Przetargi.pl
USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATÓW DO ZNIECZULENIA FIRMY DRÄGER

Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu
    ul. Szpitalna 1 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
    REGON: 24083705400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATÓW DO ZNIECZULENIA FIRMY DRÄGER
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd techniczny aparatów do znieczulania wraz z współpracującymi z nimi monitorami anestetycznymi firmy Dräger, będących w posiadaniu Samodzielnego Publicznego Szpitala Miejskiego w Sosnowcu ul. Zegadłowicza 3 lub ul. Szpitalna 1 (aktualna szczegółowa lokalizacja aparatów wg Załącznika nr 1 do projektu umowy, tj. zał. Nr 7 do SIWZ). 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Przeglądów aparatów do znieczulenia wraz z współpracującymi z nimi monitorami anestetycznymi - 7 sztuk, b) Przeglądów serwisowych zgodnych z wymaganiami producenta aparatów (po dwa przeglądy dla każdego aparatu), c) Przeglądów aparatów obejmujących wymianę wszystkich elementów objętych obowiązkową wymianą, oraz wymianę elementów uwarunkowaną stanem technicznym w momencie przeglądu, d) Przeglądów obejmujących, w razie konieczności, wymianę części, które podlegają wymianie co kilka lat, np.: akumulatory, e) Przeglądów monitorów wraz z modułami, obejmujących wymianę wszystkich elementów przewidzianych przez producenta, w razie konieczności łącznie z elementami podlegającymi wymianie co kilka lat, f) Przeglądów monitorów obejmujących kalibrację gazową modułów, g) Dokumentowania poszczególnych przeglądów kartą pracy oraz wpisem do paszportu technicznego, h) Wyszczególniania w karcie pracy wymienianych elementy w trakcie przeglądu, i) Podejmowania reakcji w ciągu 48h oraz zakończenie naprawy w ciągu 5 dni roboczych od wezwania Wykonawcy w przypadku reklamacji, którejś z wymienianych części, j) Realizacji zamówienia zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem, k) Wykonywania testów bezpieczeństwa elektrycznego. 3. Częstotliwość i zakres przeglądów serwisowych będzie zgodny z zaleceniami producenta (po dwa przeglądy dla każdego aparatu) i aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi, a wykonanie przeglądu zostanie potwierdzone certyfikatem potwierdzającym pełną sprawność aparatu. 4. Wykonawca winien będzie przekazać raport serwisowy z wykonanej pracy zawierający opis wykonanych prac, terminy kolejnych przeglądów, ewentualne zalecenia dotyczące naprawy wraz z wykazem części zamiennych oraz dokonać wpisu do odpowiedniego paszportu technicznego. 5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany przy użyciu narzędzi i aparatury Wykonawcy. 6. Usługa będzie wykonywana w siedzibie Zamawiającego, wyjątkowo może zaistnieć potrzeba wykonania przedmiotu zamówienia w siedzibie Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zostanie poinformowany o takiej konieczności. 6. Podczas przeglądu technicznego będą wymienione tylko te części, które wskaże Wykonawca, po rzeczywistym stwierdzeniu konieczności wymiany i potwierdzeniu przez służby techniczne Zamawiającego. 7. Usługa będzie wykonywana zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) Rozdz. 11 art. 90.1 pkt 4 i 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach