Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego / Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach realizowanego projektu pn „Przebudowa budynku byłej kuchni na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego SA w Tarnowskich Górach”

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Karłuszowiec
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3813786 , fax. 32 3813727
  • Data zamieszczenia: 2021-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    Karłuszowiec 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 3813786, fax. 32 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego / Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach realizowanego projektu pn „Przebudowa budynku byłej kuchni na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego SA w Tarnowskich Górach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego/Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach realizowanego projektu pn. „Przebudowa budynku byłej kuchni na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego SA w Tarnowskich Górach." Dokładny adres obiektu do wykonania przedmiotu zamówienia: ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry. 2. Do zadań Inwestora Zastępczego należy przygotowanie i nadzorowanie realizacji przedmiotowej inwestycji pod względem technicznym, organizacyjnym, czasowym, finansowym i prawnym, w szczególności: 1) opracowanie Opisu przedmiotu zamówienia niezbędnego do opracowania dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia postępowania na dostawę i montaż wyposażenia medycznego na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą", oraz udział w pracach komisji przetargowej, 2) pełnienie nadzoru inwestorskiego, 3) pełnienie nadzoru nad terminowością i rozliczenie finansowe w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia w/w inwestycji, 4) obsługa prawna inwestycji. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Wymagania w zakresie zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę (art.29 ust. 3a ustawy). Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach