Przetargi.pl
„Kompleksowe świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Krytej Pływalni FALA””

HRUBIESZOWSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W HRUBIESZOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Ciesielczuka 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: HRUBIESZOWSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W HRUBIESZOWIE
    ul. Ciesielczuka 2
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    REGON: 950157022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowe świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Krytej Pływalni FALA””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe sprzątanie pomieszczeń: holu wejściowego, hali basenowej, toalet, pomieszczeń pomocniczych, strefy saun oraz przebieralni, szyb wewnątrz i na zewnątrz budynku, strefy przy wejściu na pływalnię (teren zewnętrzny – dotyczy ławek, koszy na śmieci, ogrodzenia metalowego, przynależnego do pływalni).Sprzątanie odbywać się będzie z użyciem profesjonalnych środków wydanych Wykonawcy przez Zamawiającego.Usługa będzie wykonywana w ciągu całego tygodnia na bieżąco, w taki sposób aby nie zakłócała funkcjonowania obiektu oraz nie zagrażała bezpieczeństwu użytkowników.Prace porządkowe w obiekcie Pływalni FALA powinny odbywać się w systemie dwuzmianowym, od poniedziałku do niedzieli - 7 dni w tygodniu oprócz:- 01.11.2023,- 25-26.12.2023,- inne dodatkowe dni wolne zatwierdzone przez Dyrektora HOSiR lub w związku z pokontrolnym zaleceniem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub wynikające z przerwy technologicznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Pływalni FALA.Sprzątanie winno odbywać się w systemie dwuzmianowym przy następującej obsadzie: a) od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do godz.15:00 – minimum 1 osoba,b) w soboty, niedziele, święta od godz. 08:00-15:00 – minimum 2 osoby; c) codziennie w godz. 15:00 – 23:00 - minimum 2 osoby, W przypadku nieprawidłowego realizowania usługi liczba osób musi zostać́ odpowiednio zwiększona. Absencja personelu Wykonawcy nie może mieć́ wpływu na minimalną obsadę̨ personelu. Ze względu na specyfikę̨ Pływalni FALA wydzielono następujące strefy: 1) STREFA 1 - basenu sportowego i rekreacyjnego z basenem rekreacyjnym i do nauki pływania, zjeżdżalniami, basen dla dzieci wraz z małą zjeżdżalnią typu „Słonik”, schodami zjeżdżalni dużej, teren wokół wanny jacuzzi, pomieszczenia ratowników;2) STREFA 2 – Pomieszczenia Strefy Saun, teren wokół wanny tzw. „ZIMNEJ BANI”, natryski, toalety, przebieralnie; 3) STREFA 3 – Wejścia, hol główny, ciągi komunikacyjne; 4) STREFA 4 – Pozostałe pomieszczenia porządkowe, magazynowe, okna zewnętrzne przed Pływalnią od strony ulicy Żeromskiego.4.8. Informacja na temat sprzątania poszczególnych stref:1) STREFA 1Mycie i dezynfekcja posadzki otoczenia niecki jest wykonywana codziennie na II zmianie bezpośrednio po wyjściu ostatniego użytkownika z niecki basenu. Mycie posadzki otoczenia niecki basenu wykonuje się za pomocą środków myjąco – dezynfekujących oraz maszyny czyszczącej. Na I zmianie ściąganie nadmiaru wody z posadzek do rynien odpływowych. Mycie i dezynfekcję rynienek przelewowych i kratek zabezpieczających przeprowadza się trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) na II zmianie. Mycie i dezynfekcję zewnętrznych części zjeżdżalni na wysokości do 2 m przeprowadza się codziennie. Pierwszą czynnością jest zdjęcie kratek zabezpieczających, następnie szorowanie lub czyszczenie maszyną wysokociśnieniową przy pomocy środków dezynfekująco -myjących w odpowiednim stężeniu. Po wyczyszczeniu rynienki należy spłukać wodą. Mycie linii wodnej obydwu niecek basenu przy użyciu odpowiednich preparatów. Wymienione czynności należy wykonywać tak, aby nie spowodować dostania się środków myjących do wody znajdującej się w nieckach.2) STREFA 2Czynność mycia i dezynfekcji saun i jacuzzi jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy bardzo dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji powierzchni sauny. Powierzchnię podłogi należy umyć i zdezynfekować środkiem dezynfekująco - myjącym. Czynność mycia i dezynfekcji pomieszczeń natrysków i toalet jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji wszystkich urządzeń, armatury oraz powierzchni pionowych. Dezynfekcję należy wykonać środkiem dezynfekująco - myjącym. Należy dokładnie umyć i przeprowadzić dezynfekcję podłogi wymienionych pomieszczeń. Czynność mycia i dezynfekcji pomieszczeń przebieralni jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy otworzyć wszystkie szafki i dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji szafek, siedzisk oraz ścian przebieralni. Dezynfekcji należy wykonać płynem dezynfekująco - myjącym. Należy bardzo dokładnie umyć i przeprowadzić dezynfekcję podłogi w przebieralniach. W trakcie użytkowania STREFY 2 w czasie I i II zmian należy wykonywać bieżące mycie i zbieranie wody oraz zanieczyszczeń z powierzchni podłóg przebieralni, kabin przebieralni, ławeczek oraz powierzchni pod nimioraz mycie luster i innych elementów (suszarki itp.), a także opróżniać kosze na śmieci.3) STREFA 3Czynność mycia i dezynfekcji podłogi holu, ciągów komunikacyjnych, wiatrołapów przeprowadzana jest codziennie i polega na myciu i dezynfekcji podłóg przy pomocy środka myjąco-dezynfekującego i mopa oraz przy pomocy szorowarki w przypadku holu wejściowego. W ramach tych czynności należy również opróżnić kosze na śmieci. Ponadto należy utrzymać w czystości wszystkie powierzchnie oszklone wewnątrz i na zewnątrz budynku. Gruntowne sprzątanie tej strefy odbywa się na II zmianie. Na I i II zmianie wykonuje się czynności sprzątania na bieżąco, aby przez cały czas użytkowania w Pływalni „FALA” nie dopuścić do nagromadzenia się zanieczyszczeń i osiadania kamienia.4) STREFA 4Sprzątanie pomieszczeń porządkowych i magazynowych odbywa się co najmniej raz w tygodniu w zależności od potrzeb (na II zmianie). W pomieszczeniach tych należy utrzymać w czystości powierzchnie posadzek, zlewy i umywalki oraz baterie i krany, opróżniać kosze na śmieci, przetrzeć od kurzu wyłączniki oświetlenia.Wyszczególnienie prac związanych z utrzymaniem czystości na Pływalni „FALA” w STREFACH 1, 2, 3 i 4:1) mycie podłogi w holu i ciągach komunikacyjnych; 2) ścieranie kurzu z grzejników, parapetów, gaśnic; 3) uzupełnianie środków higieny;4) sprzątanie podłogi i mycie szyb w wiatrołapie. 5) szyby, ramy, podłoga, schody; 6) czyszczenie wycieraczek i maty wejściowej; 7) opróżnianie pojemników na śmieci; 8) mycie i dezynfekcja ławek w holu; 9) mycie i dezynfekcja drzwi, ościeżnic i ram wszystkich pomieszczeń;10) mycie i dezynfekcja łazienek i toalet; 11) mycie kloszy; 12) czyszczenie podłogi; 13) mycie szatni, pomieszczeń sanitarnych (dezynfekcja szafek); 14) mycie ścian w szatni; 15) wycieranie kurzu z góry szafek (dezynfekcja); 16) mycie drzwi przebieralni (dezynfekcja); 17) mycie toalet, zlewów, dozowników, klamek, luster (dezynfekcja);18) mycie kloszy, włączników światła; 19) mycie i dezynfekcja natrysków; 20) mycie i dezynfekcja podłogi i ścian w w pomieszczeniu do przechowywania wózków inwalidzkich;21) mycie i dezynfekcja frontów szafek;22) mycie okien myjką teleskopową wewnątrz i na zewnątrz.23) mycie, dezynfekcja, wyciąganie zastoin (włosy, kurz, etc.), wymiana wody w korytarzach „mokrej stopy”.24) mycie i dezynfekcja pomieszczeń SPA; mycie i dezynfekcja saun oraz innych elementów wyposażenia oraz dekoracji. Wszystkie elementy ze stali nierdzewnej myte są na II zmianie odpowiednimi środkami,25) Odkurzanie mebli tapicerowanych i siedzisk.26) Mycie i dezynfekcja, ławeczek i kabin przebieralni. Inne czynności związane ze świadczeniem usług objętych przedmiotem zamówienia:1) zamykanie drzwi i okien;2) gaszenie świateł w pomieszczaniach sprzątanych po zakończonej pracy;3) wyłączanie z prądu podgrzewaczy wody, grzejników, czajników, odbiorników radiowych itp.;4) informowanie obsługi Pływalni o niebezpieczeństwach i zagrożeniach w budynku;5) informowanie obsługi Pływalni o uszkodzeniach i awariach;4.11. Dane techniczne obiektu:Strefa 1Hala basenowaHala basenowa – 397 m2Pomieszczenie ratowników z łazienką – 14 m2Łazienka na hali basenowej – 6 m2Brodziki stóp 2 m2Pomieszczenie do przechowywania wózków inwalidzkich 4 m2Suma Strefy 1 – ok. 423 m2Strefa 2Strefa przebieraniStrefa saunStrefa przebieralni:Łazienka męska - 23 m2 Łazienka damska - 23 m2 Przebieralnie - 113 m2przebieralnia z łazienką niepełnosprawnych - 18 m2Suma: 177 m2Strefa saun: 73 m2Suma Strefy 2 – ok. 250 m2Strefa 3Hol - 110 m2Wiatrołap - 11 m2Łazienka dla niepełnosprawnych – 7 m2Łazienka od wejścia - 8 m2Suma Strefy 3 - ok. 135 m2Strefa 4Pomieszczenia gospodarcze i okna Pomieszczenie gospodarcze w hali basenowej - 8 m2Pomieszczenie gospodarcze firmy sprzątającej - 7 m2Suma pomieszczeń 15 m2Powierzchnia okien (hala basenowa wewnątrz i na zewnątrz oraz hol wewnątrz i na zewnątrz) - 315 m2Wiatrołap powierzchnia okien - 35 m2 Suma okien 350 m2Suma strefy 4 – 365 m2Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt i swoim staraniem, personelu, ubioru oraz sprzętu (bez środków czystości) w ilości wystarczającej do prawidłowej, płynnej realizacji usługi (na poziomie nie niższym niż̇ opisany w SWZ).Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji zamówienia następujący sprzęt: 1 maszyna szorująca do płytek antypoślizgowych (maszyna oraz przeszkolenie z jej obsługi zostanie zapewnione przez Zamawiającego); Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania sprawności technicznej przekazanego sprzętu, a w przypadku zakończenia lub rozwiązania umowy zwrócić sprzęt w nie gorszym stanie niż w chwili przekazania. Środki czystości, w tym m.in. worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, do sprzątania dostarcza Zamawiający. Winny być́ one na bieżąco uzupełniane przez Wykonawcę Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać konieczność uzupełnienia środków czystości z 3-dniowym wyprzedzeniem bezpośrednio do pracownika wskazanego przez Zamawiającego lub w formie mailowej na adres: kontakt@hosir.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100)12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I O/Hrubieszów Nr 06 1240 2829 1111 0000 4029 7828 z adnotacją: „Wadium– Znak sprawy: HOSIR.271.7.202312.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę sprzątania pomieszczeń w budynku basenu i/lub krytej pływalni i/lub innego obiektu z basenem i/lub niecką o powierzchni sprzątania min. 500 m², która realizowana była nieprzerwanie przez okres co najmniej 3 miesięcy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach