Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 375 965, fax. 815 375 965
    REGON: 13530000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umcs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne, przedmiotów powstających w wyniku likwidacji mienia oraz niszczenie dokumentów i akt z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBANK S.A. o/Lublin nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075; Nr SWIFT BREXPLPWLUB z dopiskiem: „Wadium na …………………” (wpisać nazwę postępowania oraz oznaczenie sprawy). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji / poręczenia w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy (dla formy pisemnej należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty) z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj.: wystawcę gwarancji / poręczenia. Wyżej wymieniony dokument nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta. 5. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. 7. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. * w przypadku składania oferty w formie pisemnej wadium w formie innej niż pieniądz składane jest wraz z ofertą w oryginale.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia, tj.: aktualne decyzje zezwalające: a) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 797), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. – Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1219) oraz ustawą z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 961). b) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przetwarzania odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 797), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. – Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1219) oraz ustawą z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 961). c) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 797), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. – Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1219).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Uwaga: oświadczenie określone w sekcji III.7) pkt 1. ogłoszenia składane jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. 2. Do oferty Wykonawca dołącza wypełniony i podpisany formularz cenowy, zgodny ze wzorem formularza cenowego, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach