Przetargi.pl
Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w roku 2021 na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 438 188 , fax. 833 438 183
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 438 188, fax. 833 438 183
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w roku 2021 na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na konserwacji sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych w roku 2021 na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej Kod CPV: 50232200-2 Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 34996000-5 Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne 1. Zamówienie obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym i ciągłej sprawności znajdujących się na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych oraz prowadzenie dzienników eksploatacji sygnalizacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r poz. 2311 z póżń. zm.): 2. Wymienione sygnalizacje świetlne i znaki aktywne zlokalizowane są: 1) Sygnalizacje świetlne: a) droga wojewódzka nr 806 skrzyżowanie ul. Międzyrzecka –ul. 11 Listopada w Łukowie, b) droga wojewódzka nr 813 skrzyżowanie ul. Lubelska - ul. 3-go Maja w Międzyrzecu Podlaskim 2) Znaki aktywne D-6 a) droga wojewódzka nr 813 km 3+330 w Międzyrzecu Podlaskim b) droga wojewódzka nr 812 km 36+137 w Wisznicach 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) kontrola kompletności i poprawności działania sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych oraz prowadzenie bieżącej konserwacji wszystkich ich elementów jeden raz w miesiącu b) ustalanie przyczyny awarii w przypadku nie działania sygnalizacji zgodnie programem w ciągu 8 godzin od chwili jej zgłoszenia w tym telefonicznego c) usuwanie awarii w przypadku braku konieczności wymiany uszkodzonych elementów d) naprawa uszkodzonych elementów sygnalizacji i podzespołów sterownika kwalifikujących się do naprawy w miarę możliwości wykonawcy. e) usuwanie awarii, naprawy po zdarzeniach drogowych oraz losowych, w ciągu 48 godzin od chwili dostarczenia przez zamawiającego niezbędnych materiałów, części zamiennych, podzespołów sterownika lub/i materiałów eksploatacyjnych. f) kontrolę i regulację pracy sygnałów dźwiękowych dla pieszych, krotność w miarę potrzeb, co najmniej 2 razy w okresie obowiązywania umowy, g) jednorazowe w ciągu roku wykonanie pomiaru skuteczności dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej osprzętu sygnalizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania czynności konserwacyjnych dostarczy Wykonawca. 5. Materiały, części zamienne, podzespoły sterownika niezbędne do usuwania awarii oraz napraw zapewni Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy. 6. Usługi należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość. 7. Zamawiający zobowiązuje się do informowania Wykonawcy o wszelkich zmianach oprogramowania konserwowanych urządzeń. 8. W „dzienniku eksploatacji” Wykonawca odnotuje wszystkie czynności związane z eksploatacją i konserwacją sygnalizacji okresami jej niedziałania oraz wykonanymi naprawami i pomiarami, a także wykonane przeglądy/objazdy. 9. W przypadku wystąpienia uszkodzeń mechanicznych elementów sygnalizacji spowodowanych przez uczestników ruchu drogowego lub skutki zjawisk atmosferycznych wykonawca niezwłocznie zabezpieczy i oznakuje miejsce naprawy/awarii, zwłaszcza urządzenia elektryczne mogące zagrażać bezpieczeństwu mienia lub użytkowników drogi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie a następnie sporządzi obmiar prac oraz w przypadku zniszczenia urządzenia (sygnalizatora sterownika itp.) dokumentację fotograficzną. 10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową poprzez oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem na drogach wojewódzkich. Projekt zapewnia Zamawiający. 11. Podstawą miesięcznego rozliczenia będzie przedstawienie przez wykonawcę kopii prowadzonych dzienników eksploatacji. 12. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenach realizacji usług i w ich okolicy. 15. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich Umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 16. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 000,00 zł na jedno zdarzenie. 17. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej po otrzymaniu pierwszej dyspozycji i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 18. Kopie aktualnego zaświadczenia kwalifikacyjnego SEP w zakresie dozoru „D” i eksploatacji „E” osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej po otrzymaniu pierwszej dyspozycji i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 19. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w zał. E, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców oraz wartość części usługi. 20. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w pkt. XXI.5. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z 2017 poz. 1876 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach