Województwo Małopolskie ogłasza przetarg
- Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
- Data zamieszczenia: 2010-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
ul. Basztowa 22 22
31-156 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
REGON: 35155428700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa polegająca na realizacji działań reklamowych w Internecie oraz stworzeniu strony WWW w ramach kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego pn. Smakowanie Małopolski 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji działań reklamowych w Internecie oraz stworzeniu strony WWW w ramach kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego pn. Smakowanie Małopolski 2010. 2. Zamówienie składa się z dwóch części: Część 1 zamówienia obejmuje: realizację działań reklamowych w Internecie w ramach kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego pn. Smakowanie Małopolski 2010. Składa się z następujących elementów: 1) Emisja reklam w portalu Onet.pl według następujących założeń: a) Format: Doublebillboard, 750x200 px, 40 kB, b) ROS, c) Wiek: 20-44, d) Geotargetowanie: województwo pomorskie, małopolskie, śląskie, mazowieckie, e) Capping: 3xuu, f) Liczba odsłon: 2 500 000, g) Okres kampanii: 1-31 sierpnia 2010 r. 2) Emisja reklam w portalu Wp.pl według następujących założeń: a) Format: Doublebillboard, 750x200 px, 40 kB, b) ROS, c) Wiek: 20-44, d) Geotargetowanie: województwo pomorskie, małopolskie, śląskie, mazowieckie, e) Capping: 3xuu, f) Liczba odsłon: 2 000 000, g) Okres kampanii: 1-31 sierpnia 2010 r. 3) Emisja reklam w portalu Nasza-Klasa.pl według następujących założeń: a) Format: Doublebillboard, 750x200 px, 40 kB, b) ROS, c) Wiek: 20-44 d) Geotargetowanie: województwo pomorskie, małopolskie, śląskie, Warszawa, e) Capping: 2xuu, f) Liczba odsłon: 3 000 000, g) Zaciągnięcie imienia do kreacji, h) Okres kampanii: 1-31 sierpnia 2010 r. 4) Stworzenie i moderowanie konta Małopolski na portalu Nasza-Klasa oraz Facebook w okresie 1 sierpnia - 30 września 2010 r. 5) Opracowanie raportu podsumowującego kampanię w Internecie. Część 2 obejmuje: stworzenie strony WWW w ramach kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego pn. Smakowanie Małopolski 2010. Składa się z następujących elementów: 1) Wykonanie strony WWW kampanii według następujących wytycznych: a) Dostosowanie key Visual dostarczonego przez Zamawiającego do projektu strony WWW kampanii, b) Technologia: html z elementami Flash, z możliwością zamieszczenia strony na serwerze Wrota Małopolski. Strona www może być umieszczone na serwerze w jednej z poniższych konfiguracji: > na serwerach z zainstalowanym oprogramowaniem: - Windows Server Enterprise 2008R2, - SharePoint Server for Internet Sites 2007, - SQL Server Standard 2008, Serwisy www winny być zgodne z modelem licencjonowania produktu SharePoint Server for Internet Sites 2007. > na serwerze z zainstalowanym oprogramowaniem: - Linux Debian - PHP 5.X - Mysql 5.X. c) Struktura strony: strona główna i 5-7 podstron, d) Okres uruchomienia strony: 1 sierpnia - 30 września 2010 r. 2) Opracowanie zawartości tekstowej strony WWW na podstawie materiałów źródłowych dostarczonych przez Zamawiającego. 3) Administrowanie stroną WWW, bieżąca kontrola oraz usuwanie problemów w okresie uruchomienia strony. 4) Opracowanie raportu zawierającego statystyki odwiedzin strony WWW. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja działań promocyjnych dla Małopolskiej Nocy Naukowców 2016
Dodano: 2016-07-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wydarzenia Małopolski Festiwal Innowacji w 2016 roku
Dodano: 2016-06-30 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego realizowanej pod hasłem: Małopolska - Europejskim Regionem Przedsiębiorczości 2016.
Dodano: 2016-06-10 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów i gadżetów promocyjnych oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z budżetem obywatelskim - II etap
Dodano: 2016-04-13 - Działania promocyjne i ogólnowizerunkowe dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa: plakatowanie, reklama prasowa, reklama w MPK, produkcja filmów promocyjnych.
Dodano: 2016-03-17 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej zachęcającej do rozliczania się z podatku PIT na terenie Krakowa
Dodano: 2016-03-08 - Realizacja kampanii informacyjno-rekrutacyjnej targów edukacyjnych Festiwalu Zawodów w Małopolsce w 2016 roku w zakresie kampanii prasowej, kampanii outdorowej oraz druku materiałów informacyjnych
Dodano: 2015-12-11 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu pn. Małopolska Karta Aglomeracyjna - budowa systemu zarządzania transportem zbiorowym na terenie Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-10-26 - Realizacja działań promocyjnych dla projektu pn. Małopolski System Informacji Medycznej - projekt pilotażowy.
Dodano: 2015-09-15 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej przedsięwzięcia pn. Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce 2015.
Dodano: 2015-08-25