Przetargi.pl
USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA WARSZTATÓW W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. „ŚRODOWISKO RODZINNE – NAJLEPIEJ W NIM!” NR RPPK.08.04.00-18-0003/17 W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014-2020 OŚ PRIORYTETOWA VIII – INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Parkowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 680 31 48 , fax. 14 680 31 21
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Parkowa 28
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 680 31 48, fax. 14 680 31 21
    REGON: 69064698600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprpowiatdebicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA WARSZTATÓW W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. „ŚRODOWISKO RODZINNE – NAJLEPIEJ W NIM!” NR RPPK.08.04.00-18-0003/17 W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014-2020 OŚ PRIORYTETOWA VIII – INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia terapii w formie stacjonarnych warsztatów: Trening Komunikacji Partnerskiej dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą oraz usługa organizacji i przeprowadzenia terapii w formie wyjazdowego warsztatu: Trening Kompetencji Rodzicielsko – Wychowawczych dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą oraz wsparcie pozostałych członków rodziny zastępczej. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80500000-9 Usługi szkoleniowe, 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Usługa organizacji i przeprowadzenia terapii w formie warsztatów stacjonarnych: trening komunikacji partnerskiej dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą. 1. Realizowana w 2 edycjach x 15 osób. Wymiar usługi 40 godz. x 2 edycje, min. 6 godzin dziennie. 1 godz.=60 min. 2. Termin realizacji: III 2018 r. i I 2019 r. 3. Usługa obejmuje: organizację, przeprowadzenie warsztatów stacjonarnych i usługę trenera, wynajęcia sali, materiały szkoleniowe, catering w każdym dniu warsztatów (tj. kawa, mleko do kawy, herbata, cytryna, cukier, woda mineralna, soki, ciastka cukiernicze, przekąski i jednodaniowy obiad – 2 gie danie: mięso różne 100-150g, ziemniaki, makarony, kasze 200g., surówki, napój. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił jednorodną zastawę stołową stosownie do ilości uczestników. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń i sztućców plastikowych/styropianowych). 4. Trener musi posiadać wykształcenie wyższe i min. 3 letnie doświadczenie w realizacji wsparcia dla rodzin, wychowanków pieczy zastępczej. 5. Miejsce realizacji warsztatów: powiat dębicki. 6. Budynek, pomieszczenia, w których będą świadczone usługi muszą być dostosowane architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych. 7. Sale do zajęć powinny zapewniać - toalety znajdujące się w pobliżu sal szkoleniowych. Osobne toalety dla mężczyzn i kobiet. Toalety dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Sala klimatyzowana/ogrzewana, jej powierzchnia dostosowana do liczby uczestników z dostępem do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia; 8. Materiały szkoleniowe - każdy uczestnik warsztatów musi otrzymać w pierwszym dniu harmonogram warsztatów, bezzwrotne materiały szkoleniowe opatrzone logo zgodnie z wytycznymi www.rpo.podkarpackie.pl oraz dostarczy Wykonawcy listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych przez uczestników; 9. Wykonawca zapewni przed rozpoczęciem oznakowanie warsztatów, zgodnie z wytycznymi www.rpo.podkarpackie.pl; 10. Wykonawca będzie sporządzał listy obecności na warsztatach; 11. Wykonawca sporządzi testy przed rozpoczęciem warsztatów i po ich zakończeniu tj. pre-test, i post-test. 3.2. Usługa organizacji i przeprowadzenia terapii w formie wyjazdowych warsztatów: trening kompetencji rodzicielsko-wychowawczych dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą oraz pozostałych członków rodzin zastępczych każdy w ramach 6 dniowego wyjazdu. Termin realizacji: pierwszego wyjazdowego warsztatu: VII 2018 r. i drugiego warsztatu planowany termin: I-III 2019 r., bezwzględnie termin ferii zimowych dla województwa podkarpackiego w 2019 r. 2. Usługa obejmuje do każdego wyjazdowego warsztatu: 1) terapię dla 30 osób sprawujących pieczę zastępczą tj. 2 edycje x 15 osób x 40godz. (6-8 godz. dziennie) 1 godz.=60 min.; 2) trenera przeprowadzającego 6 dniowy trening i min. 2 animatorów dla dzieci na 6 dni, którzy muszą posiadać wykształcenie wyższe i min. 3 letnie doświadczenie w realizacji wsparcia dla rodzin, wychowanków pieczy zastępczej; 3) gry, zabawy dla dzieci rodziców/opiekunów prowadzone przez min. 2 animatorów na każdym wyjeździe. Animatorzy mają za zadanie organizowanie czasu wolnego poza zajęciami dla rodziców oraz w trakcie warsztatów rodziców, organizacje czasu i opiekę nad dziećmi; 4) realizację ćwiczeń praktycznych w oparciu o umiejętności zdobyte w trakcie terapii wspólnych zajęć rodziców/opiekunów z dziećmi w ramach wspólnie spędzanego czasu; 5) zapewniony przejazd (tam i z powrotem) nie mniej niż 100km od siedziby Zamawiającego, a maksymalnie do 200km od siedziby Zamawiającego, komfortowym i bezpiecznym autokarem, sprawdzonym pod względem bezpieczeństwa przez odpowiednie służby; 6) ubezpieczenie wszystkich uczestników od NNW nie mniej niż 15 000zł/1os.; 7) zapewnione zakwaterowanie i 5 noclegów (łącznie na dwa wyjazdy: dla 90 osób tj. jedna grupa 15 osób dorosłych oraz 30 dzieci do 18 roku życia). Miejsce pobytu musi posiadać standard min. 3* w ośrodku pokoje 2, 3, 4 osobowe z możliwością dostawienia łóżka dla dziecka z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju oraz TV, Internet, czajnik. Na terenie ośrodka powinna znajdować się stołówka, a w jego bezpośrednim otoczeniu plac zabaw dla dzieci. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do zaplecza sportowo-rekreacyjnego. Ponadto Wykonawca wybrany wykaże przed zawarciem umowy, że będzie dysponować ośrodkiem szkoleniowym o w/w standardzie i w terminach określonych w 3.2 SIWZ na podstawie umowy/porozumienia. Zabrania się dzielenia uczestników do różnych budynków. Grupa musi być zakwaterowana w jednym budynku, w którym będą odbywały się zarówno zajęcia jak i wyżywienie; 8) wyżywienie każdego dnia – przez 6 dni (obiad dwudaniowy – przygotowany i wydany przez profesjonalną obsługę kelnerską. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił jednorodną zastawę stołową stosownie do ilości uczestników. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń i sztućców plastikowych/styropianowych. Kolacja i śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Podczas zajęć rodziców i zabaw dla dzieci całodzienny serwis kawowy (kawa, mleko do kawy, herbata, cytryna, cukier, woda mineralna, soki, ciastka cukiernicze, przekąski), łącznie wyżywienie w dwóch warsztatach będzie obejmować: dla 90 osób tj. jedna grupa 15 osób dorosłych oraz 30 dzieci do 18 roku życia; 9) sale do zajęć i zabaw na 6 dni, toalety powinny znajdować się w pobliżu sal szkoleniowych. Osobne toalety dla mężczyzn i kobiet. Toalety dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Sala klimatyzowana/ogrzewana, jej powierzchnia dostosowana do liczby uczestników z dostępem do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia; 10) budynek, pomieszczenia, w których będą świadczone usługi muszą być dostosowane architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych tj. posiadać windę, podjazd, bezpłatne miejsca parkingowe; 11) materiały szkoleniowe – każdy uczestnik warsztatów musi otrzymać w pierwszym dniu harmonogram warsztatów, bezzwrotne materiały szkoleniowe opatrzone logo zgodnie z wytycznymi www.rpo.podkarpackie.pl oraz dostarczy Wykonawcy listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych przez uczestników; 12) Wykonawca zapewni przed rozpoczęciem oznakowanie warsztatów, zgodnie z wytycznymi www.rpo.podkarpackie.pl; 13) Wykonawca sporządzi testy przed rozpoczęciem warsztatów i po ich zakończeniu tj. pre-test, i post-test; 14) Wykonawca będzie sporządzać listy obecności; 15) Wykonawca podczas pobytu zobowiązany jest zapewnić po warsztatach aktywne spędzenie czasu wolnego (np. zabawy taneczne, krótką wycieczkę, zajęcia integracyjno-sportowe, karaoke, ognisko, kulig) dostosowane do warunków pogodowych. 3.3. Wsparcie o którym mowa w ust. 3.1. realizowane będzie w godzinach dopołudniowych lub w weekendy, w czasie wolnym od nauki, pracy, w celu zapewnienia równego dostępu dla wszystkich. 3.4. Wykonawcy (terapeuci, animatorzy) usług muszą posiadać wykształcenie wyższe i min. 3 letnie doświadczenie w realizacji wsparcia dla rodzin i/lub wychowanków pieczy zastępczej. 3.5. Wybrany Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu: a) zaświadczenie o niekaralności Krajowego Rejestru Karnego osób, które będą realizowały usługę, b) kopie dyplomów potwierdzające wykształcenie osób, które będą realizowały usługę, c) umowę/porozumienie potwierdzającą dysponowanie ośrodkiem szkoleniowym o standardzie, o którym mowa w ust. 3.2 pkt 7 i w terminach określonych w ust. 3.2 SIWZ. d) wskaże miejsce realizacji warsztatów stacjonarnych. e) przedłoży harmonogram warsztatów, o których mowa w ust. 3.1 i 3.2. Każda zmiana harmonogramu wymaga zawiadomienia Zamawiającego. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest sporządzać listy potwierdzające obecność uczestników na warsztatach, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zakończenia każdej edycji/warsztatów. 3.7. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. 3.8. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, nie będących jawnymi, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań. 3.9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do niej - niezbędnych wymogów w celu ochrony przedmiotowych danych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, w stopniu odpowiednim do obowiązków związanych z przetwarzaniem przedmiotowych danych. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. 3.10. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi żadnych dodatkowych opłat; 3.11. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego; 3.12. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 880). 3.13. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. 3.14. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia). 4. Zamawiający ma prawo sprawdzenia osób realizujących usługę w Rejestrze Sprawców Przestępstwa na Tle Seksualnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach