Przetargi.pl
Usługa przewozu uczniów szkół podstawowych w Łubowie, Owieczkach, Fałkowie i Lednogórze w dniach zajęć szkolnych w roku szkolnym 2020/2021.

Gmina Łubowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-260 Łubowo, Łubowo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 275 930 , fax. 614 275 858
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubowo
    Łubowo 1
    62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 275 930, fax. 614 275 858
    REGON: 63125945900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przewozu uczniów szkół podstawowych w Łubowie, Owieczkach, Fałkowie i Lednogórze w dniach zajęć szkolnych w roku szkolnym 2020/2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przewozu uczniów szkół podstawowych w Łubowie, Owieczkach, Fałkowie i Lednogórze w dniach zajęć szkolnych w roku szkolnym 2020/2021. Usługa dotyczy uczniów, dojeżdżających do szkół podstawowych według szacunkowej ilości określonej w SIWZ. Usługa winna być świadczona z użyciem 3 autobusów. Szacunkowa łączna ilość dzieci wynosi – 521 osób Szkoła Lednogóra - 165 Szkoła Fałkowo - 89 Szkoła Łubowo – 153 Szkoła Owieczki – 114 Zadanie 1 – dowóz dzieci z i do Szkoły Podstawowej w Lednogórze Szacowana ilość km – 218/ dzień Obsługa – 1 autobus Zadanie 2 - dowóz dzieci z i do Szkoły Podstawowej w Fałkowie Szacowana ilość km – 212,5/ dzień Obsługa zadania – 1 autobus Zadanie 3 - dowóz dzieci z i do Szkół Podstawowych w Łubowie i Owieczkach Szacowana ilość km – 174,5/ dzień Obsługa zadania – 1 autobus Razem: 605km Ilość miejsc siedzących w autobusie: - zadanie 1 – minimum 60 - zadanie 2 – minimum 56 - zadanie 3 – minimum 56 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany autobusu do minimum 60 – osobowego dla każdego z zadań. Szczegółowy harmonogram przewozów (rozkład jazdy) zostanie ustalony z dyrektorami szkół i przekazany Wykonawcy co najmniej pięć dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi w danym roku szkolnym. Godziny przywozu i odwozu uczniów, ilość kilometrów i tras mogą ulec zmianie w poszczególnych szkołach, co zostanie uszczegółowione jak wspomniano wyżej. Zamawiający nie przewiduje większych różnic w ilości przejeżdżanych kilometrów niż +/-20% w stosunku do wartości podanych w niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dzieci, korzystających z autobusów. Przewidywane trasy, kursy oraz godziny dojazdów zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zapewni opiekunów w ilości 3 (trzech) osób dla 3 (trzech) autobusów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 Kwota wadium musi znajdować się na koncie najpóźniej w terminie składania ofert. Kwota wadium wynosi 5.000,00 zł (pięćtysięcyzł 00/100). 2. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca, musi dostarczyć w formie „ORYGINAŁU” w odrębnej kopercie dołączyć do koperty zawierającej ofertę przetargową Wykonawcy lub złożyć w KASIE Urzędu. W przypadku, gdy „ORYGINAŁ” zostanie w trwały sposób dołączony do złożonej oferty Zamawiający nie będzie mógł zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwrócić dokumentu, ponieważ stanowił on będzie integralną część oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 Pzp. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6pkt 2 – 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 1 - 5 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, ważną na cały okres wykonywania zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, złożone w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, formularz ofertowy, stanowiący zał. nr do SIWZ, dokumenty dotyczące podwykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP- jeśli dotyczy, oświadczenie RODO, zgodnie z zał. do SIWZ, pozostałe zgodnie ze SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach