Przetargi.pl
Usługa promocji Miasta Kraśnik poprzez wykorzystanie wizerunku i marki piłkarskiego klubu sportowego

Miasto Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8251540 , fax. 81 8252709
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 81 8251540, fax. 81 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa promocji Miasta Kraśnik poprzez wykorzystanie wizerunku i marki piłkarskiego klubu sportowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji Miasta Kraśnik poprzez wykorzystanie wizerunku i marki piłkarskiego klubu sportowego. Przedmiot zamówienia obejmuje: Organizację w Kraśniku minimum 7 ligowych meczów piłkarskich z udziałem widzów na poziomie minimum czwartoligowym. Umieszczenie nazwy Kraśnik w nazwie Wykonawcy. Nazwa Kraśnik ma się pojawić w nazwie Wykonawcy nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy i ma być używana do końca jej trwania. Umieszczenie w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy herbu Miasta Kraśnik o wymiarach minimum 10 cmx15 cm i jego eksponowania na przodzie koszulek meczowych zawodników Wykonawcy powyżej numeru zawodnika oraz umieszczenie adresu strony Zamawiającego www.krasnik.pl na tylnej stronie koszulek. Zawodnicy mają obowiązek występowania w koszulkach meczowych we wszystkich meczach ligowych, pucharowych oraz towarzyskich. Wykonanie i umieszczenie w miejscu rozgrywania meczów ligowych 2 szt. banerów reklamowych z herbem Miasta Kraśnik o wymiarach 1mx3m w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Banery powinny być wykonane z materiału powlekanego PCW zbrojonego poliestrem o gramaturze nie mniejszej niż 500g/m2 . W razie zniszczenia baneru, czy jego zgubienia Wykonawca wyprodukuje nowy na własny koszt. Zamieszczenie herbu Miasta Kraśnik na biletach, karnetach, zaproszeniach, programach meczowych, plakatach informujących o terminach i miejscu rozgrywania meczów. Umieszczenie dwóch reklam typu roll-up z nadrukowanym herbem Miasta Kraśnika. Roll-upy powinny być eksponowane podczas wszystkich wydarzeń organizowanych przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Umieszczenie minimum 8 modułów herbu Miasta Kraśnik o wymiarach nie mniejszych niż 10 cmx15 cm na flash interviev w jej środkowej części w czasie konferencji prasowych. Udział zawodników i trenerów Wykonawcy w kampaniach medialnych promujących Miasto Kraśnik wskazanych przez Zamawiającego. Umożliwienie wykorzystywania przez Miasto Kraśnik w ramach umowy wizerunku i logo drużyny oraz wizerunku wszystkich zawodników Wykonawcy. Minimum 5-cio krotną emisję reklamy słowno-muzycznej dostarczonej przez Zamawiającego (spot 45 sekundowy) w czasie rozgrywania meczów w Kraśniku. Umieszczenie na stronie Wykonawcy herbu Miasta Kraśnik o wymiarach 3,2 cm x 7 cm wraz z aktywnym linkiem do strony www.krasnik.pl. Udział w minimum 2 akcjach społecznych organizowanych lub popieranych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy poprzez zagwarantowanie udziału zawodników Wykonawcy (pod warunkiem niekolidowania udziału z terminarzem rozgrywek). O miejscu i terminie akcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem. Przekazanie każdorazowo w terminach określonych w umowie pełnej dokumentacji wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę potwierdzającej wywiązanie się Wykonawcy z realizacji przedmiotu zamówienia (materiały drukowane, zdjęcia, filmy, wycinki prasowe, wydruki stron internetowych itp.). Zapewnienie możliwości kontroli, w każdym czasie i miejscu, upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego prawidłowości realizacji zamówienia oraz zagwarantowanie bezpłatnego wejścia na mecze osobom kontrolującym (max. 3 osoby).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index_a.php?id=51

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach