Przetargi.pl
usługa opracowania, przeprowadzenia i dostarczenia Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2011-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa opracowania, przeprowadzenia i dostarczenia Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania, przeprowadzenia i dostarczenia: A-Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego w podziale na: a) strefę miasta Kielce-ze względu na przekroczenia: pyłu PM10 (dokonanie aktualizacji obecnie obowiązującego dokumentu pn.: Program ochrony powietrza dla stref województwa świętokrzyskiego: Tom I Kielce-miasto na prawach powiatu sporządzonego na przekroczenia pyłu PM10) oraz ze względu na przekroczenia pyłu PM2,5, benzo(a) pirenu (kryterium ochrony zdrowia), b) strefę świętokrzyską (pozostała część województwa niewchodząca w skład aglomeracji i miast powyżej 100 tys. mieszkańców)- ze względu na przekroczenia: pyłu PM10, benzo(a) pirenu(kryterium ochrony zdrowia), c) strefę świętokrzyską- ze względu na przekroczenia ozonu (kryterium ochrony roślin), B- Prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu Program Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego, -przeprowadzenia stosownych uzgodnień i konsultacji społecznych, C-10 egzemplarzy wydrukowanego dokumentu Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego+ wybrany format cyfrowy, D- Map cyfrowych pól przekroczeń, w formacie Arc VIEW FIRMY Esri wraz z wszelkimi danymi wejściowymi wykorzystanymi do ich sporządzenia oraz możliwością ich odczytania, edycji i analizy, E- Informacji o programach ochrony powietrza zgodnie z załącznikiem Nr 4 do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 listopada 2008r. w sprawie zakresu i sposobu przekazywania informacji dotyczących zanieczyszczenia powietrza (Dz. U. Nr 216, poz.1377). Zamówienie będzie wykonywane w poszczególnych etapach: Etapy Wyszczególnienie I 1. Opracowanie projektu Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego. 2. Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko w w projektu. II Przeprowadzenie postępowania związanego z konsultacjami, uzgodnieniami i opiniowaniem projektu Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w w Programu, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, udokumentowanego protokołem z przeprowadzonych konsultacji społecznych oraz wymaganych prawem opinii i uzgodnień. III Przygotowanie i dostarczenie projektu Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego, po przeprowadzonych konsultacjach i uzgodnieniach, w ilości 35 egzemplarzy w formie wydruku komputerowego w języku polskim, formacie A4 oraz w wersji elektronicznej - 1 egzemplarz CD-ROM. IV Przygotowanie i dostarczenie Programu Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego w ilości 10 egzemplarzy w formie drukowanej łączonej, w języku polskim, formacie A4 oraz w wersji elektronicznej w ilości 5 egzemplarzy CD-ROM oraz opracowanie i dostarczenie informacji o Programie Ochrony Powietrza dla Województwa Świętokrzyskiego wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 listopada 2008r. w sprawie zakresu i sposobu przekazywania informacji dotyczących zanieczyszczenia powietrza, które będą przekazane do Ministra Środowiska. 2. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ. 4. Cenę oferty wykonawca oblicza i podaje w Formularzu ofertowym, którego wzór zawiera dodatek nr 1 do SIWZ. Przy obliczaniu ceny wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi. Formularz ofertowy musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 5. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości prac i kompletna. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu wyników prac w formach określonych z Załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 9. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 10. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 11. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 3 do SIWZ -Istotne postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907310000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 8 000,00 złotych (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGŻ OR Kielce, 16 2030 0045 1110 0000 0114 2380 Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony, usługa opracowania, przeprowadzenia i dostarczenia Programu Ochrony Powietrza 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 13 rozdziału VIII SIWZ (art. 46 ust. 4a ustawy i art. 46 ust. 5 ustawy). Dokument może zostać złączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt. 13 rozdziału VIII SIWZ). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa wart. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: sposób realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach