Przetargi.pl
Usługa porządkowania terenu w okresie zimowym w obiektach położonych na terenie i w okolicy Warszawy

Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
    Wiejska 10
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 142734982
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa porządkowania terenu w okresie zimowym w obiektach położonych na terenie i w okolicy Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie terenu w okresie zimowym obiektów Kancelarii Prezydenta RP.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:1) Część I - Porządkowanie terenu w okresie zimowym w obiektach: Pałac Prezydencki i Biuro Bezpieczeństwa Narodowego.1. Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie terenu w okresie zimowym obiektów Kancelarii Prezydenta RP.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:1) Część II - Porządkowanie terenu w okresie zimowym w budynkach Zespołu Obiektów Kancelarii Prezydenta RP oraz uzupełnianie pojemników piachem w obiektach: Baza Transportowo-Magazynowa, Archiwum Prezydenta i Rezydencja Klarysew.1. Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie terenu w okresie zimowym obiektów Kancelarii Prezydenta RP.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:1) Część III – Porządkowanie terenu w okresie zimowym w obiektach Zespołu Rezydencji Belweder-Klonowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:a) dla części I – 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych zero groszy),b) dla części II – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy),c) dla części III– 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych zero groszy),2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Wadium w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, BGK Oddział w W-wie nr 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002 z dopiskiem wadium – „Usługa porządkowania terenu w okresie zimowym w obiektach położonych na terenie i w okolicy Warszawy” [sygnatura postępowania – ZP.CO-3/2023].UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Adres: ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, NIP: 7010271052;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone elektronicznie.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu elektronicznego, został złożony wraz z ofertą.7. Z wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia musi wynikać, iż zabezpiecza ona roszczenia zamawiającego spowodowane działaniem każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, a tym samym w treści gwarancji lub poręczenia powinni być wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum). W przypadku nieprawidłowego sporządzenia gwarancji wadialnej lub poręczenia wadialnego przez konsorcjum - oferta konsorcjum podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) i pkt 14) ustawy Pzp.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca winien udokumentować znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację niniejszego zamówienia tj.: posiadać opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:a) dla części I – 200 000,00 zł brutto,b) dla części II – 60 000,00 zł brutto,c) dla części III – 80 000,00 zł brutto.Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wówczas Wykonawca musi wykazać, że spełnienia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej określony powyżej łącznie dla wszystkich części, na które składa ofertę.4) zdolności technicznej lub zawodowej:1) Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem z należytą starannością, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, wykonywaniem z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dwóch głównych usług:a) dla części I – o wartości łącznej minimum 300 000 zł (brutto);b) dla części II – o wartości łącznej minimum 100 000 zł (brutto);c) dla części III – o wartości łącznej minimum 100 000 zł (brutto).Zamawiający za jedną główną usługę uzna wykonanie lub wykonywanie usług porządkowania w okresie zimowym powierzchni placów, ulic i chodników, i/lub usług polegających na kompleksowym mechanicznym zimowym oczyszczaniu jezdni, i/lub usług polegających na zimowym ręcznym oczyszczaniu chodników, schodów oraz parkingów wzdłuż ulic, o wartości nie mniejszej niż:a1) dla części I – 150 000 zł (brutto);b1) dla części II – 50 000zł (brutto);c1) dla części III – 50 000 zł (brutto).Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wówczas wystarczy na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej określonego powyżej, aby Wykonawca wykazał, że spełnia warunek w zakresie największej z nich. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.Ponadto Wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.2) Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca winien udokumentować dysponowanie odpowiednim sprzętem umożliwiającym realizację niniejszego zamówienia, tj. dysponować:a) dla części I: kompaktowym urządzeniem do utrzymania czystości o masie własnej maksymalnie 2,800 kg i szerokości pojazdu maksymalnie 1,3 m wyposażonym w pług wraz z rozsiewaczem oraz zestawem szczotek do mechanicznego oczyszczania ciągów pieszych oraz ulic i placów,b) dla części II: kompaktowym urządzeniem do utrzymania czystości o masie własnej maksymalnie 2,800 kg i szerokości pojazdu maksymalnie 1,3 m wyposażonym w pług wraz z rozsiewaczem oraz zestawem szczotek do mechanicznego oczyszczania ciągów pieszych oraz ulic i placów,c) dla części III: kompaktowym urządzeniem do utrzymania czystości o masie własnej maksymalnie 2,800 kg i szerokości pojazdu maksymalnie 1,3 m wyposażonym w pług wraz z rozsiewaczem oraz zestawem szczotek do mechanicznego oczyszczania ciągów pieszych oraz ulic i placów.Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wówczas wystarczy na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej określonego powyżej, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem odpowiednim sprzętem umożliwiającym realizację niniejszego zamówienia, dla każdej z części osobno.3. Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach