Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 313 przy ul. Cybisa 1 w Warszawie zgodnie z Decyzją Nr DE HDN/00107/2023 z dnia 25.04.2023 r.

MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
    Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 01525964000138
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 313 przy ul. Cybisa 1 w Warszawie zgodnie z Decyzją Nr DE HDN/00107/2023 z dnia 25.04.2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń szkolnych, w których należy przeprowadzić prace w oparciu o zalecenia ujęte w Decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego Nr DE HDN/00107/2023 z dn.25.04.2023 r. w poniższym zakresie:a) Zabezpieczenie obudowami grzejników centralnego ogrzewania;b) Zabezpieczenie otwartej przestrzeni pomiędzy biegami schodów;c) Remont wykładzin PCV (posadzki na korytarzach na parterze i na I piętrze);d) Remont malatury ścian korytarza na parterze w nowej części Szkoły;e) Wymiana uszkodzonych płytek glazury;f) Wymiana uszkodzonych płytek terakoty;g) Remont instalacji oświetlenia Sal lekcyjnych Nr 35, 34, 37, 33, 32, 59, 14, 23, 4 oraz świetlicy – klasa Nr 17;h) Remont elementów wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia, STWIOR, technologii wykonania robót, przedmiarze robót, projektowanych postanowieniach umowy.Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej, ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz dotyczące dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.1. Klauzula społecznaWymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.3) Warunek, o którym mowa w pkt 2) zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace:• prace przygotowawcze, • prace demontażowe,• prace wykończeniowe,• roboty elektryczne.4) Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ. 2. Obowiązki wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnychWykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 908). W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów.3. Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia nie zawiera wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;2) Technologia wykonania robót – stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ;3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ;4) Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 6c do SWZ;5) Opis przedmiotu zamówienia – stanowiąca załącznik nr 6d do SWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach