Przetargi.pl
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją i kontrolą rozliczenia robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn. „Krynica Morska – rozbudowa pirsu pasażerskiego w morskim porcie rybackim”

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
    REGON: 14500001111000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją i kontrolą rozliczenia robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn. „Krynica Morska – rozbudowa pirsu pasażerskiego w morskim porcie rybackim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją i kontrolą rozliczenia robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn. „Krynica Morska – rozbudowa pirsu pasażerskiego w morskim porcie rybackim”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia funkcji Kierownika Projektu, w tym wykonywania nadzoru inwestorskiego w zakresie branż: elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej nad robotami budowlanymi w ramach projektu pn. „Krynica Morska – rozbudowa pirsu pasażerskiego w morskim porcie rybackim”. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zapewnienie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi, koordynację wszystkich Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, zarządzanie i kontrolę rozliczenia robót budowlanych. 3. W ramach projektu będą realizowane roboty budowlane: 1) przedłużenie Pirsu Pasażerskiego o około 65,5 m w kierunku Zalewu Wiślanego i wykonanie prac podczyszczeniowych wokół przedłużonego pirsu (na pow. 16 275 m2); 2) zabezpieczenie skarpy wraz z wydłużeniem nabrzeża w porcie w Krynicy Morskiej, w formule zaprojektuj i wybuduj 4. W związku z tym, że roboty budowlane objęte Projektem są współfinasowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowywania Zamawiającemu danych, comiesięcznych raportów z realizacji Projektu i informacji dla potrzeb monitorowania realizacji i rozliczenia robót z podziałem na koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Dokumenty opisujące zakres zadań i robót budowlanych do wykonania w ramach Projektu stanowią Załącznik nr 9 i są dostępne na stronie www.umgdy.gov.pl wraz z dokumentacją przetargowa pn. Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. „Krynica Morska – rozbudowa pirsu pasażerskiego w morskim porcie rybackim” 7. Planowany termin wykonania robót budowlanych został ustalony na 17 miesięcy od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych, ale nie później niż do 31 października 2022 r. Ponadto wykonawca robót budowanych jest zobowiązany do wykonania dokumentacji projektowej dla robót w zakresie zabezpieczenia skarpy wraz z wydłużeniem nabrzeża i uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę na ten zakres robót w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy. 8. Kody CPV: 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5, 71.24.70.00-1 9. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z rozliczeniem budowy były zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1* ustawy z dnia 26 czerwca 1074r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1320, z późn. zm.) zgodnie z § 6 ust. 1 Umowy - sposób dokumentowania zatrudnienia określono w § 6 ust. 2 umowy. - uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli określono w § 6 ust. 2 umowy. - sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w § 10 ust. 1 pkt 5) umowy *Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 10. Zamawiający przewiduje, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia, w przypadku zaistnienia konieczności dłuższego sprawowania nadzoru nad prowadzoną budową. Wartość tego zamówienia nie przekroczy wartości 30 000 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach