Przetargi.pl
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w latach 2024 - 2025 na rzecz Gminy Kobylnica w branży elektrycznej

Gmina Kobylnica ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Główna 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylnica
    Główna 20
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    REGON: 770979832
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w latach 2024 - 2025 na rzecz Gminy Kobylnica w branży elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności podstawowe obowiązki inspektora nadzoru określone w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. m.in.:1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania:a) robót budowlanych z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem rozpoczęcia robót, przepisamiprawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami umowy w sprawie robót budowlanych,b) usług remontowych z opisem technicznym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisamiumowy w sprawie robót budowlanych,2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych (w tym usług remontowych), wbudowanych wyrobówbudowlanych i stosowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych iniedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, w tym egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót budowlanych(w tym usług remontowych). Powyższe obejmuje również obowiązek sprawdzania jednolitości (m.in. pod względemkolorystyki i właściwości użytkowych) materiałów i wyrobów, które mają być użyte przez wykonawcę robót przed ichwbudowaniem (użyciem),3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych (w tym usług remontowych) ulegających zakryciu lub zanikających w ciągu 2 dniroboczych od daty zgłoszenia wpisem do dziennika budowy dokonanym przez wykonawcę robót, uczestniczenie w próbachi odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział wczynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,4) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania robót zamiennych, koniecznych, dodatkowych, podobnych przed ichwykonaniem, celem podjęcia decyzji przez Zamawiającego w zakresie ich wykonania,5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych (w tym usług remontowych) oraz usunięcia wad, a takżekontrolowanie rozliczeń budowy,6) kontrola budowy w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót budowlanych(w tym usług remontowych), niezależnie od obowiązku wynikającego z pkt 4 poniżej,7) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zwoływanych przez Zamawiającego,8) kontrola przewidzianego w umowie o roboty budowlane harmonogramu robót (w przypadku gdy został on ustalony) iinformowanie Zamawiającego o każdym przypadku braku przestrzegania tego harmonogramu,9) pełnienie funkcji doradczych w procesie przygotowania inwestycji, a dotyczących rozwiązań projektowych,zastosowanych materiałów i technologii robót budowlanych oraz usług remontowych, w tym ocena kosztorysówinwestorskich.3. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży elektrycznej został opisany w załączniku nr 1 do projektu umowy.4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić bieżącą kontrolę nadzorowanych robót co najmniej 2 razy w tygodniu, cozostanie udokumentowane wpisem do dziennika budowy albo potwierdzone w inny sposób w przypadkach gdy dziennikbudowy nie jest prowadzony lub nie ma możliwości dokonania w nim wpisu, na warunkach ustalonych przez przedstawicieliStron.Zamawiający wymaga również, aby Wykonawca stawił się każdorazowo na jego wezwanie w sytuacjach nagłych nie późniejniż w ciągu 24 godzin od wezwania przekazanego telefonicznie lub w wiadomości e-mail.Uznaje się, że Wykonawca nie stawił się na wezwanie Zamawiającego w przypadku, gdy nie uzgodni z nim uprzednioinnego terminu stawiennictwa, bądź nie stawi się na plac budowy lub w siedzibie Zamawiającego w ciągu 30 minut odupływu terminu wskazanego w zdaniu poprzedzającym.Termin stawiennictwa na żądanie Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy stanowi kryterium oceny ofert.5. Wykaz planowanych do realizacji robót budowlanych zawiera załącznik nr2 do zaproszenia.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach