Przetargi.pl
„CentroAzyl" - Rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Słupnie

GMINA SŁUPNO ogłasza przetarg

  • Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SŁUPNO
    ul. Miszewska 8A
    09-472 Słupno, woj. mazowieckie
    REGON: 611015997
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „CentroAzyl" - Rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Słupnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.„CentroAzyl" - Rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Słupnie”.Zadanie współfinansowane jest ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowsze dla lokalnych centów integracyjnych 2024r.” Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Słupnie o dodatkową salę – czytelnię zlokalizowanego na działce o nr ewid. 101/1, w miejscowości Słupno, obręb ewidencyjny 0017, gmina Słupno, należącą do Gminy Słupno – Inwestora.W ramach rozbudowy zostanie częściowo zabudowana działka 101/1 zostanie również częściowo zmieniona powierzchnia biologicznie czynna na nawierzchnię utwardzoną – opaska wokół budynku.Forma architektoniczna projektowanego budynku/pomieszczenia jest prostą bryłą, w kształcie prostokąta o wymiarach 6,84 m x 11,60m, wysokość budynku w kalenicy 4,13 m. Budynek został wyniesiony nad poziom terenu o 40cm. Dach dwuspadowy 17o, wysokość budynku w kalenicy 4,13 m. Budynek pod względem wielkości, wysokości oraz kolorystyki obiektu i rozwiązań materiałowych spełnia wymogi w sprawie zasad ochrony i kształtowania ładu przestrzennego.Powierzchnia zabudowy rozbudowywanej części nowoprojektowanej 286,00m2 Realizacja projektowanej inwestycji nie będzie powodować uciążliwości dla terenów przyległych i mieści się w granicach terenu, do którego inwestor posiada tytuł prawny.W wyniku rozbudowy należy przebudować kanalizację sanitarną kolidującą z nowoprojektowanym budynkiem.Projektowany budynek będzie podłączony do sieci elektroenergetycznej. Przebudowa sieci sanitarnej zewnętrznej objęta jest odrębnym opracowaniem. Przyłącza wg projektu technicznego.Projekty techniczne branży architektoniczno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej zamieszczone w postępowaniu są podstawą do oszacowania kosztów i złożenia oferty cenowej.Okres udzielonej gwarancji: – min. 60 m-cy na wykonane roboty budowlane.2. CPV: 45000000-7.3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział II.4. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział III.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności tj.:roboty przygotowawcze, prace ogólnobudowlane, prace budowlano - montażowe instalacji sanitarnych, prace budowlano – montażowe instalacji elektrycznych. 6. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostosował organizację pracy w sposób umożliwiający sprawne funkcjonowanie mieszkańców (dojazdy do posesji) i innych użytkowników oraz dojazdy służb komunalnych, ratowniczych i porządkowych. Na każdym etapie realizacji zadania należy zachować przejezdność drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga:a) aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub rozbudowie budynku o kubaturze min 200m3,b) aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj:- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy, i- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - kierownik robót i,- jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - kierownik robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach