Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. we Włoszczowie ogłasza przetarg
- Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Sienkiewicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 39 42 832, , fax. 0-41 39 42 832
- Data zamieszczenia: 2020-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. we Włoszczowie
ul. Sienkiewicza 31
29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 39 42 832, , fax. 0-41 39 42 832
REGON: 29088916400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej podczas realizacji zadania obejmującego budowę hali rozładunku i przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z wytwarzaniem paliwa alternatywnego, na terenie obejmującym nieruchomość nr ew. 9002,610/19001/3 położone w obrębie ewidencyjnym 0001 jednostce ewidencyjnej Włoszczowa – miasto, oraz budowę płyty betonowej do przetwarzania kompostu o pow. max. 1000 m2 wraz z powierzchnią komunikacyjną tj. drogą technologiczną wokół płyty o szerokości 6,0 m, na terenie obejmującym nieruchomość nr ew. 9001/3, położoną w obrębie ewidencyjnym 0001 w jednostce ewidencyjnej Włoszczowa– miasto. Ogólny zakres robót obejmuje wykonanie: a) robót przygotowawczych i rozbiórkowych, b) robót ziemnych, c) budowę hali rozładunku i przetwarzania w konstrukcji systemowej, d) robót związanych z wykonaniem płyty betonowej, e) robót związanych z wykonaniem dróg technologicznych, f) robót wykończeniowych i porządkowych. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, podczas realizacji zadania obejmującego budowę hali rozładunku i przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z wytwarzaniem paliwa alternatywnego, na terenie obejmującym nieruchomości nr ew. 9002,610/19001/3 położone w obrębie ewidencyjnym 0001 jednostce ewidencyjnej Włoszczowa – miasto, oraz budowę płyty betonowej do przetwarzania kompostu o pow. max. 1000 m2 wraz z powierzchnią komunikacyjną tj. drogą technologiczną wokół płyty o szerokości 6,0 m, na terenie obejmującym nieruchomość nr ew. 9001/3, położoną w obrębie ewidencyjnym 0001 w jednostce ewidencyjnej Włoszczowa– miasto. Ogólny zakres robót obejmuje wykonanie: a) robót instalacyjnych odwodnienia płyty, b) instalacji ppoż i otwartego zbiornika ppoż, c) zbiorników retencyjnych odparowujących, d) instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, e) instalacji wentylacyjnej Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, podczas realizacji zadania obejmującego budowę hali rozładunku i przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz wytwarzaniem paliwa alternatywnego, na terenie obejmującym nieruchomość nr ew. 9002, 610/19001/3, położone w obrębie ewidencyjnym 0001 w jednostce ewidencyjnej Włoszczowa. Ogólny zakres robót obejmuje wykonanie: a) instalacji elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych, b) instalacje wentylacyjne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp i na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełniają niżej wskazane warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawa Pzp dotyczące. a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający wymaga aby: Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno – budowlanej posiadał uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ; Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadał uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadał uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wraz z ofertą wykonawca złoży: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp- wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. d) wykaz usług jaki zrealizował wykonawca w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie – zał. 7 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego zał. 5 do SIWZ Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Strzelce, Borzymów i Sufczyce w ramach projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Oleśnica
Dodano: 2023-03-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych dla potrzeb Powiatu Opatowskiego
Dodano: 2023-01-25 - Nadzór inwestorski nad zadaniami finansowanymi z Rządowego Programu Polski Ład
Dodano: 2022-12-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym poprzez termomodernizację budynków w gminie Małogoszcz”
Dodano: 2022-11-04 - „Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach realizacji inwestycji pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Koprzywnica””.
Dodano: 2022-09-29 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rozbudowa ul. Małowicza w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania „Budowa ul. Małowicza w Skarżysku-Kamiennej”
Dodano: 2022-08-04 - Nadzór inwestorski dla zadania :Adaptacja części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Działoszycach na potrzeby Miejsko Gminnego Centrum Kultury
Dodano: 2021-03-18 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa placu targowego przy ul. Ogrodowej
Dodano: 2021-03-17 - Zadanie 1 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 3 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 4 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 5 – Pełnienie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi z możliwością przekształcenia ich w interwencyjne badania ratownicze, związanymi z realizacją w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”.
Dodano: 2021-03-16 - Zadanie1Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń Zadanie2Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń nZadanie 3– Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń n Zadanie4Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeńZadanie 5Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń Zadanie 6Pełnienie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi z możliwością przekształcenia ich w interwencyjne badania ratownicze w sytuacji ujawnienia obiektów do eksploatacji, związanymi z realizacją zadania
Dodano: 2021-03-03