Przetargi.pl
Usługa polegająca na wykonywaniu robót konserwacyjnych i usuwaniu awarii w budynkach mieszkalnych i lokalach użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w zasobach zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Sieradzu.

Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 102
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8224048 , fax. 043, 8221554 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 102 102
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8224048, fax. 043, 8221554 w. 28
    REGON: 00068808300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksieradz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na wykonywaniu robót konserwacyjnych i usuwaniu awarii w budynkach mieszkalnych i lokalach użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w zasobach zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Sieradzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa polegająca na wykonywaniu robót konserwacyjnych i usuwaniu awarii w budynkach mieszkalnych i lokalach użytkowych stanowiących wyłączną własność Gminy wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w zasobach zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Sieradzu. Zakresem robót obejmuje się: Zadanie I - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych (murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, dekarskie) Zadanie II - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót zduńskich i kominiarskich Zadanie III - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych Zadanie IV - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych (wod.-kan., c.o.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta składana na zadanie nr I - Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych (murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, dekarskie) musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 p.z.p. 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert - oznacza to, że wadium wniesione w pieniądzu musi w tym dniu do godz. 10 00 znajdować się na rachunku bankowym zamawiającego nr 80-1240-3275-1111-0000-2911-6948 PEKAO S.A. I O/Sieradz 4. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ust 1 p.z.p. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę stanowiącą równowartość wadium w przypadkach określonych ustawą 6. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy: a) oryginał dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. nie ponumerowany i nie związany na stałe z ofertą, b)kopię dowodu wniesienia wadium, opatrzoną klauzulą (za zgodność z oryginałem) i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątka imienną) dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymagane art. 22 ust. 1 UPZP 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj: wykażą, że świadczyli usługi i roboty konserwacyjne o charakterze zgodnym z zakresem określonym w rozdziale III SIWZ. 3. Posiadają (dysponują) niezbędny potencjał techniczny. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Wykazanie osób posiadających: -uprawnienia budowlane kierownika budowy -uprawnienia budowlane oraz uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych z aktualną grupą E (dla robót elektrycznych) -uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wod.-kan. (dla robót instalacyjnych), 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24, ust. 1 i 2 UPZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot), a) przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki, 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot), 3) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot), 4) wykaz osób przewidzianych do kierowania zamówieniem z podaniem uprawnień - załącznik nr 3 (dołączyć kserokopię uprawnień), 5) wykaz wykonanych usług i robót konserwacyjnych o charakterze zgodnym z zakresem określonym w rozdziale III SIWZ (załącznik nr 4), 6) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 UPZP - załącznik nr 5 (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot), 7) oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego - załącznik nr 6 do SIWZ, 8) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100.000 PLN, 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez przedmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy przedmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksieradz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach