Przetargi.pl
Usługa opracowania, przeprowadzenia i dostarczenia Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego - strefa świętokrzyska ze względu na przekroczenie pyłu PM2,5

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2012-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa opracowania, przeprowadzenia i dostarczenia Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego - strefa świętokrzyska ze względu na przekroczenie pyłu PM2,5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania, przeprowadzenia i dostarczenia Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego - strefa świętokrzyska ze względu na przekroczenie pyłu PM2,5 z uwzględnieniem działań: -inwentaryzacji emisji dla całego obszaru objętego Programem z uwzględnieniem wszystkich rodzajów emisji liniowej, powierzchniowej i punktowej wraz z określeniem emisji napływowej; -przeanalizowanie przedsięwzięć, jakimi są: instalacje do przerobu kopalin oraz wydobywanie kopalin, istotnych z uwagi na wynikające przekroczenie pyłu PM2,5; -modelowania matematyczne rozprzestrzeniania zanieczyszczeń objętych Programem dla roku bazowego i prognoz (wybrane spośród polecanych przez Ministerstwo Środowiska i Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w materiałach pt.: Wskazówki metodyczne dotyczące modelowania matematycznego w systemie zarządzania jakością powietrza, Warszawa 2003); -projektu działań naprawczych dla strefy z uwzględnieniem harmonogramów rzeczowo-finansowych; -prognozy oddziaływania na środowisko Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego - strefy świętokrzyskiej ze względu na przekroczenie pyłu PM2,5; -przeprowadzenia stosownych uzgodnień i konsultacji społecznych; -10 egzemplarzy wydrukowanego dokumentu Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego - strefy świętokrzyskiej ze względu na przekroczenie pyłu PM2,5 + wybrany format cyfrowy; -map cyfrowych pól przekroczeń, w formacie Shapefile wraz z wszelkimi danymi wejściowymi wykorzystanymi do ich sporządzenia oraz możliwością ich odczytania, edycji i analizy, natomiast projekty map zapisane w formacie MXD; -informacji o programach ochrony powietrza zgodnie z załącznikiem Nr 4 do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 listopada 2008r. w sprawie zakresu i sposobu przekazywania informacji dotyczących zanieczyszczenia powietrza (Dz. U. Nr 216, poz.1377). 2.Zamówienie będzie wykonywane w poszczególnych etapach, określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość do bieżącego wglądu do projektów oraz ewentualnej ich korekcie. 6.Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości prac i kompletna. 7.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu wyników prac w formach określonych z Załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907310000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 3 000,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: -Nazwa banku i nr konta zamawiającego: -Getin Noble Bank S.A. 45 1560 0013 2536 2450 5776 0005 -Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce -Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony, usługa opracowania, przeprowadzenia i dostarczenia Programu Ochrony Powietrza - strefa świętokrzyska ze względu na przekroczenie pyłu PM2,5 6.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 14 niniejszego rozdziału. 8.Dokument może zostać złączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt. 14 niniejszego rozdziału). 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a)zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b)zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sposób realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach