Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ W SKŁAD KTÓREJ WCHODZĄ DEBATY ORAZ REPORTAŻE

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40048 Katowice, ul. Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2017-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30
    40048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ W SKŁAD KTÓREJ WCHODZĄ DEBATY ORAZ REPORTAŻE
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014 - 2020) oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 (POWER 2014-2020) obejmującej: 1. RPO WSL 2014-2020 – 1 debatę radiową i 3 reportaże o długości minimum 3 maksimum 5 minut każdy; 2. POWER 2014-2020 – 1 debatę radiową i 2 reportaże o długości minimum 3 maksymalnie 5 minut każdy. I. Cel kampanii: 1. informowanie o zagadnieniach związanych z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020, w tym promocja możliwości wsparcia i efektów realizacji projektów finansowanych z EFS w ramach RPO WSL 2014- 2020, 2. informowanie o zagadnieniach związanych z wdrażaniem Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020, w tym promocja możliwości wsparcia i efektów realizacji projektów finansowanych z EFS w ramach POWER 2014- 2020. II. Zasięg kampanii: regionalny – obszar województwa śląskiego. III. Grupy docelowe: 1. Kampania RPO WSL i POWER 2014-2020: mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 18-65 lat oraz mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 18-29 lat IV. Szczegółowe założenia dotyczące realizacji debat radiowych: 1. Debata RPO WSL: zorganizowanie publicznej dyskusji będzie służyć wyrażeniu opinii na temat aktualnych problemów rynku pracy związanych ze wsparciem przedsiębiorców i osób pracujących, kształceniem zawodowym osób dorosłych, luką kompetencyjną na rynku pracy (zapotrzebowanie na pracowników o określonych kwalifikacjach), efektywnością szkoleń i sytuacją przedsiębiorstw MŚP w woj. śląskim. Celem debaty będzie również promocja możliwości wsparcia dla przedsiębiorców i osób pracujących w ramach działań RPO WSL 2014- 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach. 2. Debata POWER: organizowanie publicznej dyskusji będzie służyć wyrażeniu opinii na temat aktualnych problemów rynku pracy związanych ze wsparciem osób młodych na rynku pracy. Celem debaty będzie również promocja możliwości wsparcia w ramach działań PO WER 2014- 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach. 3. Usługa obejmować będzie w przypadku każdej z debat: • stworzenie scenariusza spotkania we współpracy z Zamawiającym, • przygotowanie debaty w zakresie organizacyjnym, technicznym i logistycznym, • zaproszenie i zapewnienie uczestników debaty – prowadzącego dziennikarza, przedstawicieli instytucji rynku pracy, pracodawców, przedsiębiorców, przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz ewentualnie innych gości – lista osób do uzgodnienia z Zamawiającym, • nagranie każdej z debat radiowych w studio na terenie woj. śląskiego – w formie minimum 30 – minutowego programu, • wymaga się urozmaicenia debat dodatkowymi materiałami, np. sondą uliczną, mini reportażami – wykorzystanie dodatkowych elementów będzie zależało od przyjętego scenariusza debat; • opracowanie scenariusza i produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) każdej debaty, • zapewnienie opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji usługi, • zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej wyprodukowanych materiałów. 4. Emisja debat RPO WSL i POWER: • 1 – krotna emisja każdej debaty (długość 1 debaty - 30 minut) w stacji radiowej o zasięgu dziennym na poziomie minimum 2 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla woj. śląskiego w grupie docelowej osób w wieku aktywności zawodowej 18-65 lat). Godziny emisji debaty: 6.00 – 19.30. Każda debata zostanie poprzedzona min. 10-krotną emisją promosów zapowiadających program, • emisja debat w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) – do akceptacji Zamawiającego, • promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 5.50 – 19.30. V. Szczegółowe założenia dotyczące realizacji reportaży radiowych: 1. RPO WSL: reportaże służyć mają przedstawieniu aktualnych problemów rynku pracy związanych np. ze wsparciem osób nieaktywnych zawodowo, przedsiębiorców i osób pracujących oraz kształceniem zawodowym osób dorosłych. Celem reportaży będzie promocja możliwości wsparcia w ramach działań RPO WSL 2014 – 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach i zachęta do udziału w projektach m.in. poprzez pokazanie osób, które już skorzystały ze wsparcia EFS. 2. POWER: reportaże służyć mają przedstawieniu aktualnych problemów rynku pracy związanych ze wsparciem osób młodych do 29 roku życia nieaktywnych zawodowo. Celem reportaży będzie promocja możliwości wsparcia w ramach działań POWER 2014 – 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach i zachęta do udziału w projektach m.in. poprzez pokazanie osób, które już skorzystały ze wsparcia EFS. 3. Usługa obejmować będzie: • stworzenie scenariuszy 5 reportaży (3 reportaże dotyczące tematyki RPO WSL i 2 dotyczące tematyki POWER) do akceptacji Zamawiającego, • przygotowanie reportaży w zakresie organizacyjnym i technicznym oraz zapewnienie bohaterów reportaży w porozumieniu z Zamawiającym, • nagranie 5 reportaży w formie minimum 3 maksymalnie 5 - minutowych programów, • opracowanie scenariuszy i produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) każdego reportażu na antenie radiowej o długości max 30 sekund, • zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej, • zapewnienie lektorów - co najmniej 2 różne głosy do realizacji nagrań – do akceptacji Zamawiającego, • 1 – krotną emisję każdego reportażu (łącznie 5 emisji) w stacji radiowej obejmującej zasięgiem woj. śląskie (w tym Katowice, Rybnik, Częstochowę i Bielsko-Białą) lub w kilku stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie woj. śląskie (wówczas reportaże muszą zostać jednokrotnie wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie np. jeśli reportaże zostaną wyemitowane w 3 stacjach radiowych to łączna liczba emisji reportaży wyniesie 15 – po 5 w każdej ze stacji radiowych), • min. 5-krotną emisję promosów zapowiadających każdy z reportaży w dniach poprzedzających ich emisję w przypadku emisji na antenie 1 stacji radiowej; w przypadku emisji reportaży w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie min. 5 – krotną emisję promosów poprzedzających każdy z reportaży w każdej ze stacji (np. jeśli reportaże będą emitowane w 3 stacjach radiowych to łączna liczba emisji promosów wyniesie 75 – po 25 w każdej ze stacji radiowych), • promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.30 – 19.30, • co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą reportaże o tematyce RPO WSL musi posiadać zasięg dzienny na poziomie minimum 4 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla woj. śląskiego w grupie docelowej osób w wieku aktywności zawodowej 18-65 lat), • co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą reportaże o tematyce POWER musi posiadać zasięg dzienny na poziomie minimum 8 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla woj. śląskiego w grupie docelowej osób w wieku aktywności zawodowej 18-29 lat), • emisja reportaży w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) – do akceptacji Zamawiającego. • zasięg terytorialny proponowanych stacji radiowych będzie weryfikowany poprzez aktualne mapy zasięgu ze strony www.krritv.gov.pl. VI. Uwagi ogólne: 1. Wszystkie materiały (debaty, reportaże, promosy) zostaną wyemitowane| na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. 2. Mediaplany mogą ulec zmianie za zgodą Zamawiającego i po uzgodnieniu z Wykonawcą ze względu na konieczność dostosowania terminów emisji do aktualnych rekrutacji do projektów finansowanych z EFS. 3. Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. scenariusze, mediaplany i nagrania oraz ich akceptacja). 4. Wszystkie materiały zostaną wyemitowane po uzyskaniu zgody Zamawiającego na ich emisję w zaproponowanej formie oraz treści. 5. Wykonawca przekaże wszystkie nagrania w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player – ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym oraz na płycie CD/DVD wraz z protokołem. 6. Wszystkie wyemitowane nagrania będą zawierały odpowiednią informację o współfinansowaniu ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z dokumentem „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. Dokładna treść informacji zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zapewni materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014-2020). 8. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym media planem. VII. Prawa autorskie: Wykonawca na zasadzie wyłączności, przeniesie bezzwrotnie, bez ograniczeń terytorialnych, czasowych i ilościowych, na Zamawiającego, całość autorskich praw majątkowych do spotów radiowych, z prawem dalszego rozporządzania, udzielania licencji oraz zezwoleń na udzielania sublicencji na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w art. 50 pkt. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. VIII. Termin realizacji usługi: od podpisania umowy do 15 grudnia 2017 r. Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia (np. zlecenie emisji debaty radiowej) podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 13 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92200000-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach