Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych i kwalifikacyjnych oraz szkolenia

Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku ogłasza przetarg

  • Adres: 27-500 Opatów, Zochcinek 42
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8682818 , fax. 15 8682818
  • Data zamieszczenia: 2013-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku
    Zochcinek 42 42
    27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8682818, fax. 15 8682818
    REGON: 00030252800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpszochcinek.internetdsl.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych i kwalifikacyjnych oraz szkolenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych i kwalifikacyjnych oraz szkolenia związanych z realizacją projektu: Wzrost jakości usług w Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku poprzez wprowadzenie nowych form terapii wraz z utworzeniem nowych lokali aktywizujących i zakupem wyposażenia oraz podniesieniem kwalifikacji kadry merytorycznej i medycznej. Szwajcarsko - Polski Program Współpracy, Cel 2: Poprawa usług podstawowej opieki zdrowotnej i usług opieki społecznej na peryferyjnych i zmarginalizowanych terenach obszarów objętych koncentracją geograficzną, z preferencją do wielosektorowego podejścia programowego. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: 2.1. Kursy specjalistyczne: Zadanie 1 - Obróbka drewna i konserwacjaZadanie 2 - Umiejętności interpersonalne w pracy socjalnejZadanie 3 - HipoterapiaZadanie 4 - Kurs PNF - Proprioceptive Neuromuscular FacilitationZadanie 5 - Aktywizowanie osób starszych2.2. Kursy kwalifikacyjne:Zadanie 6 - ZoofizjoterapiaZadanie 7 - I i II stopień ratownika WOPRZadanie 8 - Socjoterapia i trening psychologicznyZadanie 9 - Terapia doświadczania świataZadanie 10 - Kinesiology TapingZadanie 11 - Terapia zajęciowaZadanie 12 - Opieka nad osobą chorą i niesamodzielnąZadanie 13 - Coaching w pracy z osobami niepełnosprawnymiZadanie 14 - Superwizja w pomocy społecznej2.3. Szkolenie:Zadanie 15 - I stopień specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 9 do SIWZ.4. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. W ramach zamówienia zostanie przeszkolonych 43 pracowników zatrudnionych w Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku. Jeden pracownik bierze udział w kilku kursach co da liczbę do przeszkolenia 80 uczestników.Po zawarciu umowy z wybranym wykonawcom Zamawiający dostarczy wykaz osób, które będą uczestniczyć w kursach i szkoleniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany uczestników.6. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest podniesienie kwalifikacji zawodowych pracowników zatrudnionych w Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku.7. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren Polski w obrębie 250 km od siedziby Zamawiającego- (załącznik nr 10 SIWZ) . 8. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:a. przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów zgodnych z tematyką kursu, szkoleniab. zapewnienia bezzwrotnych materiałów dydaktycznych i szkoleniowych przez okres trwania kursów i szkolenia, oznaczone zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ Księga znaków oraz zawierających informację, o której mowa w punkcie o, c. zapewnienia dla każdego z uczestników materiałów pomocniczych, które zostaną przekazane na pierwszych zajęciach, tj.: teczka, długopis, notatnik, ołówek, które zostaną oznaczone zgodnie z logo projektu (Załącznik nr 10 do SIWZ) oraz będą zawierać informację, o której mowa w punkcie o; po ukończeniu kursów i szkolenia powyższe materiały staną się własnością uczestników, d. zapewnienia sal wykładowych dla każdego z zadań o odpowiedniej ilości miejsc. Sale muszą spełniać następujące wymogi: posiadają niezbędne oświetlenie (w razie dużego nasłonecznienia powinna być możliwość zaciemnienia np.: roletami), nagłośnienie, laptop, rzutnik, ekran, tablica szkolna, kreda, plansze, wykresy, oraz być oznaczone na zasadach określonych w punkcie o, e. zapewnienia uczestnikom kursów i szkolenia materiałów szkoleniowych w wersji papierowej z logo projektu związane z tematyką kursów i szkolenia, które po zakończeniu poszczególnych zadań staną się własnością uczestników; oznaczenie zawierające informację, o której mowa w punkcie o, f. zapewnienia kadry posiadającej uprawnienia do prowadzenia kursów, szkolenia poświadczone odpowiednimi dokumentami zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji ,g. zapewnienie zastępstwa w przypadku kiedy wybrany wykładowca nie może z przyczyn obiektywnych przeprowadzić kursu, szkolenia,h. zapewnienia podczas wykładów 2 przerw kawowych z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka, cukier, czajnik elektryczny, filiżanki, talerzyki deserowe i łyżeczki),i. ubezpieczenia na własny koszt wszystkich uczestników kursów i szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków;j. zapewnienia uczestnikom kursów i szkolenia warunków lokalowych, zgodnych z przepisami bhp;k. wyznaczenia opiekuna kursów i szkolenia do kontaktów z uczestnikami oraz Zamawiającym;l. sprawowania nadzoru merytorycznego nad kursami i szkoleniem;m. prowadzenia dokumentacji przebiegu kursów i szkolenia składającej się z:- dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,- listy obecności zawierającej: imię, nazwisko i podpis uczestnika kursów i szkolenia (dotyczy poszczególnych wykładów/ćwiczeń),- świadectw, certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursów i szkolenia. Wyżej wymienione dokumenty powinny zawierać logotypy zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ, oraz oznaczenia na zasadach określonych w pkt. o. n. niezwłocznego, pisemnego powiadomienia o zdarzeniach związanych z wypadkiem uczestnika kursów i szkolenia, w tym o wszczęciu postępowania powypadkowego Zamawiającego oraz terenową jednostkę organizacyjną ZUS przekazując do Zamawiającego kopię dokumentacji powypadkowej; sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku w związku z informacją o wypadku podczas kursów i szkolenia; niezwłocznego przekazania karty wypadku poszkodowanemu, Zamawiającemu, Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych oraz instytucji ubezpieczeniowej.o. oznakowania wszelkich materiałów dydaktycznych, ośrodka i pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia, świadectw, certyfikatów, zaświadczeń ukończenia kursów, szkolenia, innych dokumentów zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy (m.in.: logotyp Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy (SPPW) a także zamieszczania informacji o następującej treści: Projekt pn: Wzrost jakości usług w Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku poprzez wprowadzenie nowych form terapii wraz z utworzeniem nowych lokali aktywizujących i zakupem wyposażenia oraz podniesieniem kwalifikacji kadry merytorycznej i medycznej współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 9. Zamawiający zastrzega, że kursy i szkolenie mogą być zorganizowane w dniach (piątek, sobota, niedziela), nie częściej niż dwa zjazdy w miesiącu.10. Zamawiający wymaga aby poszczególne zadania kończyły się pisemnym egzaminem końcowym.11. Zamawiający wymaga, aby kursy i szkolenie zostały zrealizowane zgodnie z programem poszczególnych zadań, szczegółowo określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.12. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia i przechowywania wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy przez okres co najmniej 10 lat od momentu zakończenia kursów i szkolenia i udostępnienia ich instytucjom upoważnionym do kontroli.13. Po zakończeniu poszczególnych zadań Wykonawca zobowiązany jest:a. sporządzić i przekazać Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń ukończenia kursów i szkolenia. Powyższe kserokopie winny zawierać adnotacje z podpisem przedstawiciela Wykonawcy, że są one zgodne z oryginałem.b. przygotować narzędzie badawcze oraz przeprowadzić badanie poziomu satysfakcji uczestników kursów i szkolenia. 14. Po zakończeniu realizacji całego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania raportu końcowego, a jego kserokopię przekaże Zamawiającemu wraz z kserokopią ankiet.15. Zamawiającemu przysługuje prawo do:a. kontroli wstępnej przedstawionej w ofercie Wykonawcy bazy lokalowej i sprzętu;b. kontroli prowadzonej dokumentacji kursów i szkolenia, harmonogramu sesji zjazdowych oraz kontroli podczas odbywania zajęć dydaktycznych; c. wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych;d. przeprowadzenia z uczestnikami kursów i szkolenia anonimowej ankiety monitorującej zawierającej szczegółowe oceny dotyczące programu kursów, szkolenia, metodyki zajęć, wykładowców oraz organizacji kursów i szkolenia.16. Uczestnicy kursów i szkolenia otrzymują do wypełnienia w trakcie trwania kursów i szkolenia przygotowane przez Zamawiającego ankiety monitorujące zawierające szczegółowe oceny dotyczące programu kursów/szkolenia, materiałów dydaktycznych, osób prowadzących kursy/szkolenie, oraz organizacji kursów/szkolenia (wzór ankiety stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ).17. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.18. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dpszochcinek.internetdsl.pl/biezace.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach