnione oraz przekazanie metryczek spotów radiowych. V. Szczegółowe założenia dotyczące emisji spotów: 1. Usługa obejmuje łącznie 600 emisji 2 spotów promujących wsparcie dla osób młodych na rynku pracy w ramach PO WER w maksymalnie 6 lokalnych lub regionalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej osób w wieku 18-29 lat wynosi co najmniej: a) dla regionu katowickiego: minimum 6,8% - 150 emisji, b) dla regionu częstochowskiego: minimum 5,7% - 150 emisji, c) dla regionu bielskiego: minimum 3,1% - 150 emisji, d) dla Okręgu Rybnickiego: minimum 5,2% - 150 emisji 2. Proponowane stacje radiowe będą weryfikowane na podstawie raportu z badań słuchalności radiowej Radio Track, który stanowi załącznik do SIWZ. Stacje radiowe należy wybrać spośród tych, które spełniają minimalny wskaźnik słuchalności radiowej wskazany w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Z każdego regionu należy wybrać co najmniej jedną, maksymalnie dwie stacje (łącznie nie więcej niż 6 stacji), które spełniają wymóg minimalnego wskaźnika słuchalności radiowej, przedstawionego w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Stacje radiowe proponowane dla poszczególnych regionów mogą się powtarzać pod warunkiem spełnienia warunku minimalnej słuchalności radiowej. Zakłada się równomierny rozkład liczby emisji w każdym regionie, dlatego jeśli w wybranym regionie emisja nastąpi w 2 stacjach radiowych, to w każdej z tych stacji należy założyć emisję w wysokości 75 emisji (łącznie 150 emisji w każdym regionie tj. po 75 w każdej z dwóch stacji). 4. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz. Emisje w dni powszednie oraz weekendy w godzinach 6.00 - 22.00, w tym 300 emisji w godzinach premium tj. od 7.00 do 18.00 w dni powszednie oraz od 9.00 do 16.00 w weekendy. Minimum 60 emisji spotów dziennie we wszystkich stacjach radiowych łącznie w ramach całej kampanii, równomierne rozłożenie emisji w całym tygodniu. VI. Termin realizacji usługi: od podpisania umowy maksymalnie do 18 grudnia 2020 r. Przewiduje się emisję spotów w okresie od zaakceptowania mediaplanu przez Zamawiającego do 18 grudnia br. Wykonawca dostarczy oświadczenie o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanym przez osobę/osoby upoważnione. VII. Szczegółowe założenia dotyczące współpracy podczas realizacji usługi: 1. Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. media plan oraz jego akceptacja). 2. Spoty zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do akceptacji mediaplan w ramach kampanii. 3. Zamawiający akceptuje mediaplan lub nanosi uwagi w terminie do 1 dnia roboczego od przekazania materiału. Wykonawca wprowadza ewentualne uwagi w terminie do 1 dnia roboczego od ich otrzymania od Zamawiającego. 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy nagrania spotów na potrzeby emisji w dniu podpisania umowy. 5. Zapłata nastąpi na podstawie faktury w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem (wymagany jest podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz pieczątka). 6. Wykonawca zapewni ze swojej strony Koordynatora - osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi. VIII. Licencja: Zamawiający oświadcza, że na zasadzie wyłączności posiada roczną licencję na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB). Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia (np. opracowanie kluczy kodowych) Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 12 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy. CZĘŚĆ II SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Kampania spotowa RPO WSL Przedmiot zamówienia obejmuje realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014 - 2020), obejmującej 900-krotną emisję 5 spotów o długości max. 30 sek. Każdy. I. Cel zamówienia: Promocja możliwości i/lub efektów wsparcia w ramach RPO WSL 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS. II. Zasięg kampanii: województwo śląskie. III. Grupy docelowe kampanii: 1. Mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 25-65 lat, 2. Mieszkańcy woj. śląskiego: właściciele firm, dyrektorzy, wolne zawody oraz pracownicy umysłowi. IV. Zakres usługi: 1. Opracowanie mediaplanu. 2. Emisja 5 spotów radiowych dotyczących możliwości wsparcia w ramach RPO WSL: a) 1 spot promujący możliwości i/lub efekty wsparcia dla przedsiębiorstw - dofinansowanie do usług szkoleniowych i doradczych dla firm sektora MŚP i ich pracowników oraz b) 4 spoty promujące możliwości i/lub efekty wsparcia osób pracujących i poszukujących pracy w ramach RPO WSL. 3. Łącznie 900-krotna emisja 5 spotów radiowych. Zakłada się równomierną emisję każdego z 5 rodzajów spotów, tj. po 180 emisji. 4. Wydanie przez Wykonawcę oświadczenia o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem, podpisanego przez osobę/osoby upoważnione. V. Szczegółowe założenia dotyczące emisji spotów: 1. Usługa obejmuje łącznie 900 emisji 5 spotów radiowych, w tym: a) 180 emisji 1 spotu promującego możliwości i/lub efekty wsparcia dla przedsiębiorstw (wymienionego w poz. IV, pkt 1 lit. a)) w maksymalnie 6 regionalnych lub lokalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej: właściciele firm, dyrektorzy, wolne zawody oraz pracownicy umysłowi wynosi co najmniej: 1) dla regionu obejmującego byłe woj. katowickie: minimum 5,9% - 45 emisji, 2) dla regionu obejmującego byłe woj. częstochowskie: minimum 7,3 % - 45 emisji, 3) dla regionu obejmującego byłe woj. bielskie: minimum 4,8% - 45 emisji, 4) dla Okręgu Rybnickiego: minimum 3,9 % - 45 emisji b) 720 emisji 4 spotów (wymienionych w poz. IV, pkt 1, lit. b)) promujących wsparcie w ramach RPO WSL w maksymalnie 6 lokalnych lub regionalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej: osoby w wieku 25-65 lat, wynosi co najmniej: 1) dla regionu obejmującego byłe woj. katowickie: minimum 5,9% - 180 emisji, 2) dla regionu obejmującego byłe woj. częstochowskie: minimum 5,1% - 180 emisji, 3) dla regionu obejmującego byłe woj. bielskie: minimum 3,1% - 180 emisji, 4) dla Okręgu Rybnickiego: minimum 3,5 %- 180 emisji 2. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz. Emisje w dni powszednie oraz weekendy w godzinach 6.00 - 22.00, w tym minimum 450 emisji w godzinach premium tj. od 7.00 do 18.00 w dni powszednie oraz od 9.00 do 16.00 w weekendy. Minimum 90 emisji spotów dziennie łącznie we wszystkich stacjach radiowych w ramach kampanii, równomierne rozłożenie emisji w całym tygodniu. 3. Proponowane stacje radiowe będą weryfikowane na podstawie raportu z badań słuchalności radiowej Radio Track, który stanowi załącznik do SIWZ. Stacje radiowe należy wybrać spośród tych, które spełniają minimalny wskaźnik słuchalności radiowej wskazany w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 4. Z każdego regionu należy wybrać co najmniej jedną, maksymalnie dwie stacje (łącznie nie więcej niż 6 stacji) , które spełniają wymóg minimalnego wskaźnika słuchalności radiowej, przedstawionego w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Stacje radiowe proponowane dla poszczególnych regionów mogą się powtarzać pod warunkiem spełnienia warunku minimalnej słuchalności radiowej (jeśli stacja x spełnia wymóg progu słuchalności np. w regionie bielskim i katowickim, to można ją wybrać w tych dwóch regionach). 5. Zakłada się równomierny rozkład liczby emisji w każdym regionie, dlatego jeśli w wybranym regionie emisja nastąpi w 2 stacjach radiowych, to w każdej z tych stacji należy założyć emisję w wysokości 90 emisji (łącznie 180 emisji w każdym regionie tj. po 90 w każdej z dwóch stacji dla danego regionu). VI. Termin realizacji usługi: od podpisania umowy do 18 grudnia 2020 r. Przewiduje się emisję spotów w okresie od zaakceptowania mediaplanu przez Zamawiającego do 18 grudnia 2020 r. Wykonawca dostarczy oświadczenie o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanym przez osobę/osoby upoważnione najpóźniej do 18 grudnia 2020 r. VII. Szczegółowe założenia dotyczące współpracy podczas realizacji usługi: 1. Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. media plan oraz jego akceptacja). 2. Spoty zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do akceptacji mediaplan w ramach kampanii. 3. Zamawiający akceptuje mediaplan lub nanosi uwagi w terminie do 1 dnia roboczego od przekazania materiału. Wykonawca wprowadza ewentualne uwagi w terminie do 1 dnia roboczego od ich otrzymania od Zamawiającego. 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy nagrania spotów na potrzeby emisji w dniu podpisania umowy. 5. Zapłata nastąpi na podstawie faktury w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem (wymagany jest podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz pieczątka). 6. Wykonawca zapewni ze swojej strony Koordynatora - osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi. VIII. Licencja: Zamawiający oświadcza, że na zasadzie wyłączności posiada roczną licencję na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB). Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia (np. opracowanie kluczy kodowych) Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 13 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92200000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach