Przetargi.pl
Postępowanie w trybie przetargu nieograniczony na regenerację części zamiennych do autobusów: Zadanie 1 - Jelcz (PR-110, M-120 oraz silnika typu SWT 11), Zadanie 2 - Jelcz M 081MB, Zadanie 3 - DAB-Silkaborg (7 1200C, 15 1200 C), Zadanie 4 - Neoplan (N 4009, N 4010, N 4011, N 4016), Zadanie 5 - MAN NL222 (A10)

Miejski Zakład Komunikacyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Warszawska 109/111
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7237342, 7237571
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny
    ul. Warszawska 109/111
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 044 7237342, 7237571
    REGON: 59002453200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie w trybie przetargu nieograniczony na regenerację części zamiennych do autobusów: Zadanie 1 - Jelcz (PR-110, M-120 oraz silnika typu SWT 11), Zadanie 2 - Jelcz M 081MB, Zadanie 3 - DAB-Silkaborg (7 1200C, 15 1200 C), Zadanie 4 - Neoplan (N 4009, N 4010, N 4011, N 4016), Zadanie 5 - MAN NL222 (A10)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest regeneracja części zamiennych do autobusów marki: Zadanie 1: Jelcz (PR-110, M-120 oraz silnika typu SWT 11) - zał. Nr 9 do SIWZ, Zadanie 2: Jelcz M 081MB - zał. Nr 10 do SIWZ , Zadanie 3: DAB-Silkaborg - (7 1200C, 15 1200 C) - zał. Nr 11 do SIWZ, Zadanie 4: Neoplan (N 4009, N 4010, N 4011, N 4016) - zał. Nr 12 do SIWZ, Zadanie 5: MAN NL222 (A10) - zał. Nr 13 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501160001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 5.1 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki zawarte w ustawie i wymagania określone w SIWZ wraz z istotnymi postanowieniami określonymi we wzorze umowy. 5.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: 5.2.1 Warunek I - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Na potwierdzenie spełnienia warunku I wykonawca zobowiązany jest złożyć: a- oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do siwz) oraz aktualne dokumenty potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy), b- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.2.1 b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.3 Warunek II - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku II wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 5.4 Warunek III - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Na potwierdzenie spełnienia warunku III wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 5.5 Warunek IV - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Na potwierdzenie spełnienia warunku IV wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 (wzór oświadczenia stanowi zał nr 4 do SIWZ). 5.6 Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów(wg wzoru stanowiącego zał. 7 do SIWZ).; 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; 1.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 6.2 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedstawi: Wykaz należycie wykonanych (lub wykonywanych) co najmniej dwóch dostaw regenerowanych części zamiennych (do autobusów marek objętych postępowaniem) o wartości netto co najmniej 50 tys. zł każda, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającym, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 7 do SIWZ). 6.3 Potwierdzenie dokumentów. Dokumenty należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii. Dokumenty sporządzone w kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. 6.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, wymagane jest aby żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, nie podlegał wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych wykonawców złoży dokument stanowiący zał. nr 3 do oferty. Jeżeli choć jeden z tych wykonawców podlega wykluczeniu z postępowania, to każdy z pozostałych wykonawców również zostaje wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje się za odrzuconą. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia: 2.1 w przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 2.2 w przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum oraz załączyć dokument, w którym wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w przedmiotowym postępowaniu lub do reprezentowania podmiotów w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 3. Pełnomocnictwo musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje korespondencję, itp. 5. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: 5.1 oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ; 5.2 sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: - dokumenty, dotyczące własnej firmy (dokumenty podmiotowe), takie jak np.: odpis z właściwego rejestru / zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp. składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy; - dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, oświadczenie o spełnianiu warunków, itp. składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale. 7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej: 7.1 zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 7.2 określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 7.3 czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 6.5 Objaśnienia do składanych dokumentów: 1. Wszystkie oświadczenia powinny być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną. 2. Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej datą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Załączone dokumenty w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski. 4. Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być złożone lub wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w siwz bez dokonywania w ich treści merytorycznych zmian.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tomaszow.bip.eur.pl (link przetargi jednostek podległych)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach