Przetargi.pl
Usługa polegająca na bieżącej konserwacji sygnalizacji świetlnych w mieście Biłgoraju

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Stefana Batorego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6386639 , fax. 84 6386639
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
    Stefana Batorego 2
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 6386639, fax. 84 6386639
    REGON: 000167711
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na bieżącej konserwacji sygnalizacji świetlnych w mieście Biłgoraju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia : usługi polegającej na wykonaniu bieżącej konserwacji sygnalizacji świetlnych w mieście Biłgoraj na skrzyżowaniach ulic z drogą wojewódzką nr 835 i 858 : a) Kościuszki- Wiejska b) Kościuszki- Komorowskiego c) Kościuszki- Lubelska d) Zamojska – Długa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacją techniczną w sposób gwarantujący należytą jakość. CPV: 50232200-2 usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Do obowiązków wykonawcy w ramach świadczonej usługi należy : 1. Na bieżąco : a) sprawdzanie 2 razy dziennie sprawności działania sygnalizacji, b) naprawa i regulacja sygnalizatorów akustycznych, c) wymiana bezpieczników, żarówek, wkładów LED, soczewek, daszków, listew zaciskowych d) mycie soczewek e) wymiana żarówek i wkładów LED na wysięgnikach przy użyciu podnośnika pozyskanego na koszt wykonawcy 2. Prowadzenie dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z „ szczegółowe warunki techniczne znaków i sygnałów drogowych i warunki ich umieszczania ” – załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. / Dz. U. z 2003 nr 220 poz. 2181 z późniejszymi zmianami /. 3. Powiadamianie RDW w Zamościu tel. (084) 638 66 39 i KPP w Biłgoraju tel.(084)686 8260 o awariach i przerwach w pracy sygnalizacji z wpisem do dziennika eksploatacji sygnalizacji. 4. Uruchomienie sygnalizacji. Po przerwie w pracy uruchomienie sygnalizacji powinno być poprzedzone nadawaniem sygnału żółtego migającego przez co najmniej jedną dobę. Uruchomienie sygnalizacji powinno odbywać się po godzinach szczytu komunikacyjnego. Stwierdzone nieprawidłowości wpływające na bezpieczeństwo ruchu powinny być natychmiast usunięte, pozostałe w ciągu 7 dni. Stan techniczny urządzeń sygnalizacji oraz warunki eksploatacji powinny być oceniane na podstawie wyników oględzin dokonywanych co najmniej raz w ciągu doby. 5. Oględziny codzienne w zakresie: - sprawność zainstalowanych źródeł światła i poprawność realizowanych programów sygnalizacji, - stan widocznych części przewodów oraz osprzętu, - stan ochrony przeciwporażeniowej, - stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, - stan czystości latarni sygnalizacyjnych i soczewek, - usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i niezwłoczne ich usunięcie, w razie potrzeby wykonać zabiegi konserwacyjne, - wpisanie w dzienniku eksploatacji sygnalizacji stwierdzonych i usuniętych usterek. 6. Wykonanie raz do roku przeglądu urządzeń sygnalizacji : - szczegółowe oględziny, - badania stanu technicznego, - sprawdzenie urządzeń sterowania, - pomiary rezystancji izolacji, - pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - sprawdzenie stanu komór sygnalizacyjnych, masztów, sterownika i szaf zasilających, - wymianę zużytych elementów, czynności konserwacyjne i naprawy zapewniające lepszą pracę urządzeń, - sprawdzenie i naprawa powłok malarskich, - wyniki przeglądu i zakres wykonanych prac należy odnotować w dzienniku eksploatacji sygnalizacji. 7. Co najmniej raz na trzy miesiące należy: - dokręcić wkręty w listwach zaciskowych na tylnej ścianie szafy, - dokręcić wkręty listew zaciskowych w komorach sygnalizacyjnych, - dokręcić żarówki w komorach sygnalizacyjnych, sprawdzić zamocowanie wkładów LED - sprawdzić szczelność zamontowanego osprzętu. 8. W sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub niebezpieczeństwa porażenia oraz na polecenie policji należy sygnalizacje przełączyć na „żółte migające" lub wyłączyć „na ciemno”. Powinno to być odnotowane w dzienniku eksploatacji sygnalizacji. 9. Kwalifikacje osób zajmujących się eksploatacją urządzeń sygnalizacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. ( Dz. U. nr 89 poz. 828 z późn. zmianami ) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci . Eksploatacją urządzeń sygnalizacji świetlnej może zajmować się osoba posiadająca aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji ,,E" oraz uprawnienia budowlane branży elektrycznej. 10. Koszt zakupu materiałów do w/w robót na wniosek Wykonawcy pokrywa Zamawiający wg cen zakupu. 11.W przypadku wystąpienia poważniejszych awarii (uszkodzenie kabla, sygnalizatora, masztu, szafy sterowniczej, pomiar skuteczności zerowania, pomiar skuteczności zabezpieczenia) Wykonawca bieżącej konserwacji sygnalizacji świetlnej zobowiązuje się do ich niezwłocznego zgłoszenia do Zamawiającego, które zostaną zlecone Wykonawcy w odrębnym „Zleceniu” przy zastosowaniu nośników kosztów: R = 12 zł, Kp (od R+ S)= 80%, Zysk(od R+ S+ Kp )= 20% 12. Czas na wymianę żarówek , wkładów LED i bezpieczników określa się na 3 godziny od chwili zauważenia awarii przez Zamawiającego lub Wykonawcę. 13. Czas usunięcia pozostałych usterek objętych zakresem umowy wynosi 1 dzień. 14. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 15.Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych – wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 10 tys. zł na jedno zdarzenie. 16.Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej przy po otrzymaniu pierwszej dyspozycji i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 17. W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w pkt 14, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 18. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). 19. Wykonawca najpóźniej w terminie protokolarnego przejęcia od zamawiającego pasa drogowego zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. III.20 w szczególności poprzez przedłożenie poświadczonych przez pracownika za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę. W przypadku zmiany na stanowisku osoby, o której mowa w pkt. III.20, bądź zmiany warunków pracy, wykonawca przedstawi dokumenty wskazane w zdaniu pierwszym najpóźniej z chwilą podjęcia przez nową osobę pracy, bądź w terminie trzech dni roboczych od przyjęcia przez pracownika zmiany warunków pracy. 20. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. Wartość zamówienia - 24 804,87 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232200-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 700,00 zł słownie: siedemset złotych 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Pieniądzu; 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)Gwarancjach bankowych; 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4.W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach