Przetargi.pl
Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 815 660 256
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 815 660 256
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych 2. Zamówienie obejmuje utrzymanie urządzeń elektronicznych (znaków aktywnych i sygnalizacji świetlnej) w obrębie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Lublin w 2021 roku. 3. Wyszczególnienie czynności do wykonania przy utrzymaniu sygnalizacji, oznakowania specjalnego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na poszczególnych drogach: Sygnalizacja świetlna 1) W ciągu drogi wojewódzkiej nr 809, w km 48+853 pomiędzy węzłem „Czechów” na S12 a m. Lublin (w odległości ok. 700 m od granicy miasta); przy skrzyżowaniu ulic: Bohaterów Września i Akacjowej (dr gminna nr 106061L) a) całodobowy nadzór nad sprawnym i prawidłowym funkcjonowaniem sygnalizacji b) systematyczne czyszczenie soczewek na sygnalizacji c) wymiana uszkodzonych (przepalonych) żarówek 2) W ciągu drogi wojewódzkiej nr 833, w mieście Kraśnik w km 21+610, przy skrzyżowaniu ulic: Urzędowskiej, Budzyńskiej i Nadstawnej a) całodobowy nadzór nad sprawnym i prawidłowym funkcjonowaniem sygnalizacji b) wymiana uszkodzonych (przepalonych) żarówek i elementów sterowania c) konserwacja układów sterowniczych d) systematyczne czyszczenie soczewek na sygnalizacji 3) W ciągu drogi wojewódzkiej nr 833, w mieście Kraśnik, w km 25+100 przy skrzyżowaniu ulic: Lubelskiej, Urzędowskiej i Armii Krajowej a) całodobowy nadzór nad sprawnym i prawidłowym funkcjonowaniem sygnalizacji b) systematyczne czyszczenie soczewek na sygnalizacji Znak aktywny D-6 zasilany energią elektryczną 4) W ciągu drogi wojewódzkiej nr 833, w mieście Kraśnik, przy ul. Urzędowskiej, w km 23+400. a) wymiana uszkodzonych (przepalonych) żarówek w licu i od spodu znaków b) usuwanie ewentualnych usterek w instalacji elektrycznej wewnątrz konstrukcji znaku Znak aktywny D-6 zasilany fotowoltaicznie 5) W ciągu drogi wojewódzkiej nr 833, w mieście Kraśnik, przy ul. Urzędowskiej, w km 24+410, 24+585, 24+701, 24+929 (z tabl. T-27) oraz 25+428 a) wymiana uszkodzonych (przepalonych) źródeł światła w lampach ostrzegawczych b) sprawdzanie prawidłowości działania lamp ostrzegawczych (w przypadku stwierdzenia niesprawności lamp należy o tym niezwłocznie poinformować zarządcę drogi). Znak aktywny B-20 zasilany baterią słoneczną 6) W ciągu drogi wojewódzkiej nr 809, w miejscowości Krasienin w km 38+328 i w km 38+340 a) usuwanie ewentualnych usterek przy panelach diodowych obydwu znaków B-20 „STOP” oraz w instalacji elektrycznej wewnątrz konstrukcji znaku b)doładowanie akumulatora przy obu znakach aktywnych B-20 „STOP” – co najmniej 3 razy w roku. Znak aktywny U-3a/b (6 szt.) zasilany baterią słoneczną 7) W ciągu drogi wojewódzkiej nr 842, w miejscowości Stara Wieś w km 17+750, str. prawa. a) czyszczenie styków elektrycznych wg potrzeb (co najmniej raz na 12 miesięcy) b) wykonanie niezbędnych badań elektrycznych, min. 1 raz w roku c) sprawdzenia raz na 6 miesięcy stan przewodów zasilających, zaczynając od znaku aż do skrzynki zasilającej. d) czyszczenie baterii słonecznych wg potrzeb (co najmniej raz na 6 miesięcy) e) doładowanie akumulatora przy obu znakach aktywnych U-3a/b – co najmniej 2 razy w roku. f) sprawdzenie stanu akumulatora (poziom elektrolitu) i regulatora napięcia, przynajmniej raz na kwartał. Napięcie w akumulatorze nie powinno być niższe niż 12 V. g) usuwanie ewentualnych usterek przy czujniku zmierzchowym h) wymiana uszkodzonych (przepalonych) listew żarówek diodowych. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy również całodobowy nadzór nad sprawnym i prawidłowym funkcjonowaniem sygnalizacji świetlnej. 5. Ponadto do Wykonawcy należeć będzie prowadzenie na bieżąco dziennika czynności prac konserwatorskich i utrzymaniowych do którego należy wpisywać wszelkie usterki, wykonywane naprawy oraz wbudowane materiały. 6. Wykonawca co najmniej raz w roku musi wykonać badanie rezystancji izolacji przewodów elektrycznych (tzw. przebić elektrycznych) wszystkich utrzymywanych urządzeń elektrycznych oraz sporządzić stosowny protokół kontroli. 7. Wykonawca zobowiązany jest do cyklicznego objazdu kontrolnego przedmiotowych drogowych urządzeń elektronicznych – stanowiących element bezpieczeństwa ruchu drogowego – z częstotliwością nie mniejszą niż raz na miesiąc, z wyjątkiem sygnalizacji świetlnej w Kraśniku, przy których objazd kontrolny powinien odbywać się co najmniej dwa razy w tygodniu. 8. Oprócz usterek stwierdzonych podczas w/w objazdów kontrolnych, informację o ewentualnych usterkach Wykonawca otrzymywał będzie od pracowników RDW Lublin oraz Obwodów Drogowych w Bełżycach i Krzczonowie. 9. Po stwierdzeniu występowania usterki lub po otrzymaniu informacji o niej, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia niezwłocznych działań naprawczych. 10. Zamówienie należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość i zgodnie z przepisami BHP. 11. Za pracę zwyżki potrzebną do usunięcia uszkodzenia urządzenia elektronicznego przy drodze administrowanej przez RDW Lublin oraz za materiały elektryczne niezbędne do naprawy uszkodzenia (np. żarówki) płaci – po otrzymaniu faktury – tut. Rejon. 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione w pkt. III.3 posiadającej stosowne aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji „E” 13. Kwalifikacje osób zajmujących się eksploatacją urządzeń sygnalizacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. ( Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 500,00 zł słownie złotych: pięćset 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. B. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot , na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców – z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b)ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym Kosztorysem ofertowym (wzór - zał. A1 do siwz), c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika D. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach