Przetargi.pl
wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27. BL-I. 272.21.2019

Pomorski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583077304 , fax. 583077325
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Urząd Wojewódzki
    Okopowa 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583077304, fax. 583077325
    REGON: 00051424200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27. BL-I. 272.21.2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ (tj. opis zakresu prac, przedmiar, STWIOR, rysunki). Remont pomieszczeń biurowych zostanie sfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, w ramach projektu nr POPT.01.02.00-00-0225/18-00 pn. Realizacja przez Wojewodę Dolnośląskiego, Lubuskiego, Warmińsko – Mazurskiego, Pomorskiego oraz Zachodniopomorskiego zadań Kontrolera Krajowego w ramach Programów INTERREG VA 2014 – 2020: Polska – Saksonia, Południowy Bałtyk, Meklemburgia – Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska w latach 2018 – 2020. UWAGA! PRACE ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ W OBIEKCIE CZYNNYM Zamawiający przewiduje WIZJĘ LOKALNĄ dnia 14 sierpnia 2019 r. o godz. 11.00 w Gdańsku ul. Okopowa 21/27 – hol na parterze przy wejściu głównym do budynku. 1. Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (specyfikacje technicznego wykonania robót, przedmiar) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1, 2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. wykonania remontu pomieszczeń biurowych w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27 oraz oddanie do eksploatacji przedmiotu objętego umową zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi:  z Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku w sprawie wydania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych nr ZN-5142-607-2019-MJK z dnia 03 czerwca 2019 roku. w zakresie: 1. pokoje nr 340, 347, 398 i 398 C: a) remont wypraw tynkarskich ścian i sufitów wraz ze szpachlowaniem gładzią gipsową oraz malowanie ścian i sufitów, b) remont okładzin ścianki działowej pomiędzy pokojami nr 398 C, a 398 B (istniejące ścianki działowe drewniane z płyty pilśniowej twardej), c) wymiana wykładziny podłogowej w pokojach nr 340, 347, 398 i 398 C na wykładzinę PCV wraz z wymianą podłoża, d) dostosowanie instalacji elektrycznej i zasilania komputerów do sposobu użytkowania pokoju i ustawienia mebli, e) przygotowanie powierzchni ścian i sufitów wraz ze szpachlowaniem gładzią gipsową oraz malowanie ścian i sufitów, f) wymiana opraw oświetleniowych – sufitowych i osprzętu, g) wymiana żaluzji okiennych na rolety naokienne, h) montaż nawiewników okiennych. 2. zespół pokoi sekretarsko-dyrektorskich nr 385 (według oznaczeń na rysunku 385 a i 385 b): a) remont podłogi – parkietu bukowego wraz z wymianą listew przypodłogowych, b) dostosowanie instalacji elektrycznej i zasilania komputerów do sposobu użytkowania pokoju i ustawienia mebli, c) remont wypraw tynkarskich ścian i sufitów wraz ze szpachlowaniem gładzią gipsową oraz malowanie ścian i sufitów, d) wymiana źródeł oświetlenia i osprzętu, e) wymiana żaluzji okiennych na rolety naokienne, f) montaż nawiewników okiennych. 2. czynnego uczestniczenia w procedurach odbiorowych objętych przedmiotem umowy w celu uzyskania przez Zamawiającego zezwoleń na użytkowanie przedmiotu zamówienia, 3. dostarczenia w wyznaczonych terminach wymaganych prawem budowlanym i przepisami dokumentów, protokołów i oświadczeń niezbędnych do dokonania odbiorów. (między innymi pomiary instalacji elektrycznej i inne), 4. przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy i szkoleń serwisowych w zakresie podstawowym, potwierdzonego pisemnie przez przeszkolonych uczestników, 5. dostarczenia pełnej dokumentacji technicznej powykonawczej w dwóch egzemplarzach) oraz do wbudowanych systemów i urządzeń dokumentacji techniczno ruchowej, paszportów technicznych i instrukcji eksploatacji oraz obsługi w języku polskim. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymagał będzie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy b) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wszystkich osób wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu prac instalacyjnych elektrycznych. w następujących czynnościach: 1) układanie koryt kablowych, 2) układanie wszelkich przewodów elektrycznych , 3) podłączanie pod zaciski wszelkich przewodów elektrycznych, 4) montaż wszelkich puszek i innego osprzętu elektrycznego, gniazd instalacyjnych wtyczkowych, przycisków w puszce i opraw oświetleniowych. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Obowiązki Wykonawcy dotyczące wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań regulują postanowienia umowy – załącznik 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu nieograniczonego jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.000,- zł (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert oraz musi obejmować cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. 93 1010 1140 0169 1313 9120 0000 „Wadium – BL-I.272.21.2019”. Przy czym należy pamiętać, że wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie uznania rachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna powinno być wystawione na Zamawiającego. Oryginał wadium należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej opisanej kopercie. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zwrot wadium reguluje art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach