Przetargi.pl
„Wydzierżawienie parkomatów w strefie płatnego parkowania w Zakopanem wraz z obsługą techniczno-serwisową”

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wydzierżawienie parkomatów w strefie płatnego parkowania w Zakopanem wraz z obsługą techniczno-serwisową”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - Usługę wydzierżawienia parkomatów w strefie płatnego parkowania w Zakopanem wraz z obsługą techniczno-serwisową”. Realizacja niniejszej usługi zawiera: - wydzierżawienie obejmujące dostawę i montaż 23 sztuk parkomatów do obsługi Strefy Płatnego Parkowania (SPP) w Zakopanem, obejmujące ich uruchomienie i zaprogramowanie, - dostawę w formie usługi dostępu do oprogramowania do zarządzania parkomatami, służącego do podglądu i raportowania wszystkich czynności oraz zdarzeń dokonanych w parkomatach/, wraz z mapą wizualizacyjną z zaznaczoną lokalizacją parkomatów, na której będą wyświetlane numery parkomatów wraz z ich statusem (sprawny/niesprawny), - późniejszą integrację oprogramowania do zarządzania parkomatami z oprogramowaniem do windykacji zakupionym przez Zamawiającego, - zapewnienie możliwości wnoszenia w parkomatach opłat za postój pojazdów z wykorzystaniem bilonu oraz kart płatniczych, a także innych instrumentów płatniczych umożliwiających dokonywanie bezgotówkowej płatności, oraz możliwością wniesienia opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłaty za postój (zawiadomienie), - przeszkolenie pracowników Zamawiającego max. 15 osób. z eksploatacji, funkcjonowania i utrzymania parkomatów oraz oprogramowania (do zarządzania parkomatami) wraz z przekazaniem materiałów szkoleniowych, - wykonania próby eksploatacyjnej wszystkich dostarczonych w ramach systemu urządzeń oraz oprogramowania zarządzającego parkomatami, - dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji technicznej całego systemu tj. specyfikacji technicznej parkomatów oraz oprogramowania do zarządzania parkomatami, - prowadzenia czynności organizacyjno – technicznych związanych z kompleksowym serwisem i bieżącym utrzymaniem parkomatów, - zapewnienie dostępu do danych z parkomatów poprzez dostarczone oprogramowanie do zarządzania parkomatami, - kolekcja i przeliczanie bilonu z parkomatów oraz wpłata należności z tytułu opłat za postój (wniesionych gotówką) na rachunek Zamawiającego, Przedmiotem zamówienia jest także udzielenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego licencji na oprogramowanie do zarządzania parkomatami (zwane dalej Oprogramowaniem) opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. - Licencja udzielona jest na czas nieokreślony w ramach wynagrodzenia określonego w § 5 ust.1 umowy, z zastrzeżeniem prawa jej wypowiedzenia nie wcześniej niż z dniem 3 stycznia 2030 r. - Wykonawca gwarantuje, że dostarczenie Zamawiającemu Oprogramowanie nie naruszy autorskich praw majątkowych czy innych praw własności intelektualnej osób trzecich. - Z chwilą przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę licencji do Oprogramowania oraz dokonania przez Zamawiającego płatności określonej w § 5 ust. 1 pkt. 1 , Zamawiający nabywa licencje niewyłączną i nieodwołalną na korzystanie z Oprogramowania na zasadach i w granicach określonych przez producenta danego Oprogramowania z zastrzeżeniem postanowień niniejszej umowy. - Wykonawca gwarantuje, że Oprogramowanie, nie będzie naruszać praw własności intelektualnej osób trzecich. - Pod warunkiem, że Zamawiający poinformuje niezwłocznie Wykonawcę o roszczeniach zgłaszanych wobec Zamawiającego w związku z korzystaniem z Oprogramowania, a roszczenia te będą wynikać z naruszenia praw własności intelektualnej przysługujących osobom trzecim, Wykonawca podejmie niezbędne działania mające na celu zażegnanie sporu i poniesie w związku z tym wszelkie niezbędne koszty, w tym koszty ewentualnych postępowań sądowych i obsługi prawnej z tym związanej. - Jeżeli wskutek orzeczenia sądu Zamawiający nie będzie mógł korzystać z Oprogramowania, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt modyfikacji pozwalającej uzyskać zamówioną funkcjonalność zgodnie z prawem. - Licencja upoważnia Zamawiającego do wykorzystywania opisanego wyżej Oprogramowania w związku z realizacją niniejszej umowy. Licencja obejmuje następujące pola eksploatacji: - używanie, utrwalanie, wyświetlanie, w zakresie niezbędnym dla stosowania na środowisku produkcyjnym, testowym. Oprogramowania oraz wprowadzanie do pamięci serwera lub stacji roboczej; - sporządzanie kopii zapasowych, w szczególności w celu archiwizacji (co obejmuje kopię zapasową na wypadek awarii tzw: disaster recovery), kopie zapasowe nie mogą być używane równocześnie z Oprogramowaniem - sporządzanie kopii testowych, w szczególności w celu projektowania i sprawdzania dalszych funkcjonalności - wprowadzenie do pamięci dowolnej liczby komputerów Zamawiającego lub osób trzecich z nim współpracujących; - wprowadzenie dostępu do Systemu przez sieć wewnętrzną; - w tym także do udostępniania osobom trzecim na potrzeby weryfikacji poprawności realizacji niniejszej umowy. - Wykonawca zapewnia, aktualizacje Oprogramowania i zapewni, że będzie ona mogła być w sposób skuteczny objęta niniejszą Licencją w ramach wynagrodzenia określonego w § 5 ust.1 umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w tym parametry techniczne dostarczanych urządzeń, systemu komputerowego określa załącznik nr 1 do specyfikacji. Świadczenie usług dodatkowych z uwzględnieniem prawa opcji, zgodnie z art. 34 ust.5 ustawy PZP: - Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 8 sztuk przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia ilości dzierżawionych parkomatów oraz usług polegających na ich serwisowaniu oraz kolekcji i przeliczaniu bilonu z parkomatu oraz na możliwości odkupu parkomatów - Dostawy dodatkowe, o których mowa w punkcie 1 świadczone będą przez Wykonawcę wyłącznie na pisemne zlecenie Zamawiającego. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy. - Realizacja prawa opcji polegającym na odkupie parkomatu za kwotę niższa o 10% od wartości jednej sztuki wydzierżawionego parkomatu podanej w ofercie przez Wykonawcę przy czym Zamawiający korzystając z prawa opcji odkupi min. 10 sztuk parkomatów wskazanych przez siebie. - Dostawy, o których mowa objęte są prawem opcji Zamawiającego. Zamawiający może skorzystać z tego prawa w całości lub w częściach, co oznacza, że może zlecać Wykonawcy wykonywanie opcjonalnych dostaw i usług kilkukrotnie w zakresie nie przekraczającym maksymalnej wielkości świadczeń objętych prawem opcji. UWAGA!!! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu (na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy, c) wykonywaniu zamówienia, d) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, e) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu,zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach