Przetargi.pl
Usługa organizacji wyjazdów warsztatowych, wycieczek jednodniowych, wypoczynku letniego oraz zimowisk w latach 2019-2021 dla dzieci i młodzieży w wieku 7-18 lat tj. podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Niedarach, Gmina Drwinia

Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży ogłasza przetarg

  • Adres: 32-813 Uście Solne , Niedary
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 122849822, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży
    Niedary 24
    32-813 Uście Solne , woj. małopolskie
    tel. +48 122849822, , fax. -
    REGON: 382466120
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwd.drwinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa organizacji wyjazdów warsztatowych, wycieczek jednodniowych, wypoczynku letniego oraz zimowisk w latach 2019-2021 dla dzieci i młodzieży w wieku 7-18 lat tj. podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Niedarach, Gmina Drwinia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie cześciowe nr 1: Organizacja kolonii letnich dla podopiecznych PWD Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizowaniu kolonii letnich dla podopiecznych Placówki Dziennego Wsparcia w Niedarach zgodnie z wykazem zawartym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 2: Organizacja obozów zimowych dla podopiecznych PWD Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizowaniu obozów zimowych dla podopiecznych Placówki Dziennego Wsparcia w Niedarach zgodnie z wykazem zawartym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. INFORMACJE DODATKOWE dla wszystkich cześci: 1) wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora kolonii letnich i obozów zimowych, która będzie w stałym kontakcie z kierownikiem placówki, lub osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji kolonii letnich i obozów zimowych, a w czasie trwania zapewni sprawny, zgodny z programem przebieg kolonii letnich i obozów zimowych; 2) przedstawienia szczegółowego harmonogramu kolonii letnich i obozów zimowych, uzgodnionego z Zamawiającym: a) w terminie 14 dni od daty podpisania umowy ; W harmonogramie wykonawca wskaże co najmniej: terminy kolonii letnich i obozów zimowych, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, nazwy i adresy miejsc noclegowych, organizację posiłków, miejsca przewidziane do zwiedzania oraz rozkład godzinowy kolejnych pozycji programu kolonii letnich i obozów zimowych. 3) Zapewnienia przez okres kolonii letnich i obozów zimowych Kierownika pełniącego równocześnie funkcję pilota podczas wycieczek 4) Zapewnienia przewodnika podczas wycieczek 5) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika oraz przewodnika w postaci jednej osoby. 6) ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz pokrywania opłat drogowych,kosztów postoju na parkingach płatnych, 7) zapewnienia wyżywienia dla uczestników wycieczki; Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania lub zapewnienia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP, oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154). 8) zapewnienia transportu dla uczestników wycieczki przy użyciu komfortowych, klimatyzowanych autokarów klasy LUX , spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 128); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW, klimatyzacją, ogrzewaniem postojowym, lodówkę, siedzeniami do spania, WC, Barem Café,apteczką pierwszej pomocy i zestawem TV, DVD. 9) zapewnienia do prowadzenia autokarów przewożących uczestników wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj.Dz.U. 2016, poz. 1907,z późn. zm.), 10) transportu uczestników wycieczki ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca wyjazdu do poszczególnych docelowych/zwiedzanych obiektów wraz z powrotem na miejsce wyjazdu; 11) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, zapewnienia na własny koszt zastępczego środka transportu, spełniającego wymagania określone powyżej oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowcy w sytuacji określonej wyżej, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. 12) ubezpieczenia uczestników wycieczek na cały okres trwania wycieczki 13) zapewnienia biletów wstępu (i pokrycia ich kosztu) dla wszystkich uczestników wycieczki (dzieci i opiekunów) do miejsc przeznaczonych do zwiedzania wskazanych w opisie zamówienia lub proponowanych przez wykonawcę jeśli zamawiający pozostawił wybór takiego miejsca Wykonawcy, pokrycia kosztów rezerwacji grupowych i innych związanych z realizacją programu wycieczek 14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczki. Zamawiający zapewni uczestnictwo w wycieczce opiekunów Ilość opiekunów dla poszczególnych grup została określona w opisie przedmiotu zamówienia.Wynagrodzenie opiekuna pokrywa Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2001 r. Nr 135, poz. 1516, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 05 kwietnia 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452). WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. wymóg ten dotyczy osób , które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług w szczególności: a) związanych z dowozem i odwozem 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia , pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U.. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 4) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ Wartość poniżej 221 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert dokumentu potwierdzającego uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. wykaże że jest wpisany do Rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (t.j.Dz. U. z 2016r. poz. 187,zm. Dz.U. z 2016r., poz.1334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach