Fundacja Uniwersytetu Łódzkiego ogłasza przetarg
- Adres: 91-404 Łódź, ul. Patrice Lumumby 1/3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6655196 , fax. 042 6655196
- Data zamieszczenia: 2013-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Uniwersytetu Łódzkiego
ul. Patrice Lumumby 1/3 1/3
91-404 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6655196, fax. 042 6655196
REGON: 47215551800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fundacjaul.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na wykonaniu projektu i realizację kampanii informacyjnej na temat: Kojarzenia partnerów i promocji transferu wiedzy i innowacji poprzez podniesienie wiedzy o korzyściach ze wzajemnej współpracy oraz zwiększenie motywacji partnerów do nawiązywania tej współpracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu projektu i realizację kampanii informacyjnej na temat: Kojarzenia partnerów i promocji transferu wiedzy i innowacji poprzez podniesienie wiedzy o korzyściach ze wzajemnej współpracy oraz zwiększenie motywacji partnerów do nawiązywania tej współpracy, opisana szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie projektu kampanii, 2) realizację kampanii o charakterze outdoorowym ( z użyciem nośników zewnętrznych) oraz internetowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość merytoryczna oferty
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wnib.uni.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie Koncepcji i świadczenie kompleksowej usługi e-marketingowej związanej z promocją Województwa Łódzkiego w Internecie
Dodano: 2016-03-25 - Przygotowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych
Dodano: 2015-08-28 - Przygotowanie koncepcji i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych
Dodano: 2015-05-18 - Przeprowadzenie kampanii w mediach papierowych w ramach realizacji kampanii promocyjnej dla projektu Łódź Kreuje - Centrum Przemysłów Kreatywnych, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-03 - Organizacja i przeprowadzenie pięciu jednodniowych pikników rodzinnych na terenie województwa łódzkiego w ramach kampanii promującej rodzinę jako wartość najwyższą w odniesieniu do przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej
Dodano: 2014-03-27 - Ogólnopolska kampania wizerunkowa programu Młodzi w Łodzi, zachęcająca do studiowania w Łodzi, poprzez prezentację inicjatyw programu. Nr ref. DOA-ZP-III.271.6.2014
Dodano: 2014-02-06 - Przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dla projektu pn. Rewitalizacja Centrum Miasta Bełchatowa -Etap I
Dodano: 2013-10-08 - Opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizacja kampanii promocyjno - informacyjnej dotyczącej aktywizacji osób niepełnosprawnych na terenie województwa łódzkiego
Dodano: 2013-06-11 - Kampania promocyjno-reklamowa otwarcia Pałacu Herbsta składająca się z insertu prasowego oraz kampanii outdoorowej w ramach projektu Modernizacja Rezydencji Księzy Młyn
Dodano: 2013-05-28 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na nośnikach typu billboard na potrzeby projektu pn. Promocja marki regionalnej Łódzkie intelektualne oraz przygotowanie i wykonanie kampanii promocyjnej PO KL
Dodano: 2013-05-08