Przetargi.pl
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad kompleksową termomodernizacją 2 budynków komunalnych, mieszkalnych, wielorodzinnych zlokalizowanych w Gdyni, przy ul. Kalksztajnów 3 oraz ul. Kalksztajnów 11 w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni”

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gdynia.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad kompleksową termomodernizacją 2 budynków komunalnych, mieszkalnych, wielorodzinnych zlokalizowanych w Gdyni, przy ul. Kalksztajnów 3 oraz ul. Kalksztajnów 11 w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi wykonania robót budowlanych dla potrzeb kompleksowej termomodernizacji 2 budynków komunalnych, mieszkalnych, wielorodzinnych zlokalizowanych w Gdyni, przy ul. Kalksztajnów 3 oraz ul. Kalksztajnów 11 w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni”. 1.1. CZĘŚĆ I - Usługa dla budynku przy ul. Kalksztajnów 3 będzie polegać na pełnieniu nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie: docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia ścian cokołowych i fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, docieplenia stropu piwnic metodą natryskową za pomocą wełny mineralnej, docieplenia stropodachu za pomocą styropianu laminowanego papą, wymiany parapetów, wymiany rur spustowych, wymiany orynnowania, wymiany okien w mieszkaniach i w części wspólnej budynku oraz wymianę drzwi zewnętrznych, rozbiórki istniejących indywidualnych pieców na opał stały oraz demontażu instalacji grzewczych wraz z robotami towarzyszącymi oraz budowę węzła cieplnego na bazie wymienników płytowych z automatyką pogodową, wykonanie wewnętrznej instalacji c.o., montaż grzejników płytowych z zaworami termostatycznymi, zaworów podpionowych, izolacja przewodów c.o., regulacja instalacji, oraz instalacji c.w.u. z obiegiem cyrkulacyjnym.Przyłącze cieplne do budynku na potrzeby ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji wykonane zostanie przez dostawcę ciepła tj. Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Gdyni w ramach odrębnego zamówienia. 1.2.CZĘŚĆ II - Usługa dla budynku przy ul. Kalksztajnów 11 będzie polegać na pełnieniu nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie: : docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia ścian cokołowych i fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, docieplenia podłogi nieogrzewanego poddasza, docieplenie dachu nad częścią mieszkalną, przełożenie i uzupełnienie dachówek w niezbędnym zakresie wynikającym z docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia stropu piwnic pod mieszkaniami metodą natryskową, wymiany rur spustowych, wymiany orynnowania, wymiany okien w mieszkaniach i w części wspólnej budynku, wymiany drzwi zewnętrznych, rozbiórki istniejących indywidualnych pieców na opał stały oraz demontażu instalacji grzewczych wraz z robotami towarzyszącymi, wymiany instalacji centralnego ogrzewania i wykonania instalacji ciepłej wody użytkowej oraz wykonania pompy ciepła na zewnątrz budynku, zbiornika wody i zbiornika buforowego w pomieszczeniu kotłowni oraz robót budowlanych towarzyszących. 1.3 Usłudze nadzoru inwestorskiego podlegać będzie zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia realizowanego przez wybranych WYKONAWCÓW, wyłonionych w wyniku postępowania w przetargu nieograniczonym o wartości zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, obejmujących wykonanie robót budowlanych dla potrzeb kompleksowej termomodernizacji 2 budynków komunalnych mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Kalksztajnów 3 oraz ul. Kalksztajnów 11 w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych mieszkalnych na terenie Gdyni”. Realizacja robót budowlanych odbywać się będzie na podstawie umów, które Zamawiający zawarł/zawrze z WYKONAWCĄ/CAMI w wyniku ww. postępowania. 1.4 Roboty budowlane polegają na m.in. dociepleniu ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych budynku, dociepleniu ścian zewnętrznych nieogrzewanych piwnic, dociepleniu stropu piwnic pod mieszkaniami metodą natryskową za pomocą wełny mineralnej, dociepleniu stropodachu, dociepleniu podłogi nieogrzewanego poddasza, wymianie stolarki okiennej w mieszkaniach i części wspólnej oraz wymianie stolarki drzwiowej zewnętrznej, wymianie rur spustowych oraz orynnowania, budowie węzła cieplnego na bazie wymienników płytowych z automatyką pogodową, wykonaniu wewnętrznej instalacji c.o., montażu grzejników płytowych z zaworami termostatycznymi, zaworów podpionowych i podzielników kosztów ogrzewania, izolacji przewodów c.o., regulacji instalacji, montażu pompy ciepła, montażu bloku c.w.u w węźle cieplnym oraz centralnej instalacji c.w.u. z obiegiem cyrkulacyjnym. Szczegółowy zakres prac został opisany w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej i audytach energetycznych. Wykonanie robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach i warunkach określonych w niniejszej umowie oraz prawie powszechnie obowiązującym. WYKONAWCA udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 1.5 Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera: 1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia Nadzoru (OPZ NADZORU), stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym m.in. 1.5.1.1 Opis przedmiotu zamówienia budowlany (OPZ BUDOWLANY) dla poszczególnych budynków wraz z załącznikami: a) Audyty energetyczne, b)Dokumentacja projektowa, c)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 1.5.1.2 wzór Umowy z WYKONAWCĄ dla poszczególnych budynków 1.5.2 wzór Umowy NADZORU stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. 1.6 Zamówienie zostało podzielone na dwie części opisane w Rozdziale 5 SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na więcej niż jedną część zamówienia. 1.7 Szczegółowy zakres obowiązków NADZORU jest określony we wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ) i OPZ NADZORU (Załącznik nr 1 do SIWZ). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego i inne przepisy wynikające ze specyfiki usługi. 1.8 Przedmiot zamówienia należy wykonać przy uwzględnieniu danych technicznych obiektów oraz opisu zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze wszystkimi postanowieniami umowy, postanowieniami SIWZ. 1.9 4.9 Wskazane jest, aby NADZÓR uzyskał informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie NADZÓR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od NADZORU wniesienia wadium w wysokości: 1.1 w przypadku złożenia przez NADZÓR oferty na CZĘŚĆ I zamówienia w wysokości 200,00 PLN (słownie: dwieście 00/100 zł); 1.2 w przypadku złożenia przez NADZÓR oferty na CZĘŚĆ II zamówienia w wysokości 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100 zł); 1.3 w przypadku złożenia przez NADZÓR oferty na CZĘŚĆ I oraz CZĘŚĆ II zamówienia w wysokości 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt 00/100 zł); 2 Jeżeli wadium nie zabezpieczy wszystkich części, na które Wykonawca NADZORU składał ofertę, to Zamawiający uzna, że wadium zostało złożone o mniejszej wartości niż wymagane tj. kwota wpłaty jest mniejsza niż kwota wymagana zgodnie z pkt IV.1.2) ppkt 1.3, Zamawiający uzna wniesienie wadium w częściach wedle kolejności numeracji części – najpierw w częściach oznaczonych mniejszą liczbą tj. w kolejności od 1 do 2. 3. Wykonawcy NADZORU zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego Konto bankowe: 39 1440 1026 0000 0000 0040 6236 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu MBI.271.26.2019 – NADZÓR - Kompleksowa termomodernizacja 2 budynków komunalnych przy ul. Kalksztajnów 3 lub ul. Kalksztajnów 11 lub ul. Kalksztajnów 3 i ul. Kalksztajnów 11 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2019 poz. 310 z późń. zm.). 4. Za wniesione wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 26.08.2019 r. do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być w formie i treści umożliwiającej jego wyegzekwowanie przez Zamawiającego. 8. W przypadku wnoszenia przez NADZÓR wadium w formie określonej w pkt. IV.1.2) ppkt 3 lit. b) do lit.e ) zobowiązany jest on złożyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji do Wydziału Budżetu Urzędu Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, pok. Nr 130, przed terminem składania ofert. 9. Wadium musi obejmować okres związania ofertą 10. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składa się z: 1.1. Formularza ofertowego (wzór formularza ofertowego został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ); 1.2 oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ); 1.3 oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ); 1.4 zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów – jeżeli NADZÓR, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów ( Załącznik nr 5 do SIWZ); 1.5. dowodów, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności; w szczególności mogą udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu – jeżeli dotyczy. 1.6 dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji Wykonawcy NADZORU, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy NADZÓR wskazał w Formularzu oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać NADZÓR do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 1.7 pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy NADZORU lub Wykonawca NADZORU występujący w imieniu Wykonawców NADZORU wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; 1.8 dowodu wniesienia wadium; 2. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy NADZORU składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą NADZORU nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Na potwierdzenie, czy NADZÓR będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt. III.1.2) oraz pkt III.1.3), w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę NADZORU z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów (zobowiązania o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do SIWZ). 4. Jeżeli zdolności zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa wyżej, nie potwierdzą spełnienia przez Wykonawcę NADZORU warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca NADZORU w wyznaczonym terminie od otrzymania wezwania: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, na których polegał korzystając z potencjału podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach