Urząd Gminy w Stoczku ogłasza przetarg
- Adres: 07-104 Stoczek, ul. Kosowska 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 6919020 w. 25, 6919002 , fax. 25 6919025
- Data zamieszczenia: 2011-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Stoczku
ul. Kosowska 5 5
07-104 Stoczek, woj. mazowieckie
tel. 25 6919020 w. 25, 6919002, fax. 25 6919025 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczek.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Urzędu Gminy w Stoczku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek i faksów i dla Urzędu Gminy w Stoczku. Dostarczane art. winny być fabrycznie nowe. 2) Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne spełniające równoważne parametry. 4) Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz wytworzone zgodnie z prawami patentowymi. 5) Artykuły biurowe oraz materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, swoim transportem w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia do siedziby zamawiającego, w godz. 8:00 - 16:00 poniedziałek - piątek bez względu na wielkość zamówienia, tj. ilość i asortyment poszczególnych dostaw. 7) Wykonawca na dostarczone artykuły i mat. eksploatacyjne udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby zamawiającego. 8) W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od zamawiającego reklamacji. 9) Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizacje dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty. Łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.stoczek.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23