Przetargi.pl
Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w 2021r. zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Stefana Batorego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6386639 , fax. 84 6386639
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
    Stefana Batorego 2
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 6386639, fax. 84 6386639
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w 2021r. zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia : usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w 2021r. zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. Zakres usług będzie obejmował: 1. Zadanie nr.1 - Obwód Drogowy w Biłgoraju ul Krzeszowska 71 1) Sprzątanie pomieszczeń będzie polegało na : Czynności wykonywane codziennie : a) wycieranie kurzu z mebli, obrazów, parapetów, lam biurowych, sprzętu biurowego ( drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych, klawiatur, monitorów) b) opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru c) odkurzanie , zamiatanie, czyszczenie, mycie powierzchni podłóg d) mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych ( neutralizacja zapachów ) e) mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących, przecieranie drzwi, futryn, szyldów, klamek, tabliczek na drzwiach, kontaktów i wyłączników światła f) odkurzanie dywanów, chodników, mebli pokrytych tapicerką oraz usuwanie plam za pomocą środków chemicznych g) bieżące usuwanie zabrudzeń ścian h) mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków do mycia i) dezynfekcja aparatów telefonicznych, klamek Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu : a) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów b) podlewanie i pielęgnacja kwiatów ( mycie i usuwanie zeschniętych liści – minimum jeden raz w tygodniu, niektóre częściej w zależności od potrzeb ) Czynności wykonywane raz w miesiącu : a) mycie drzwi, grzejników, lamp sufitowych, opraw wentylacyjnych Czynności wykonywane co trzy miesiące : a) mycie okien wraz z ościeżnicami, parapetami b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, czyszczenie fug 2) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi : a) biura - 62,17 m² b)sanitariaty - 2,43 m² c)okna - 11,33 m² 2. Zadanie nr.2 - Obwód Drogowy w Józefowie ul . Batalionów Chłopskich 29 1) Sprzątanie pomieszczeń będzie polegało na : Czynności wykonywane codziennie : a) wycieranie kurzu z mebli, obrazów, parapetów, lam biurowych, sprzętu biurowego ( drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych, klawiatur, monitorów) b) opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru c) odkurzanie , zamiatanie, czyszczenie, mycie powierzchni podłóg d) mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych ( neutralizacja zapachów ) e) mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących, przecieranie drzwi, futryn, szyldów, klamek, tabliczek na drzwiach, kontaktów i wyłączników światła f) odkurzanie dywanów, chodników, mebli pokrytych tapicerką oraz usuwanie plam za pomocą środków chemicznych g) bieżące usuwanie zabrudzeń ścian h) mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków do mycia i) dezynfekcja aparatów telefonicznych, klamek Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu : a) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów b) podlewanie i pielęgnacja kwiatów ( mycie i usuwanie zeschniętych liści – minimum jeden raz w tygodniu, niektóre częściej w zależności od potrzeb ) Czynności wykonywane raz w miesiącu : a) mycie drzwi, grzejników, lamp sufitowych, opraw wentylacyjnych Czynności wykonywane co trzy miesiące : a) mycie okien wraz z ościeżnicami, parapetami b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, czyszczenie fug 2) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi : a) biura - 39,05 m² b) świetlica - 40,89 m2 c) pomieszczenia socjalne - 13,31 m2 d)sanitariaty - 9,78 m² e)korytarz - 12,76 m² f) okna - 17,92 m² 3. Zadanie nr.3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu oraz Obwód Drogowy w Zamościu ul. Stefana Batorego 2 1) Sprzątanie pomieszczeń będzie polegało na : Czynności wykonywane codziennie : a) wycieranie kurzu z mebli, obrazów, parapetów, lam biurowych, sprzętu biurowego ( drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych, klawiatur, monitorów) b) opróżnianie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru c) odkurzanie , zamiatanie, czyszczenie, mycie powierzchni podłóg d) mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych ( neutralizacja zapachów ) e) mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących, przecieranie drzwi, futryn, szyldów, klamek, tabliczek na drzwiach, kontaktów i wyłączników światła f) odkurzanie dywanów, chodników, mebli pokrytych tapicerką oraz usuwanie plam za pomocą środków chemicznych g) bieżące usuwanie zabrudzeń ścian h) mycie listew przyściennych na mokro przy użyciu odpowiednich środków do mycia i) dezynfekcja aparatów telefonicznych, klamek Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu : a) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów b) podlewanie i pielęgnacja kwiatów ( mycie i usuwanie zeschniętych liści – minimum jeden raz w tygodniu, niektóre częściej w zależności od potrzeb ) Czynności wykonywane raz w miesiącu : a) mycie drzwi, grzejników, lamp sufitowych, opraw wentylacyjnych Czynności wykonywane co trzy miesiące : a) mycie okien wraz z ościeżnicami, parapetami b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, czyszczenie fug I) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń Rejonu Dróg Wojewódzkich wynosi : a) biura - 117,53 m² b) pomieszczenia socjalne - 12,56 m2 c)sanitariaty - 6,22 m² d)korytarz - 19,98 m² e) okna - 34,06 m² II) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń Obwodu Drogowego wynosi : a) biura - 10,4 m² b) szatnia - 12,2 m2 c) pomieszczenia socjalne - 15,1 m2 d)sanitariaty - 8,9 m² e)korytarz - 11,6 m² f) archiwum - 9,45 m2 g) okna - 7,44 m² 4. Środki czystości oraz sprzęt niezbędny do sprzątania zapewnia wykonawca. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług przy wykorzystaniu technologii i sprzętu innego niż określone w OPZ, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: zadanie nr 1 – 500,00 zł, zadanie nr 2 – 200,00 zł, zadanie nr 3 – 500,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2-5 Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco : Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z pó źn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty a) dowód wniesienia wadium b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z formularzem cenowym ( wzór – zał. A 1, A 2, A 3) c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach