Przetargi.pl
Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części na koszt Policji - postępowanie nr 1

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części na koszt Policji - postępowanie nr 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r określa KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH. 1. Przedmiotem zamówienia są usługi parkowania i przechowywania pojazdów o dmc do 3,5 t, o dmc pow. 3,5 i części zamiennych zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez KPP Bieruń, KMP Bytom, KMP Gliwice, KPP Kłobuck, KPP Lubliniec, KMP Mysłowice, KPP Myszków, KMP Piekary Śl., KPP Racibórz, KMP Ruda Śl., KPP Tarnowskie Góry, KPP Wodzisław Śl., KMP Zabrze, KMP Żory oraz inną jednostkę Policji zlecajacą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiaca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Zamówienie zostało podzielone na 19 nw. (części) zadań: Numer Nazwa zadania 1. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów dla KPP BIERUŃ 2. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KMP BYTOM 3. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdówdla KMP GLIWICE 4. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KPP KŁOBUCK 5. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów dla KPP LUBLINIEC 6. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KPP LUBLINIEC 7. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów dla KMP MYŁOSWICE 8. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla dla KMP MYSŁOWICE 9. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KPP MYSZKÓW 10. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KMP PIEKARY ŚLĄSKIE 11. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów dla KPP RACIBÓRZ 12. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KPP RACIBÓRZ 13. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów dla KMP RUDA ŚLĄSKA 14. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KPP TARNOWSKIE GÓRY 15. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów dla KPP WODZISŁAW ŚLĄSKI 16. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KPP WODZISŁAW ŚLĄSKI 17. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KMP ZABRZE 18. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów dla KMP ŻORY 19. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KMP ŻORY 3. Szacowane ilości dób parkowania dla wszystkich zadań zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Podane wartości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega, że faktyczne ilości mogą ulec zmianie, a podane dane służą jedynie do obliczenia ceny ofertowej przez Wykonawców. 4. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 5. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 6. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SIWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres dla danego zadania, na które składa ofertę. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu dla jednego zadania, na które Wykonawca składa ofertę, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SIWZ na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2 ustawy PZP. Wykonawca może wskazać ten sam adres parkingu dla kilku zadań pod warunkiem, ze dysponuje odpowiednią ilością miejsc parkingowych wynikającą z postawionego warunku dla każdego zadania. 7. Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 25 km licząc po trasie z siedziby KPP/KMP na wskazany parking. 7.1. Adresy siedzib KPP/KMP dla poszczególnych zadań: Numer Nazwa zadania 1 Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu, ul. Turystyczna 1A , 43-155 Bieruń 2 Komenda Miejska Policji w Bytomiu, ul. Powstańców Warszawskich 74, 41-902 Bytom 3 Komenda Miejska Policji w Gliwicach ul. Powstańców Warszawy 10-12 , 44-100 Gliwice 4 Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck 5,6 Komenda Powiatowa Policji w Lublińcu adres, ul. Oświęcimska 6, 42-700 Lubliniec 7,8 Komenda Miejska Policji w Mysłowicach, ul. Starokościelna 2, 41-400 Mysłowice 9 Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie, ul. Kościuszki 105, 42-300 Myszków 10 Komenda Powiatowa Policji w Piekarach Śląskich, Ulica Kalwaryjska 62, 41-940 Piekary Śląskie 11,12 Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu, ul. Bosacka 42, 47-400 Racibórz 13 Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej, ul. Hallera 9, 410709 Ruda Śląska 14 Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach, ulica Bytomska 6, 42-600 Tarnowskie Góry 15,16 Komenda Powiatowa Policji w Wodzisławiu Śląskim ul. Kokoszycka 180b, 44-313 Wodzisław Śląski 17 Komenda Miejska Policji w Zabrzu, ul. 1-go Maja 10 , 41-800 Zabrze 18,19 Komenda Miejska Policji w Żorach ul. Wodzisławska 3, 44-240 Żory 7.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania odległości podanej w załączniku nr 1 do SIWZ- formularzu ofertowym przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza. Na etapie badania oferty Zamawiający zweryfikuje oferowaną przez Wykonawcę odległość i przypadku gdy oferowana odległość przekroczy 25 km licząc po trasie dla danego zadania, na które Wykonawca składa ofertę, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SIWZ na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2 ustawy PZP. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony na cały okres trwania umowy na kwotę, co najmniej 100 000,00 złotych, od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne. Zamawiający wymaga, aby aktualna polisa OC była do okazania przez Wykonawcę na każde wezwanie Zamawiającego. 9. UWAGA: Rozliczenie każdego zadania za zrealizowane według bieżących potrzeb usługi następować będzie wg cen jednostkowych podanych dla każdej pozycji tabeli załącznika nr 1 do SIWZ – formularza ofertowego. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 9.1. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 5 do SIWZ celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizację zadania. 9.2 Jeżeli wyliczona kwota będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania, Zamawiający zdecyduje: - o zwiększeniu środków na realizację danego zadania, lub - do umowy jako maksymalna kwota zostanie wpisana kwota przeznaczona na realizację zamówienia dla danego zadania podana na otwarciu ofert, lub - w przypadku przekroczenia kwoty i braku możliwości jej zwiększenia, Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp "wartość oferty przekracza środki przeznaczone na realizację zadania (...)" 10. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 oraz załącznik nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że cena ofertowa została wyliczona zgodnie z dyspozycjami Rozdziału X SIWZ oraz załączników, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie Wykonawcy o lokalizacji parkingu na którym będą przechowywane pojazd i odległości tego parkingu od siedziby jednostki, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie o ilości miejsc parkingowych dla danego zadania złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się ubezpieczyć na cały okres trwania umowy na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych, od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność Wykonawca mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wraz z zobowiązaniem do okazania na każde wezwanie Zamawiającego aktualnej polisy OC, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że w cenie oferty brutto uwzględnione są wszystkie koszty, które mogą wystąpić podczas wykonywania usług w zakresie parkowania i przechowywania pojazdów oraz części pojazdów złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że doba parkowania pojazdów/przechowywania części rozpoczyna się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (w godzinach i minutach), a kończy po upływie 24 godzin od tego momentu, a Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie oraz złożone na załączniku nr 4 do SIWZ. 11. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ i zgodnie z Rozdziałem. I SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty musi załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią rozdziału III ust. 3 SIWZ, złożone na wzorze zobowiązania stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 18. Oświadczenie Wykonawcy, ze wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach