Przetargi.pl
USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ

Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
    ul. Szpitalna 1 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
    REGON: 24083705400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd techniczny sprzętu i aparatury medycznej będącej w posiadaniu Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego sp. z o.o. Sosnowiec ul. Zegadłowicza 3 lub ul. Szpitalna 1 w podziale na 7 części tzw. Pakiety: Pakiet nr 1 - Wstrzykiwacze kontrastu do MR i TK firmy Medrad Pakiet nr 2 - Napędy ortopedyczne System S6 firmy Stryker Pakiet nr 3 - Diatermie elektochirurgiczne firmy ERBE; Pakiet nr 4 - Respiratory Achieva firmy NPB (NPB = Nellcor Puritan Bennett) Pakiet nr 5 - Respiratory Bennett 760 firmy NPB Pakiet nr 6 - System do zamykania naczyń dużych Ligasure firmy Covidien Pakiet nr 7 - Kabina do fototerapii firmy Cosmedico Licht 2. Opis aparatów, ich lokalizacja, terminy przeglądów i inne szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone są w załącznikach 4.1 ÷4.7 do SIWZ. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a Wykonania 2 przeglądów serwisowych zgodnych z wymaganiami producenta sprzętu i aparatury medycznej. b Przeglądów serwisowych obejmujących wymianę wszystkich elementów objętych obowiązkową wymianą. c Przeglądów obejmujących, w razie konieczności, wymianę części, które podlegają wymianie, co kilka lat, np.: akumulatory, filtry techniczne oraz drobne elementy (śruby, bezpieczniki, złącza, drobne podzespoły elektroniczne), jeżeli występują. d Dokumentowania poszczególnych przeglądów kartą pracy oraz wpisem do paszportu technicznego, e Wyszczególniania w karcie pracy wymienianych elementów w trakcie przeglądu, f W przypadku reklamacji, którejś z wymienianych części zakończenie(wykonanie) naprawy lub usunięcie wady nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania Wykonawcy, przez Zamawiającego. g Realizacji zamówienia zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego harmonogramem, zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 wzoru umowy, h Wykonywania testów bezpieczeństwa elektrycznego. 4. Zakres przeglądów serwisowych będzie zgodny z zaleceniami producenta i aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi, a wykonanie przeglądu zostanie potwierdzone certyfikatem potwierdzającym pełną sprawność aparatu. 5. Wykonawca winien będzie przekazać raport serwisowy z wykonanej pracy zawierający opis wykonanych prac, terminy kolejnych przeglądów, ewentualne zalecenia dotyczące naprawy wraz z wykazem części zamiennych oraz dokonać wpisu do odpowiedniego paszportu technicznego. 6. Podczas przeglądu technicznego będą wymienione tylko te części, które wskaże Wykonawca, po rzeczywistym stwierdzeniu konieczności wymiany i potwierdzeniu przez służby techniczne Zamawiającego. 7. Usługa będzie wykonywana zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz.679 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach