Przetargi.pl
Usługa prania, prasowania i dezynfekcji bielizny szpitalnej, ubrań lekarskich i innych używanych w Szpitalu.

Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2011-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa prania, prasowania i dezynfekcji bielizny szpitalnej, ubrań lekarskich i innych używanych w Szpitalu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został przedstawiony w formularzu cenowym - załącznik Nr 2 do SIWZ . Asortyment określony w załączniku nr 2 nazywany jest w SIWZ bielizną szpitalną. Przedmiot zamówienia - usługa obejmuje: 2. Pranie, prasowanie i dezynfekcja pieluch, bielizny noworodkowej i innej bielizny szpitalnej w siedzibie (Pralni) Wykonawcy. 3. Pranie bielizny noworodkowej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny szpitalnej w wydzielonych pralnicach. 4. Bielizna płaska po praniu i prasowaniu będzie pakowana oddzielnie - asortymentowo. 5. Pranie i pakowanie bielizny niemowlęcej oddzielnie - zafoliowana asortymentowo. 6. Pranie bielizny skażonej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny. 7. Odbiór brudnej bielizny odbywać się będzie codziennie do godz. 12.00; zwrot czystej bielizny do godz. 13.00. 8. Maksymalny czas prania bielizny - 24 h(z wyjatkiem punktu 11) 9. W razie braku czystej bielizny w Szpitalu, w sytuacjach awaryjnych, Wykonawca może być poproszony telefonicznie o wcześniejszy zwrot upranego asortymentu, tzn. w ciągu 4 godzin. 10. Transport brudnej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym tylko do transportu brudnej bielizny. W wyjątkowych przypadkach, kiedy transport odbywa się jednym samochodem, najpierw dowożona jest czysta bielizna, następnie zabierana brudna. Przed ponownym skierowaniem samochodu z czystą bielizną, jest on ponownie dezynfekowany. 11. Ubrania lekarskie (garsonki, fartuchy, inne) uprane i dokładnie uprasowane będą dostarczone na wieszakach i zafoliowane - odbiór i zwrot dwa razy w tygodniu we wtorki i piątki . 12. Bielizna będzie oznakowana przez Szpital pieczęcią na każdej sztuce oddanej do prania. 13. Pranie brudnej bielizny musi odbywać się wg procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny szpitalnej (zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym). 14. Stosowane środki w procesie odkażania, prania i wybielania nie mogą niszczyć tkaniny, nie mogą zawierać fosforanów oraz muszą być przeznaczone do stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej. Preparaty do prania bielizny noworodkowej muszą posiadać dokumentację potwierdzającą możliwości stosowania tego preparatu do prania i chemiczno-termicznej dezynfekcji bielizny noworodkowej- pozytywna opinia upoważnionych jednostek certyfikujących. 15. Bielizna musi być dezynfekowana preparatami dezynfekcyjnymi zgodnie z właściwymi zaleceniami stosowanymi w zakładach opieki zdrowotnej. 16. Maszyny i urządzenia używane w procesie prania muszą być w dobrym stanie technicznym oraz muszą posiadać znaki CE (jeśli nie, to powinny być dostosowane do obowiązujących przepisów. 17. Usługa pralnicza będzie realizowana codziennie przez okres 12 miesiące od podpisania umowy. 18. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało dostarczenie upranej bielizny na adres Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 19. Wykonawca ponosi koszty związane z wykonaniem całości zamówienia, w tym także : - Transportem(w tym zabezpieczenia bielizny na czas transportu -worki, folie), - Naprawa uszkodzonej bielizny - Odkupienie rzeczy zagubionych, zniszczonych - Dostarczenie druków wymaganych do rozliczenia ze Szpitalem. 20. Wykonanie usługi powinno nastąpić minimum 1 raz dziennie tj. odbiór przez Wykonawcę brudnej bielizny w workach koloru żółtego do godz. 1200 , dostawa transportem Wykonawcy upranej bielizny w workach koloru zielonego do Szpitala następnego dnia do godz. 1300 . Brudna bielizna odbierana w piątek winna być dostarczona do Szpitala następnego dnia o ustalonej godzinie określonej w umowie. Wykonanie usługi zgodnie z harmonogramem . 21. Dowodem odbioru ze Szpitala bielizny do prania i dostawy do Szpitala czystej bielizny będzie każdorazowo protokół zdawczo - odbiorczy podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron. Wzór protokółu stanowi załącznik do wzoru umowy. 22. Miejsce odbioru i dostawy bielizny objętej zamówieniem: Szpital Ginekologiczno -Położniczy INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej SPZOZ 00-189 Warszawa ul. Inflancka 6. Transport na koszt i ryzyko Wykonawcy w opakowaniach zwyczajowo przyjętych do tego typu towaru (worki, folia). 23. Miejscem wykonywania usługi jest pralnia Wykonawcy. 24. Pralnia, w której będą wykonywane usługi musi posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej i spełniać wymagania określone w Rozporzadzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej z 10 listopada 2006. - Dz.U. z 2006r Nr 213 poz. 1568 z późn. zmianami. 25. Płatność za wykonaną usługę- przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego zbiorczej faktury za dany miesiąc. 26.Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury jest podpisany przez obie strony protokół zdawczo- odbiorczy uwzględniający usługi wykonane w ciągu danego miesiąca. 27. Strony ustalają miesięczny okres rozliczeniowy, faktura powinna być wystawiona przez Wykonawcę w terminie 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. 28. Rodzaj i ilość bielizny przekazywanej do prania, prasowania i dezynfekcji określa załącznik Nr 2 - formularz cenowy, który będzie również załącznikiem do umowy. 29. Preparaty używane do prania bielizny szpitalnej muszą posiadać atesty PZH dołączone do oferty. 30. Wielkość i asortyment wykonywanej usługi będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). 31. Bielizna, która podczas prania uległa uszkodzeniu będzie naprawiona przez Wykonawcę, a w przypadku zagubienia bielizny przez Wykonawcę Zamawiający będzie żądał zwrotu pieniędzy lub odkupienie zagubionego asortymentu w terminie 14 dni od zgłoszenia tego faktu na piśmie. 32. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. 33. Wykonawca powinien oddzielić rzeczy uszkodzone i naprawić je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć suwak, uzupełnić troki, napy i guziki ponosząc koszty potrzebnych użytych materiałów. 34. Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną z innych placówek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach