Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania pn.: „Zaprojektowanie i wybudowanie wyspy dla ptaków na Zbiorniku Goczałkowickim w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 Ochrona siedlisk ptaków wodno-błotnych w Dolinie Górnej Wisły (LIFE.VISTULA.PL)”.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4206801, 32 4206810, , fax. 32 42 06 884
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Katowicach
    Pl. Grunwaldzki 8-10
    40-127 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 4206801, 32 4206810, , fax. 32 42 06 884
    REGON: 24105194700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.rdos.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania pn.: „Zaprojektowanie i wybudowanie wyspy dla ptaków na Zbiorniku Goczałkowickim w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 Ochrona siedlisk ptaków wodno-błotnych w Dolinie Górnej Wisły (LIFE.VISTULA.PL)”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania pn.:„Zaprojektowanie i wybudowanie wyspy dla ptaków na Zbiorniku Goczałkowickim w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 Ochrona siedlisk ptaków wodno-błotnych w Dolinie Górnej Wisły (LIFE.VISTULA.PL)”, zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1186). 2) Głównym celem projektu jest ochrona i poprawa stanu siedlisk i populacji ptaków wodno-błotnych ślepowrona Nycticorax nycticorax i rybitwy rzecznej Sterna hirundo, w 4 obszarach Natura 2000: Dolina Górnej Wisły PLB240001, Dolina Dolnej Soły PLB120004, Dolina Dolnej Skawy. 3) Zaplanowana inwestycja zlokalizowana jest na nieruchomości oznaczonej numerem ewidencyjnym działki nr 302, obręb Goczałkowice 0001, arkusz mapy 9, nr księgi wieczystej BB1C/00005927/7, gmina Goczałkowice-Zdrój. 4) Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych: Średnica wyspy 24 m Powierzchnia wyspy 454 m2 Materiał Grodzice stalowe Wysokość brzegu wyspy 300 cm 5) Z uwagi na wielkość falowania, jak i bardzo niekorzystne warunki zimowe, związane ze zjawiskami lodowymi zaproponowano, aby projektowana wyspa została wykonana w formie cylindra ukształtowanego z grodzic stalowych typu Larssen. W bezpośrednim sąsiedztwie wyspy przewidziano również podwyższenie terenu do roboczego poziomu piętrzenia i nasadzenia szuwarów, stworzonych z trzcin gatunku manna mielec. 6) Od strony południowo – zachodniej przewidziano pogłębiony szlak żeglowny dla łodzi obsługi zbiornika i ornitologów. Materiał wypełniający wyspę pochodzić będzie z dna zbiornika, stanowić go będą nanosiny rumowiska rzecznego, sedymentujące w miejscu ujścia Wisły do zbiornika. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie do wykorzystania materiału miejscowego, w bezpośrednim sąsiedztwie wyspy. 7) Promieniście wokół wyspy wykonany zostanie punktowy narzut kamienny z kamienia łamanego frakcji 800-1000 mm, wspomagające rozwój i asekurację piskląt. W celu niedopuszczenia do zarastania roślinnością na wyspie, zaplanowano wykonanie folii z tworzywa sztucznego na jej powierzchni. 8) Lokalizację wyspy dobrano pod względem zasobności w materiał do usypania oraz podniesienia terenu wokół wyspy celem utworzenia szuwarowisk, dokładnie w miejscu, które w sposób naturalny wybierają ptaki. 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Załączniku nr 7 do SIWZ oraz Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ Z OFERTĄ. 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert: 1) OFERTĘ na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej; 3) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 6 do SIWZ; 4) Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo; 5) W przypadku , gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY, WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY PRZEKAZAĆ ZAMAWIAJĄCEMU OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ, O KTÓREJ MOWA W ART. 24 UST. 1 PKT 23 USTAWY ZGODNIE ZE WZOREM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ. WRAZ ZE ZŁOŻENIEM OŚWIADCZENIA, WYKONAWCA MOŻE PRZEDSTAWIĆ DOWODY, ŻE POWIĄZANIA Z INNYM WYKONAWCĄ NIE PROWADZĄ DO ZAKŁÓCENIA KONKURENCJI W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach