Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ W POSTACI SPOTÓW PROMUJĄCEJ DZIAŁANIA WUP W KATOWICACH

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40048 Katowice, ul. Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30
    40048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ W POSTACI SPOTÓW PROMUJĄCEJ DZIAŁANIA WUP W KATOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014 - 2020) oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 (POWER 2014-2020) obejmującej: 1. RPO WSL 2014-2020 – kampania spotowa obejmująca 1000-krotną emisję oraz produkcję 5 spotów o długości 30 sek. każdy. 2. POWER 2014-2020 – kampania spotowa obejmująca 1000-krotną emisję oraz produkcję 2 spotów o długości 30 sek. każdy. Łącznie: 2000 - krotna emisja oraz produkcja 7 spotów. I. Cel zamówienia: 1. Promocja możliwości wsparcia w ramach RPO WSL 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS. 2. Promocja możliwości wsparcia w ramach POWER 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS. II. Zasięg kampanii: województwo śląskie. III. Grupy docelowe kampanii: 1. Kampania RPO WSL 2014-2020: mieszkańcy woj. śląskiego, osoby wieku aktywności zawodowej 18-65 lat, 2. Kampania POWER 2014-2020: mieszkańcy woj. śląskiego, osoby do 29 roku życia. IV. Szczegółowe założenia dotyczące realizacji spotów radiowych: 1. Kampania spotowa POWER – usługa obejmować będzie: • opracowanie scenariuszy 2 spotów radiowych dotyczących możliwości wsparcia w ramach POWER np. wsparcia w postaci szkolenia i wsparcia w postaci stażu; Wykonawca przygotuje co najmniej 2 propozycje treści roboczych do każdego z 2 spotów (łącznie 4 propozycje), • nagranie 2 spotów radiowych o długości 30 sekund; nagrania do akceptacji Zamawiającego, • zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej – do akceptacji Zamawiającego, • 1000-krotną emisję w stacji radiowej obejmującej zasięgiem całe woj. śląskie (w tym Katowice, Rybnik, Częstochowę i Bielsko-Białą) lub w kilku stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas spoty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), w tym: • min. 500 emisji spotów zostanie wyemitowanych w stacji radiowej/stacjach radiowych, której/ych zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla woj. śląskiego w grupie docelowej osób w wieku 18-29 lat wynosi minimum 8%; w pozostałych stacjach radiowych emisja spotów będzie rozłożona równomiernie*; * w przypadku wyniku po przecinku należy zaokrąglić liczbę emisji do 1 tak by całkowita liczba emisji w ramach kampanii wynosiła nie więcej niż 1000 np. 1. stacja radiowa o zasięgu dziennym min. 8 % - 500 emisji 2. stacja radiowa X - 166 3. stacja radiowa Y – 167 4. stacja radiowa Z - 167 • na etapie oceny ofert Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za zwiększoną ilość emisji w stacjach radiowych o zasięgu dziennym co najmniej 8% powyżej wymaganego minimum emisji, • stacje radiowe nadające w Częstochowie muszą spełniać wymóg minimum 3% zasięgu dziennego - zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla Częstochowy w grupie docelowej osób w wieku 18-65 lat; * UWAGA: w przypadku badań Radio Track dla Częstochowy brana pod uwagę jest grupę docelowa w wieku 18-65 ponieważ grupa osób młodych do 29 roku życia jest niereprezentatywna. • emisję 2 rodzajów spotów proporcjonalnie tj. każdy rodzaj musi zostać wyemitowany 500 razy, • spoty mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia pozycja w min. 50% emisji. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.30 – 19.30, • zasięg terytorialny proponowanych stacji radiowych będzie weryfikowany poprzez aktualne mapy zasięgu ze strony www.krritv.gov.pl, • emisję kampanii na podstawie zaakceptowanego mediaplanu, • mediaplan może ulec zmianie za zgodą Zamawiającego i po uzgodnieniu z Wykonawcą ze względu na konieczność dostosowania terminów emisji do aktualnie trwających rekrutacji do projektów, • zapłata nastąpi za każdy miesiąc realizacji kampanii adekwatnie do ilości emisji w tym okresie. 2. Kampania spotowa RPO WSL – usługa obejmować będzie: • opracowanie scenariuszy 5 spotów radiowych dotyczących możliwości wsparcia w ramach RPO WSL; Wykonawca przygotuje co najmniej 2 propozycje treści roboczych do każdego z 5 spotów (łącznie 10 propozycji), • nagranie 5 spotów radiowych o długości 30 sekund; nagrania do akceptacji Zamawiającego, • zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej – do akceptacji Zamawiającego, • 1000-krotną emisję w stacji radiowej obejmującej zasięgiem całe woj. śląskie (w tym Katowice, Rybnik, Częstochowę i Bielsko-Białą) lub w kilku stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas spoty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), w tym: • min. 500 emisji spotów zostanie wyemitowanych w stacji radiowej/stacjach radiowych, której/ych zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla woj. śląskiego w grupie docelowej osób w wieku 18-65 lat wynosi minimum 4%; w pozostałych stacjach radiowych emisja spotów będzie rozłożona równomiernie*, * w przypadku wyniku po przecinku należy zaokrąglić liczbę emisji do 1 tak by całkowita liczba emisji w ramach kampanii wynosiła nie więcej niż 1000 np. 1. stacja radiowa o zasięgu dziennym min. 4 % - 500 emisji 2. stacja radiowa X - 166 3. stacja radiowa Y – 167 4. stacja radiowa Z – 167 • na etapie oceny ofert Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za zwiększoną ilość emisji w stacjach radiowych o zasięgu dziennym co najmniej 4% powyżej wymaganego minimum emisji, • stacje radiowe nadające w Częstochowie muszą spełniać wymóg minimum 3% zasięgu dziennego - zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla Częstochowy w grupie docelowej osób w wieku 18-65 lat; • emisję 5 rodzajów spotów proporcjonalnie tj. każdy rodzaj powinien zostać wyemitowany 200 razy; ilość emisji poszczególnych rodzajów spotów może ulec zmianie na etapie ustalania i akceptacji media planu – łączna liczba emisji pozostaje bez zmian (1000 emisji), • spoty mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia pozycja w min. 50% emisji. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.30 – 19.30, • zasięg terytorialny proponowanych stacji radiowych będzie weryfikowany poprzez aktualne mapy zasięgu ze strony www.krritv.gov.pl, • emisję kampanii na podstawie zaakceptowanego mediaplanu, • mediaplan może ulec zmianie za zgodą Zamawiającego i po uzgodnieniu z Wykonawcą ze względu na konieczność dostosowania terminów emisji do aktualnie trwających rekrutacji do projektów, • zapłata nastąpi za każdy miesiąc realizacji kampanii adekwatnie do ilości emisji w tym okresie. V. Uwagi ogólne: 1. Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. scenariusze, media plany i nagrania oraz ich akceptacja). 2. Spoty zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego mediaplanów opracowanych osobno dla kampanii RPO WSL oraz dla kampanii POWER. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany mediaplanów ze względu na konieczność dostosowania emisji do aktualnie trwających rekrutacji do projektów po uzgodnieniu z Wykonawcą. 4. Spoty zostaną wyemitowane po uzyskaniu zgody Zamawiającego na ich emisję w zaproponowanej formie oraz treści. 5. Wykonawca przekaże propozycje scenariuszy spotów w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zamawiający zaakceptuje przekazane scenariusze lub naniesie uwagi w terminie 5 dni roboczych. 6. Wykonawca przekaże do akceptacji nagrania spotów w terminie 7 dni roboczych od dnia akceptacji scenariuszy. Zamawiający zaakceptuje przekazane nagrania lub naniesie uwagi w terminie 5 dni roboczych. 7. Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia akceptacji nagrań spotów przekaże Zamawiającemu do akceptacji mediaplany w ramach każdej z kampanii. 8. Wykonawca przekaże wszystkie nagrania w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player – ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym. 9. Wszystkie wyemitowane nagrania będą zawierały odpowiednią informację o współfinansowaniu ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z dokumentem „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. Dokładna treść informacji zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zapewni materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014-2020) oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. 11. Zapłata nastąpi za każdy miesiąc realizacji kampanii adekwatnie do ilości emisji w tym okresie. 12. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem. 13. Wykonawca zapewni następujący personel: • Koordynatora - osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi; • Copywritera – co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za opracowanie scenariuszy spotów radiowych, • Lektorów – zapewnienie co najmniej 4 różnych lektorów do realizacji nagrań – do akceptacji Zamawiającego. VI. Prawa autorskie: Wykonawca na zasadzie wyłączności, przeniesie bezzwrotnie, bez ograniczeń terytorialnych, czasowych i ilościowych, na Zamawiającego, całość autorskich praw majątkowych do spotów radiowych, z prawem dalszego rozporządzania, udzielania licencji oraz zezwoleń na udzielania sublicencji na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w art. 50 pkt. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. VII. Termin realizacji usługi: od podpisania umowy do 15 grudnia 2017 r. Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia (np. zlecenie emisji spotów w rozgłośni radiowej) podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 13 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92200000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach