Przetargi.pl
Zakup wyposażenia do Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy

Gmina Świlcza ogłasza przetarg

  • Adres: 36072 Świlcza, Świlcza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8670100, 8670133 , fax. 178 670 157
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świlcza
    Świlcza 168
    36072 Świlcza, woj. podkarpackie
    tel. 017 8670100, 8670133, fax. 178 670 157
    REGON: 69058214000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.swilcza.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia do Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wyposażenia do Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Oferty można składać na dowolną ilość części. Część nr I ZESTAWY MEBLI 1.Szafka ubraniowa z 4 schowkami – 8 szt. 2. Ławeczki szatniowe bez oparcia – 5 szt. 3. Wieszaki ścienne z 15 haczykami – 3szt. 4. Stoły (na 6-8 osób) – 5 szt. 5. Krzesła – 30 szt. 6. Ławki dwuosobowe – składane – 15 szt. 7. Krzesło – 30 szt. 8. Zestaw mebli – 1 zestaw 9. Zestaw szafek – 1 zestaw 10. Szafa na sprzęt sportowy – 1 szt. 11. Zestaw mebli – 1 zestaw 12. Zestaw mebli – 1 zestaw 13. Biurko – 1 szt. 14. Krzesło – 1 szt. 15. Zestaw: sofa 3 i 2 osobowa - 1 16. Stolik – 1 szt. 17. Gabloty – 1 szt. Część nr II - ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO 1.Talerz głęboki – 50 szt. 2. Talerz płytki – 50 szt. 3. Półmisek owalny – 10 szt. 4. Salaterka - 10 szt. 5. Salaterka - 50 szt. 6. Kubki poj. – 50 szt. 7. Talerz deserowy - 50 szt. 8. Filiżanki z podstawką w komplecie - 6 kompletów – 6 szt. 9. Cukiernica – 6 szt. 10. Bulionówka – 50 szt. 11. Dzbanki - 10 szt. 12. Sztućce - 10 kompletów 13.Termosy stalowe z pompą - 4 szt. 14. Warnik na wodę – 1 szt. 15. Deski do krojenia – 5 szt. 16. Noże kuchenne - 1 komplet 17. Garnki - komplet - 1 komplet 18. Kosze na śmieci – 4 szt. 19. Okrągłe kosze do ubikacji – 2 szt. 20. Pojemniki na żywność 10 sztuk - 10 21. Pojemniki na sztućce – 1 szt. 22. Serwetniki - 10 szt. 23. Pojemniki na przyprawy – 6 szt. 24. Chochle – 5 szt. Część nr III - WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY 1.Tablice Flipchart – 1 szt. 2.Tablice korkowe - 3 szt. 3.Tablice korkowe - 3 szt. 4.Tablice korkowe - 4 szt. 5.Tablica szkolna – 1 szt. 6. Tablica biała tryptyk – 1 szt. 7. Apteczka przemysłowa – 1 szt. 8. Apteczka w szafce metalowej – 1 szt. Część nr IV - SPRZĘT ELEKTRONICZNY 1.Ekran projekcyjny – 1szt 2. Projektor – 1szt 3. Tablica interaktywna – 1szt 4. Urządzenie wielofunkcyjne – 1szt 5. Aparat fotograficzny – 1szt 6. Zestaw głośników, dvd, TV (Telewizor z systemem głośnikowym i odtwarzaczem DVD – 1szt) 7. Notebooki – 15 szt. 8. Oprogramowanie do notebooków - pakiet biurowy – 15 szt. 9. Zakup zestawów komputerowych - 2szt Część nr V - SPRZĘT SPORTOWY 1.Stół do ping- ponga – 1 szt. 2. Piłkarzyki – 1 szt. 3. Stół bilardowy – 1 szt. 4. Maty piankowe - 4 szt. 5. Materace trzyczęściowe - 5 szt. 6. Maty gimnastyczne - 10 szt. 7. Hula hop – 10 szt. 8. Skakanki – 10 szt. 9. Gumy do skakania – 10szt. 10. Worki do skakania – 6 szt. 11. Woreczki z grochem – 10 szt. 12. Szarfy – 30 szt. 13. Ringo – 10 szt. 14. Piłka siatkowa – 5 szt. 15. Piłka nożna – 5 szt. 16. Piłka do kosza – 3 szt. 17. Pompki z igłą – 5 szt. 18. Przejścia dla pieszych – 4 szt. 19. Rondo – 1 szt. 20. Ścieżka rowerowa 100x200 - 6 21. Znaki – zestaw – 2 szt. 22. Szachy zewnętrzne duże – 1 kpl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dotyczy części IV: Zamawiający wymaga wniesienia wadium tylko dla części nr 4 tj. Sprzęt elektroniczny. 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy w Świlczy a kopie wpiąć do oferty przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się by te dokumenty były wpięte do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na podany rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 Bank Spółdzielczy w Głogowie Młp. Oddział w Świlczy z dopiskiem: Przetarg o znaku RGI.271.15.2018 Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty lub złożyć w kasie Urzędu Gminy Świlcza. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numeru rachunku bankowego, na który zamawiający ma dokonać zwrot wadium. 7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Z powyższego dokumentu powinno ponadto wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. 11. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 12. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnieniem postanowień art. 46 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach