Przetargi.pl
Usługa pielęgnacji zieleni i terenów zielonych zlokalizowanych w obiekcie Palmiarni przy ul. Wrocławskiej 158 w Wałbrzychu

Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Kliczkowska 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8512272 , fax. 0-74 8512274
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy
    ul. Kliczkowska 28 28
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8512272, fax. 0-74 8512274
    REGON: 01034470800435
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pielęgnacji zieleni i terenów zielonych zlokalizowanych w obiekcie Palmiarni przy ul. Wrocławskiej 158 w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac do wykonywania w szklarniach: - pielęgnacja zieleni trwale nasadzonej - wykonywanie cięć sanitarnych, pielęgnacyjnych i korekcyjnych roślin - nasadzenia nowych roślin i uzupełnianie ubytków w roślinach - podlewanie i dokarmianie roślin - ochrona chemiczna roślin - utrzymanie porządku i czystości w obiekcie. Zakres prac do wykonywania na zewnątrz obiektu: - koszenie trawników w cyklu 10 dniowym - wykonywanie cięć sanitarnych i pielęgnacyjnych żywopłotów 2 razy w sezonie wegetacyjnym - pielęgnacja roślin sezonowych - utrzymanie porządku i czystości na trawnikach, parkingach i alejach - wykonywanie nasadzeń roślin sezonowych (3 raz do roku) na klombach usytuowanych w 7 miejscach na terenie obiektu - szczegóły przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych b) posiadanie niezbędnego potencjału ekonomicznego, w szczególności polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 tys. złotych. c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego tj: zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat - co najmniej dwóch zamówień tożsamych z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie niższej niż 250 tys. zł, potwierdzonych co najmniej 2 referencjami. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający oceni spełnienie łącznie przez Wykonawców warunków dotyczących potencjału technicznego i kadrowego, kwalifikacji i doświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł c) oświadczenie z art. 22 i 24 d) załącznik Doświadczenie zawodowe + referencje e) Formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach